سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

-داوطلبان استخدامی که قبلا به هر نحوی از ارتش جمهوری اسلامی ایران رها ( اخراج ، مستعفی ) شده اند ، پذیرش آنان امکان پذیر نیست. در صورت مراجعه در هر مرحله از پذیرش و استخدام که باشند نسبت به اخراج آنان اقدام خواهد شد.
2-داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند.
3-باتوجه به شروع دوره رزم مقدماتی در مورخه 1398/04/18، داوطلبانی که تاریخ پذیرش آنان در تاریخ های 16 و 17 تیرماه می باشد عملا امکان اعزام آنان به مرخصی وجود نداشته و بایستی با آمادگی کامل و به همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز مراجعه نمایند.
4-داوطلبان از به همراه آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری (موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند، دوربین و …) اکیدا خودداری نمائید.
آدرس محل مراجعه داوطلبان جهت انجام پذیرش:
داوطلبان قبولین نهایی می بایست راس ساعت 06:00 صبح به آدرس تهران – میدان حر – خیابان امام خمینی – قبل از چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه نمایند- شماره تماس : 66973145-021
ارائه مدارک زیر هنگام پذیرش توسط داوطلبان استخدامی الزامی است :
1- اصل و روگرفت شناسنامه و کارت ملی (5 سری)
2 – عکس :تعداد 18 قطعه عکس 4 * 3 ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
3 – اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی
4 – اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برای داوطلبان نظام قدیم )
5 – دانشجویان انصرافی از دانشگاه : داوطلبانی که دانشجو بوده اند بایستی از تحصیل در دانشگاه مربوطه انصراف داده و با دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کامل نموده و یک نسخه نامه رسمی انصراف از تحصیل را همراه روگرفت فرم تسویه حساب که از تمام قسمت های دانشگاه محل تحصیل امضا گرفته اند ، ارائه نمایند.


6 –  وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :
*داوطلبان متولد 1380 در سال جاری مشمول محسوب می شوند.
*داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده اند بایستی در هنگام پذیرش اصل و روگرفت کارت پایان خدمت خود را تحویل دهند.
* کسانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده و گواهی اشتغال به تحصیل ندارند باید دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ اعزام تا ابتدای شهریور سال 1398پذیرش داشته باشند و یا چنانچه از اتمام یا ترک تحصیل آنان مدت بیش از یک سال نگذشته باشد پذیرش آنان با ارائه معافیت تحصیلی از پلیس +10 انجام خواهد شد.
*کسانی که مشغول انجام خدمت سربازی می باشند باید معرفی نامه یگان و همچنین برگه سفید اعزام به خدمت از پلیس +10 مبنی بر عدم غیبت سنواتی در روی دفترچه اعزام به خدمت ارائه نمایند.
7- آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند.
– خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
– معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
– روگرفت آخرین فیش حقوقی.
8 – فرم شماره 1 (ضامن یا تعهد خدمت) (دانلود)
تکمیل فرم ضامن ( تعهد خدمت ) با توجه به نوع ضامن به شرح زیر است :
الف ) ضامن نظامی : ضامن نظامی (با درجه بالاتر از استوار یکم )، باید فرم ضمانت مربوطه را ممهور به مهر کارگزینی یگان نموده و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه نماید.
ب ) ضامن نظامی بازنشسته: فرم ضمانت پر شده باید به مهر و امضاء کانون بازنشستگان و ساتا برسد ( ساتا به تنهایی قابل قبول نیست ) و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه شود.
ج) ضامن کاسب و دارای پروانه کسب یا سند مالکیت :
فرم ضمانت پر شده بایستی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور با ذکر شماره پروانه و سند مربوطه در قسمت های تعیین شده ثبت و با مهر برجسته تایید گردد. ضمنا ارائه کپی و اصل پروانه کسب و سند مالکیت در هنگام پذیرش الزامی است.
شرایط مقبولیت سند مالکیت یا پروانه کسب:
– سند مالکیت باید شش دانگ باشد.
– پروانه کسب باید دائمی و حداقل بیش از 6 سال اعتبار داشته باشد.
د ) ضامن کارمند و کارمند آموزش و پرورش:
فرم ضمانت تکمیل شده باید به تایید و امضاء و مهر کارگزینی اداره مربوطه برسد و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی که ممهور به مهر کارگزینی است به پذیرشگر ارائه شود.
گواهی کسر از حقوق از ضامن با مهر و امضاء کارگزینی اداره مربوطه تا مبلغ 80 میلیون تومان به پذیرشگر ارائه گردد.
کارمند بایستی رسمی و دائمی بوده و قراردادی نباشد. ( ارائه گواهی از سازمان مربوطه جهت تایید کارمند رسمی و دائمی بودن الزامیست)
9- فرم شماره 2(مشخصات بستگان):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
10- فرم شماره 3 (مشخصات انفرادی داوطلب ):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
11 – فرم شماره 4 (گواهی عدم سوء پیشینه): (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به اداره تشخیص هویت ناجا مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تحویل اصل گواهی عدم سوء پیشینه و روگرفت آن در روز پذیرش الزامی است.
12– فرم شماره 5 (درخواست افتتاح شماره حساب بانک حکمت ایرانیان) : (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به شعبه بانک حکمت ایرانیان مراجعه نمایند. ضمنا بایستی شماره حساب حقوقی خود را که دارای کد 802 می باشد از بانک حکمت ایرانیان اخذ (حساب باز کنند) و در روز پذیرش همراه داشته باشند.


سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های افسری ۹۸-(جهت دانلود کلیک کنید)

سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های افسری ۹۸-(جهت دانلود کلیک کنید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی