سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکتهای وابسته(غیردولتی)+دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکتهای وابسته(غیردولتی) 95+دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکتهای وابسته(غیردولتی)1395

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۴

صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون وزارت نیرو ۹۱-۹۴

اعلام رسمی زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال ۹۵

درگاه رسمی دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو دقایقی پیش در خبری به زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکتهای وابسته (غیر دولتی) توزیع برق و آب و فاضلاب های شهری در سال ۹۵ پرداخت. قبلا معاون وزیر نیرو از برگزاری این آزمون در اواخر پائیز خبر داده بود.
درگاه رسمی دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون استخدامی شرکتهای وابسته (غیر دولتی) توزیع برق و آب و فاضلاب های شهری در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درخصوص نیازهای استخدامی متعاقباً اعلام می گردد.

در این خبر فقط اشاره شده است که این آزمون امسال و در نیمه دوم برگزار می گردد و تاریخ مشخصی اعلام نشده است.

قبلا مهندس مهاجری در گفت و گو با برق نیوز خبر داده بود: برای برگزاری این آزمون نیازی به اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و … نیست و خود وزارت نیرو می تواند در این خصوص برنامه ریزی های لازم را داشته باشد که در حال انجام است.

معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو داشت: زمان برگزاری آزمون ها معمولا در پائیز است و ما نیز سعی خواهیم کرد در صورتیکه تعداد افراد مورد نیاز به حدنصاب لازم برسید این آزمون را تا اواخر پائیز امسال برگزار نماییم.

وی گفت: تعداد مورد نیاز جهت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو برای شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو حدودا هزار نفر خواهد بود و فعلا هنوز این تعداد اعلام نیاز نشده است.
با اعلام خبر می توان گفت اعلام نیاز های استخدامی وزارت نیرو به حدی رسیده است که این آزمون تا چند ماه آینده برگزار شود.

گفتنی است سال گذشته در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آزمون وزارت نیرو برای استخدامی های مورد نیاز در بخش شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو اعم از شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت های مدیریت تولید نیروی برق (نیروگاه ها)، شرکت های آب و فاضلاب و… برگزار شده بود.

در آزمون سال گذشته حدودا ۱۸۰۰ نفر برای صنعت آب و برق از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته شد که از این میزان ۶۶۰ نفر به برق اختصاص داشت.

در آزمون قبلی حداکثر سن ثبت نام برای داوطلبین کارشناسی ۳۰ سال و داوطلبین کارشناسی ارشد ۳۲ سال علام شده بود که از طریق آزمون کتبی و مصاحبه افراد نهایی استخدام می شدند.

شایان ذکر است که در ازمون سال گذشته به جز رشته برق (قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، شبکه های انتقال و توزیع) در دیگر رشته ها نظیر مهندسی مکانیک،مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی صنایع، مهندسی ایمنی، فناوری اطلاعات، شیمی، ریاضی، آمار، مدیریت های بازرگانی و صنعتی و دولتی، حسابداری، حقوق، میکروبیولوژی، علوم ارتباطات، بهداشت محیط، علوم اقتصادی، اقتصاد، برنامه ریزی اقتصادی، علوم سیاسی، علوم ارتباطات اجتماعی ، روابط عمومی ، کارشناسی چند رسانه ای ، مدیریت اطلاعات و ارتباطات ، ارتباط تصویری ، مدیریت رسانه و مدیریت بیمه نیز استخدامی وجودداشت.

در آزمون های مربوط به شرکت های غیردولتی و وابسته به وزارت نیرو در رده کاردانی (تکنسین) هم استخدامی وجود داشته است این درحالی است که در آزمون قبلی وزارت نیرو که برای شرکت های دولتی پذیرش داشتند حداقل مدرک مورد نیاز مدرک کارشناسی بوده است.

استخدام جدید وزارت نیرو در سال ۹۵

بازار کار : وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور به‌صورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود.
یک منبع موثق گفت: هم اکنون شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو در حال جمع آوری نیازهای مورد استخدامی خود هستند و تعدادی از شرکت ها نیز نیروهای مورد نیاز خود را مشخص کرده اند و در حال گرفتن مجوز تعداد افراد قابل پذیرش هستند.
ّبروی گفت: در خصوص زمان برگزاری آزمون هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما با توجه به برنامه ریزی  های صورت گرفته احتمال برگزاری آن در شهریورماه و یا مهرماه وجود دارد.
وی همچنین بیان داشت: آزمون استخدامی شرکت های دولتی که سال گذشته برگزار شد به دلیل تصمیم دولت به صورت مشترک و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد ولی آزمون امسال توسط مرکز آزمون نیرو وابسته به خود وزارت نیرو برگزار می گردد.
این فرد مسئول بیان داشت: به مرکز آزمون نیرو گفته شده است که خود را آماده برگزاری این آزمون کند و مقدمات آن را فراهم نماید تا بعد از نیازسنجی و اخذ مجوزهای مربوطه این آزمون برگزار شود.
وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور به‌صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.
سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو

استخدام جدید وزارت نیرو اعلام سال ۹۴ (دومین آزمون فراگیر)

استخدام جدید وزارت نیرو اعلام شده در دومین آزمون استخدامی فراگیر شرایط اختصاصی

۱- داشتن حداکثر سن برای مقطع تحصیلی کارشناسی ۳۲، کارشناسی ارشد ۳۳ و دکترا ۳۵ سال تمامدر زمان ثبت نام.

۲- در استان های سیستان و بلوچستان،هرمزگان و خوزستان صرفاً از بین داوطلبان بومی پذیرش می شود.

۳- پذیرفته شدگان موظف به سپردن تعهد خدمت محضری برای شغل محل پذیرفته شده به مدت ده سال می باشند.

۴- در خصوص شغل محل های اعلام شده در ستاد شرکت های برق منطقه ای که در حوزه فعالیت آن ها بیش از یک استان را شامل می شود امتیاز مربوط به بومی بودن به کلیه داوطلبان بومی استان های زیر مجموعه فعالیت شرکت اختصاص می یابد و داوطلبان مشمول بر اساس جدول زیر از امتیاز بومی بودن استان برخوردار می گردند.

۵- به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشند، صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاءهر سال تجربه مربوط و مشابه درهر یک از دستگاههای اجرایی، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) نمره کل، درهریک از حیطه های آزمون و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.

ردیف نام شرکت استانهای تحت پوشش ۱ شرکت برق منطقه ای اصفهان اصفهان و چهار محال و بختیاری ۲ شرکت برق منطقه ای باختر مرکزی، لرستان وهمدان ۳ شرکت برق منطقه ای تهران تهران، البرز و قم ۴ شرکت برق منطقه ای خراسان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ۵ شرکت برق منطقه ای خوزستان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد ۶ شرکت برق منطقه ای زنجان زنجان و قزوین ۷ شرکت برق منطقه ای غرب ایلام، کرمانشاه و کردستان ۸ شرکت برق منطقه ای فارس فارس و بوشهر ۹ شرکت برق منطقه ای مازندران مازندران و گلستان

تذکر مهم :

الف –در آگهی استخدامی شغل محل های اعلام شده در بخش اول تمامی داوطلبان اعم از آزاد، معلولین عادی و ایثارکران می توانند ثبت نام نمایند، لکن داوطلبان مشمول ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران در صورت شرکت در بخش اول آگهی به عنوان داوطلب آزاد محسوب گردیده و در رقابت با سایر داوطلبان در صورت کسب نمرات بالاتر معرفی خواهند شد.

ب- بخش دوم آگهی استخدامی وزارت نیرو صرفاً به داوطلبان مشمول سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران اختصاص داشته و سایر داوطلبان حق ثبت نامدر آزمون مربوط در این بخش را نخواهند داشت.

خبر ۷ مرداد ۹۴ استخدام: اعلام نتایج ازمون وزارت نیرو

ضمن عرض پوزش به دلیل بروز تاخیر در اعلام نتایج آزمون که به دلیل طولانی شدن فرایند مراحل تطبیق مدارک بوده است، توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید:

۱-    با توجه به اصول و ضوابط حاکم بر تطبیق مدارک آزمون، در مرحله اول، داوطلبان معادل سه برابر ظرفیت مورد نیاز که دارای رتبه بالاتری بوده اند جهت بارگذاری مدارک دعوت گردیدند. مدارک بارگذاری شده بررسی و چنانچه در در هر یک از رشته های شغلی، تعداد کسانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته کمتر از دو برابر ظرفیت مورد نیاز بوده،  در مرحله دوم تطبیق مدارک، از داوطلبان رتبه های بعدی جهت بارگذاری مدارک دعوت به عمل آمده است.

لازم به توضیح است به منظور تکمیل دو برابر ظرفیتِ برخی از رشته های شغلی، این فرآیند تا پنج مرحله تکرارگردیده است.

۲-    در نهایت پس از انجام پنج مرحله تطبیق مدارک، از مجموع ۵۲۷۸  نفر از داوطلبانی که مبادرت به بارگذاری مدارک خود نمودند، مدارک ۴۰۴۱ نفر از داوطلبان مورد تایید قرارگرفته و از این بین، داوطلبانی که دارای رتبه بالاتری نسبت به بقیه بوده اند بعنوان پذیرفته شدگان در قالب دو برابر ظرفیتِ این مرحله از آزمون، تعیین شده که برای انجام سایر مراحل به شرکتهای مربوط معرفی خواهند شد.

۳-    پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون، می بایست اصل مدارک خود را آماده نگاه داشته و در روز مراجعه به شرکت ارایه نمایند.

۴-    جزئیات مربوط به نحوه ارائه مدارک، مصاحبه و سایرموارد، متعاقباً از طریق پیامک یا تماس تلفنی توسط شرکت مربوط به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان محترم موظف به داشتن آمادگی برای دریافت پیامک و یا پاسخگویی تلفنی و متعاقب آن انجام اقدامات لازم به موقع می باشند.

۵-    بمنظور اطلاع داوطلبان از نمره آزمون عمومی و اختصاصی خود، در پایان مرحله مصاحبه، کارنامه آزمون کلیه داوطلبان از طریق همین سایت در اختیار ایشان قرار خواهدگرفت.

در خاتمه

 از درگاه روزی دهنده بی همتا

برای کلیه شما عزیزان، اعم از کسانی که آینده شغلی آنها از طریق پذیرش در این آزمون رقم خورده و سایرین که فرصتهای شغلی دیگری در انتظار آنها می باشد،

سلامتی و موفقیت طلب می کنیم.

مرکز آزمون وزارت نیرو

لینک اعلام نتایج ازمون وزارت نیرو

خبر ۵ مرداد ۹۴ – اعلام نتایج تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴

دکترداود توکلی در مصاحبه با برق نیوز بیان داشت: پنجمین مرحله تطبیق مدارک آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ تا صبح روز چهارشنبه ۷ مردادماه به پایان خواهد رسید. همزمان با این مرحله نیز تطبیق مدارک توسط گروه بررسی مدارک شروع شده است و لذا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز بررسی مدارک داوطلبین مشمول تطبیق در مرحله پنجم نیز به پایان خواهد رسید و ما نیز بلافاصله نتایج را تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴ اعلام خواهیم کرد. نتایج همه داوطلبان اعم از برقی ها و آبی ها در تاریخ مقرر منتشر خواهد شد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از جو سازی های حاکم در رسانه های خبری تاکید کرد: در بسیاری از آزمون های استخدامی بیش از این زمان برای اعلام نتایج فرصت گرفته می شود و این روالی نبوده است که در وزارت نیرو برای اولین بار پیاده شده باشد. این تاخیر در راستای رعایت کامل حقوق داوطلبان بوده است.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق در خصوص روند برگزاری آزمون استخدامی و شرایط حاکم بر آن به برق نیوز گفت: دقت و حساسیت در بررسی تک تک مدارک باعث شد تا روند بررسی و تطبیق مدارک کمی طولانی شود و این مسئله بیشتر از آنکه به نفع ما و شرکت های استخدام کننده نیرو باشد به نفع داوطلبان بوده چراکه به دقت و در مراحل مختلف مدارک آنها بررسی شده تا حقی از کسی ضایع نشود.

دکتر توکلی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون ضوابط و شرایط خاص خود را دارد گفت: تامین نیروی متخصص مورد نیاز شرکت های صنعت آب و برق لازمه برخی ملاحظات در روند برگزاری آزمون است و علیرغم فشارهای مختلف حتی یک مورد خارج از ضوابط آزمون برای مصاحبه اعلام نخواهد شد و از این بابت متقاضیان هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص ابطال نتایج آزمون و یا لغو آن به خاطر مسائل مالی توضیح داد: به هیچ وجه چنین مسائلی وجود نداشته و علیرغم اینکه ما هنوز هزینه های برگزاری و بررسی تطبیق مدارک را از نهادهای مربوطه به طور کامل دریافت نکرده ایم اما در سرعت و دقت ما کمترین تاثیری نداشته و دقیقا به محض اتمام بررسی تطبیق مدارک مرحله پنجم، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیتی برای مصاحبه را اعلام خواهیم کرد.

در ادامه مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق اظهار داشت: علیرغم فشارهای گوناگونی که بر ما در این مدت وارد بوده است بدون توجه به ملاحظات خاص، فقط به بررسی مدارک داوطلبان پرداخته و تمامی عوامل مرکز آزمون در این مدت بی وقفه در تلاش بوده اند تا مدارک هر داوطلب به دقت بررسی شود.

مهندس نفر در ادامه بیان کرد: ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود که علیرغم میل و خواست ما این مراحل به پنجمین مرحله رسید.

وی گفت: مراکز ۸ گانه ما در سراسر کشور مسئولیت بررسی مدارک را بر عهده داشتند و برای همه مواردی که قانون مشخصی وجود نداشت ما استعلامات و پیگیری های لازم را انجام داده تا از شرایط مدرک ارسال شده مطمئن شده و دقیق ترین تصمیم گرفته شود.

مهندس نفر با اشاره به فشار زیاد کاری چند ماهه اخیر حاکم بر مجریان این آزمون گفت: برای بررسی دقیق تر مدارکی که در مراکز ۸ گانه ما رد شده اند دوباره در تهران بررسی مجدد صورت می گرفت تا اگر کوچکترین اشتباهی در بررسی آنها وجود دارد برطرف شود. بعد از طی مرحله دوم مدارک رد شده نهایی برای سومین مرتبه نیز چک و بررسی می شد تا کوچکترین اجحافی به هیچ داوطلبی نشده باشد.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با اشاره به عدم اعلام تاریخ مشخصی برای اعلام نهایی نتایج گفت:علیرغم اینکه می توانستیم در ابتدا یک بازه طولانی چند ماهه را مدنظر قرار دهیم اما ترجیح دادیم مراحل تطبیق مدارک را به سرعت جلو ببریم و زودتر نتایج نهایی را استخراج نماییم. از طرفی اعلام ارسال مدارک ۸۲ هزار داوطلب ضمن ایجاد حق باعث به زحمت انداختن بیش از ۷۰ هزار نفر در سراسر کشور م یشد که اتفاقا نارضایتی های شدیدتری را نیز در پی داشت.

وی تاکید کرد: تغییر دامنه سایت آزمون نیرو به دلیل مشکل فنی بوجود آمده در سرورهای ارائه خدمات هاستینگ بوجود آمد و ما برای اینکه وقفه دو هفته ای برای بررسی مدارک اتفاق نیفتند ادامه مراحل تطبیق مدارک را در سایت خود موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق ادامه دادیم تا زودتر این فرایند تکمیل شده و نتایج اعلام گردد.

مهندس نفر با بیان اینکه ما با تنها سایت خبری که در زمینه اطلاع رسانی آزمون استخدامی وزارت نیرو همکاری داشته ایم برق نیوز بوده است تصریح کرد: برای اطلاع رسانی در اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک از سه روش ارسال پیامک های گروهی، ارسال پیامک با شماره موبایل اختصاصی و تماس تلفنی با شماره همراه و همچنین شماره تلفن ثابت داوطلب استفاده شده است و حتی یک مورد هم نداریم که از حداقل با یکی از این روش ها اطلاع رسانی نشده باشد مگر آنکه تمامی راه های ارتباطی با وی بسته بوده باشد.

وی در خصوص اعمال سهمیه ها در رده های شغلی کم ظرفیت بیان داشت: بعد از پیگیری های اداری و مستمر با متولیان خاص و ارگان های مسئول در این سهمیه ها، تصمیمی اتخاذ شد که فقط سهمیه های ها امکان قبولی در آنها را نداشته باشند و افراد بدون سهمیه نیز شانس قبولی در این موارد را از دست ندهند.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق در جواب درخواست برق نیوز جهت انتشار دلایل رد شدن مدارک داوطلبانی که مدارک خود را ارسال کرده اند گفت: تلاش می کنیم به این خواسته داوطلبان عمل کرده و دلیل رد شدن مدارک آنها در سایت اعلام شود تا در آزمون های بعدی نقایص موجود رفع شود و یا دوباره مدارک اشتباه ارسال نکنند.

مهندس نفر در خصوص جوابگویی تلفنی به داوطلبان اظهار داشت: ما و دیگر مجریان آزمون تمام سعی خود را داشته ایم تا جوابگوی تماس های گرفته شده از سوی داوطلبان باشیم اما حجم تماس ها آنقدر زیاد بود که پاسخویی به تک تک آنها نیازمند نیروهای زیادی بوده و عملا امکان پذیر نبود.

در ادامه نیز دکتر توکلی با اشاره به حساسیت مرحله مصاحبه برای داوطلبان و اهمیت امتیاز آزمون کتبی گفت: دلیلی که نتایج آزمون کتبی قبل از اتمام مراحل مصاحبه اعلام نمی شود این است که اطلاع از وضعیت امتیاز آزمون باعث نشود تا تاثیری بر مصاحبه افراد داشته و برای آنها مشکل ساز نشود. نتیجه آزمون کتبی داوطلبان، کارنامه و رتبه آنها نسبت به آخرین فرد قبولی بعد از انجام مراحل مصاحبه منتشر می شود تا داوطلبان از وضعیت آزمون خود مطلع شوند.

وی در پاسخ به این درخواست برق نیوز برای انتشار سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و پاسخنامه آن ادامه بیان داشت: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی، این سوالات و پاسخنامه آن در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. حتی سعی خواهد شد سوالات سالهای قبل تر نیز از طریق سایت مرکز آزمون یا برق نیوز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

دکتر توکلی با ارائه توضیحاتی در خصوص کنترل سوالات و بررسی صحت پاسخ های آن گفت: در چند مرحله قبل از آزمون سوالات بررسی شده و با تکنینک های خاصی حتی بعد از برگزاری آزمون مورد بررسی مجدد قرار گرفته است تا کمترین خطای احتمالی در سوالات و پاسخ های آنها وجود داشته باشد.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق تصریح کرد: در این آزمون بیش از ۱۴ هزار نفر غایب بودند و در تعداد معدودی از رده های شغلی حتی کسب حدنصاب ۵۰ درصد آزمون عمومی برای تکمیل ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه نیز محقق نشد و مجبور بودیم برای این موارد استثناء مجوزهای مربوطه را از مراجع مربوطه اخذ نماییم.

دکتر توکلی با رد شایعاتی مبنی بر استخدام بدون طی مراحل آزمون و مصاحبه گفت: استخدام های دولتی تابع ضوابط و دستورالعمل های مشخصی است و به هیچ وجه امکان دور زدن آنها وجود ندارد و حتی یک مورد هم نخواهیم داشت که فردی بدون مصاحبه و آزمون استخدام شود مگر اینکه نحوه همکاری آن جور دیگری باشد که خارج از نظام استخدامی دولتی است. فرزندان مقامات ارشد وزارت نیرو که در آزمون های گذشته رد شده اند کم نیستند و از این بابت اطمینان کامل وجود دارد و نظارت ها و بازرسی های خاصی نیز بر آزمون حاکم است که اجازه استخدام خارج از ضوابط را نمی دهد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی بیان داشت: تاریخ مصاحبه های استخدامی این آزمون دست ما نیست و معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو در این مورد تصمیمات لازم را خواهد گرفت. برخی از شرکت های صنعت آب و برق به دلیل کمبود نیروی شدید در پی این هستند که در سریعترین زمان ممکن این مصاحبه ها را انجام داده و نیروهای مورد نیاز خود را استخدام نمایند اما بقیه شرکت ها معمولا براساس تاریخ اعلام شده از سوی وزارت نیرو داوطلبان پذیرفته شده را برای مصاحبه دعونت خواهند کرد.

خبر ۴ مرداد ۹۴ استخدام: اطلاعیه شماره ۱۰ ( تطبیق مدارک داوطلبین)

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ  ۹۴/۰۵/۰۴  دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۱۰ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

جهت مشاهده اطلاعیه کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

خبر ۲۴ تیر ۹۴ استخدام: کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۲۳ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۹ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۹ کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه جهت بارگذاری مدارک اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۸ کلیک نمایید

ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۷ (منتشر شده در تاریخ ۸ تیرماه ۹۴): به اطلاع داوطلبان مشمول دومین مرحله تطبیق مدارک می رساند مهلت بارگذاری مدارک تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۴ تمدید گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند. در بخشی از اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

برای مشاهده مستقیم سامانه آزمون استخدامی وزارت نیرو برای ورود به صفحه شخصی خود روی لینک زیر کلیک نمایید. لازم به ذکر است فعلا امکان مشاهده اطلاعیه و ورود به سایت از طریق آدرس azmoon-niroo.ir به دلایل فنی مقدور نیست.

لینک مشاهده سامانه استخدامی وزارت نیرو (مشاهده تطبیق مرحله دوم)

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۶ کلیک نمایید

شماره تماس مجری آزمون
ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

خبر ۲۴ خرداد ۹۴ استخدام:اعلام اسامی داوطلبان مشمول تطبیق مدارک در آزمون استخدامی وزارت نیرو

پایگاه اینترنتی مرکز آزمون وزارت نیرو در اطلاعیه جدید خود از داوطلبان خواست تا در صورت نیاز به تطبیق مدارک خود از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ خردادماه با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. اسامی اعلام شده در این مرحله ربطی به پذیرفته شدگان آزمون ندارد و فقط برای تطبیق و ارسال مدارک خواسته شده باید اقدم گردد.

در این اطلاعیه آمده است درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۳ (مرحله تطبیق مدارک داوطلبین)

جهت مشاهده اطلاعیه کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه جهت بارگذاری مدارک اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

شماره تماس مجریان آزمون

خبر ۲۳ خرداد ۹۴ استخدام:  فعلا نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد.

بر خلاف اخبار منتشر شده در دیگر پایگاه های اینترنتی، ظرف امروز و فردا و حتی چند روز آینده نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد.

هفته آینده، برق نیوز تاریخ دقیق اعلام چند برابر ظرفیت نتایج آزمون استخدامی را با هماهنگی مرکز آزمون وزارت نیرو اعلام خواهد کرد تا متقاضیان در تاریخ درست و رسمی اعلام شده منتظر نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو باشند. موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق متولی برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو است. نتایج از طریق صفحه رسمی آزمون نیرو به آدرس اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اعلام خواهد شد.

گفتنی است در آزمون استخدامی وزارت نیرو برای سال ۹۴ بیش از ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ در سراسر کشور برگزار شد. در این آزمون حدودا ۱۸۰۰ نفر برای کار در صنعت آب و برق از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.

در مجموع از کل ظرفیت مورد پذیرش ۴۵۰ نفر در بخش شرکت های آب و فاضلاب استخدام خواهند شد و بقیه در شرکت های توزیع نیروی برق و نیروگاه ها استخدام خواهند شد (۱۳۴۶ نفر) که از این ظرفیت تعداد ۶۶۰ نفر کاردان، کارشناس، کارشناسی ارشد و دکترای برق (همه گرایش ها) استخدام شده و بقیه این ظرفیت که حدودا ۶۹۰ نفر می باشد به بقیه رشته ها اختصاص دارد.

به جز رشته برق (قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، شبکه های انتقال و توزیع) در دیگر رشته ها نظیر مهندسی مکانیک،مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی صنایع، مهندسی ایمنی، فناوری اطلاعات، شیمی، ریاضی، آمار، مدیریت های بازرگانی و صنعتی و دولتی، حسابداری، حقوق، میکروبیولوژی، علوم ارتباطات، بهداشت محیط، علوم اقتصادی، اقتصاد، برنامه ریزی اقتصادی، علوم سیاسی، علوم ارتباطات اجتماعی ، روابط عمومی ، کارشناسی چند رسانه ای ، مدیریت اطلاعات و ارتباطات ، ارتباط تصویری ، مدیریت رسانه و مدیریت بیمه نیز استخدامی دارند.

بنا به موارد معرفی شده در دفترچه راهنمای آزمون، انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع نمره آزمون عمومی و تخصصی) انجام و اسامی آنان در سایت آزمون وزارت نیرو اعلام خواهد شد.

آزمون ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ برگزار گردید. – اعلام نتایج آزمون در اواخرخرداد ماه سال جاری، از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir صورت خواهد پذیرفت.

– قبول­شدگان در ۲ برابر ظرفیت پذیرش، طبق مفاد آگهی استخدام، بایستی اصل و کپی مدارک مربوطه را حداکثر تا پایان مهلتی که در زمان اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد گردید، حضوراً به آدرسی که تعیین خواهد شد تحویل نمایند و لذا از برقراری تماس با مراکز جداً خودداری گردد.

–  سؤالات آزمون، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین از مراجعه به سایت های سود جو خودداری نمایید.

 با توجه به برگزاری آزمون برای اینکه دوستان بیشتر باسوالات و جوابهای این آزمون اشنا بشوند و قبولی خود را بسنجند از همه دوستان تقاضا میشود سوالاتی را که حضور ذهن دارند را اعلام کنند تا به جواب های درست دست بیابم برای بررسی نتایج هر دواطلب.

آزمون استخدامی وزارت نیرو – استخدام تقریبی ۲۰۰۰ نفر در سال ۱۳۹۴

اطلاعیه شماره ۳

با توجه به درخواست های مکرر، مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳۹۴/۲/۱۱ تمدید گردیده است.

اطلاعیه شماره ۲

 پیرو پیامک ارسالی در تاریخ ۹۴/۰۲/۰۹ ، برای داوطلبان غیر بومی استان سیستان وبلوچستان، به اطلاع می رساند این دسته از داوطلبان می توانند:

۱- درروزهای ویرایش اطلاعات(۱۲و۹۴/۰۲/۱۳)، شرکت انتخابی خود را به یکی از شرکت های خارج از استان فوق الذکر تغییر دهند یا

۲- با ارسال شماره رهگیری ۱۰رقمی ثبت نام خود به سامانه پیامکی۱۰۰۰۰۶۷۵۸۱۶۲۹۳، وجه ثبت نام خودرا دریافت نمایند.

 باتشکر مرکزآزمون

اطلاعیه شماره یک

به اطلاع داوطلبان گرامی می­رساند، رشته های شغلی مندرج در جدول زیر، در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ایجاد گردیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای آزمون مراجعه شود.

ردیف

عنوان رشته شغلی

۱

مهندس برق (قدرت)‌

۲

کارشناس خدمات مشترکین

۳

کارشناس اداری

۴

کارشناس آموزش

۵

کارشناس حقوقی

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۴ شروع ثبت نام ۱۰ / ۰۲ / ۱۳۹۴ خاتمه ثبت نام از روز شنبه مورخ ۱۲ / ۰۲ / ۱۳۹۴ لغایت یکشنبه مورخ ۱۳ / ۰۲ / ۱۳۹۴ مهلت ویرایش اطلاعات از روز دو شنبه مورخ ۲۸ / ۰۲ / ۱۳۹۴ لغایت سه شنبه مورخ ۲۹ / ۰۲ / ۱۳۹۴ اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز پنجشنبه مورخ ۳۱ / ۰۲ / ۱۳۹۴ زمان آزمون استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور

شرکتهای وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور،در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶ نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدامی میکنند (کسب حداقل ۵۰% آزمون کتبی عمومی الزامی میباشد)

برای دانلوددفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک کنید   –(لینک کمکی دانلود دفترچه)

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۴

الف) برای مشاهده نیازهای استخدامی شرکتها،به جداول شماره ۲،۳و۴ برای دانلوددفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک کنید   –(لینک کمکی دانلود دفترچه) مراجعه نمایید.

ب) شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران
۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای داوطلبان مرد
۳-  عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۸- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جدول نیازهای استخدامی موضوع بند الف
۹- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش
۱۰- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
۱۱- کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده (۵۰ درصد)
۱۲- احراز صلاحیت های عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

ج) شرایط اختصاصی

۱- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای استخدامی
۲- داشتن شرایط سنی به شرح زیر :
-حداکثر ۲۸ سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۶/۲/۳۱)
-حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۴/۲/۳۱ )
-حداکثر ۳۲ سال برای مقطع کارشناسی ارشدو بالاتر (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۲/۲/۳۱ )

تذکرات
۱- موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:
الف-جانبازان، آزادگان، رزمندگان دارای ۶ماه متوالی یا ۹مـاه متنـاوب خـدمت در جبهـه، افـراد خـانواده معظـم شـهدا (همسر، فرزندان، بـرادر و خـواهر شـهید)، جانبـازان، آزادگـان و مفقودالاثرهـا (همسـر و فرزنـدان) وهمسـر و فرزنـدان رزمنـدگانی کـه ۶مـاه متــوالی یـا ۹مـاه متنــاوب بـه طـور داوطلبانـ هدر جبهــه هـای نبـرد حــق علیـه باطـل خــدمت نمودهاند، حداکثر به مدت پنج سال.
ب – مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲۴ماه.
ج – سابقه کار مفید و مرتبط در صنعت آب و برق حداکثر ۸ سال (۹۶ ماه)، مشروط به ارائه تاییدیه سازمان مربوط و گواهی پرداخت حق بیمه به سازمانهای بیمه معتبر.
۲-داوطلبانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ برگزاری آزمون(۹۴/۰۲/۳۱) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد. لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به جدول شماره۱، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده ب اشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام ، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زم ان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام ، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

۳- سی درصد (۳۰% ) از کل نیازهای استخدامی به ایثارگران و رزمندگان واجد شرایط به ترتیب زیر اختصاص می یابد که افراد واجد شرایط می بایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند. انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه تعیین شده، به ترتیب نمره مکتسبه انجام خواهد شد.
۳-۱- بیست و پنج درصد (۲۵% ) به جانبازان، آزادگان و رزمندگان فاقد شغل (با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)،همسر و فرزندان شهدا ء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵% ) و بالاتر،همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یک سال و ب الاتر اختصاص مییابد.
۳-۲- پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به همسر و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان با مدت اسارت کمتر از یک سال و خواهر و برادر شهید و همسر و فرزندان رزمندگان (با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبه هها) اختصاص می یابد.
توضیح: مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان، فرزندان آنها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشند.
۳-۳- استخدام مازاد بر سی درصد (۳۰ %) سهمیه ا یثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد واجد شرایط صورت خواهد گرفت لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیههای مربوط به ایثارگران برخوردار شوند، می بایستی مشابه سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.

۳-۴- متقاضیان استفاده از سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران لازم است نسبت به ارائه تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر دارا بودن شرایط لازم جهت استفاده از سهمیه مذکور اقدام نمایند.

۴-معلولان عادی مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل مورد نظر به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه های قانونی برخوردار میگردند. ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط برای معلولان عادی در زمان بررسی مدارک الزامی است.
توضیح ۱: ایثارگران و رزمندگان عزیز و معلولان محترم مشمول بند ۳ و ۴، از شرط کسب حد نصاب نمره ۵۰ درصد آزمون عمومی معاف می باشند.
توضیح ۲: معلولان محترم که مشکل بینایی یا حرکتی دارند جهت تامین منشی با شماره تلفن مجری آزمون (مندرج در جدول شماره ۶) مربوط به شرکت انتخابی خود تماس حاصل نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت امکان ارائه تسهیلات مربوطهدر روز برگزاری آزمون میسر نخواهد بود .
۵- پس از کسر سهمیههای فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به آزمون داوطلبان بصورت آزاد اختصاص مییابد.
ضمناً داوطلبان واجد شرایط مندرج در جدول شماره ۱، با ارائه مستندا ت مورد تائید، ضرایب تعیین شده در آزمون کتبی ( آزمون اختصاصی ) آنان اعمال گردیده و سپس نتایج مربوطه محاسبه خواهد شد.

جدول شماره سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو 95

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی