سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

شروع ثبت نام آزمون استخدامی منطقه ای تامین اجتماعی در سمنان و لرستان- 27بهمن ۹۵

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی ازنیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی (درمانگاه الیگودرز و درمانگاه ایوانکی) در استانهای لرستان و سمنان ، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. لذا بدینوسیله به اطالع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی ) از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت درمان استان مورد تقاضا به نشانی مندرج در این آگهی ( در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf قابل مشاهده و دانلود می باشد. ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ آغاز و لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۳۰ پایان می پذیرد . کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطالعات مورد نیاز ، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام :
۱ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲ -اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ – دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.
۴ -دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های ملزم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.
۵ -دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶ -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۸ -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹ -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: مالک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ ۹۵/۱۱/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام:
– ۱ مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد .
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
– ۲ شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
-۲/۱ دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال.
-۲/۲ دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.
-۲/۳ دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام
-۲/۴ دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام.
-۲/۱ دارندگان مدرک تحصیلی دکترا (عمومی) با حداکثر ۳۵ سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود .
تبصره ۱ : مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی ، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان ، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی) ، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رساته
بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد ، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند ، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سان داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثرسن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که ازحداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید ، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقیی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.
د- نحوه تحویل مدارک:
متقاضیان واجد شرایط می بایست با توجه به استان و عنوان شغلی مورد تقاضا مدارک مندرج در این آگهی را از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۳۰ در ساعت اداری و صرفا به صورت حضوری به مدیریت های درمان استان ذیربط به آدرس   مندرج بشرح ذیل مراجعه و به دبیرخانه مدیریت درمان مربوطه تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .

اخذ مدارک بعد از تاریخ فوق ۹۵/۱۱/۳۰ به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود . بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضایان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمنا تحویل مدارک هیچگونه تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیان آزمون استان لرستان به آدرس : لرستان- خرم آباد-خیابان امام خمینی– نرسیده به میدان شاپور خواست –پلاک ۹۹۰- مدیریت درمان استان لرستان
متقاضیان آزمون استان سمنان به آدرس: سمنان- بلوار قدس-مدیریت درمان استان سمنان
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:
کارت شرکت در آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۵ در محل مدیریت درمان استانهای مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه ۹۵/۱۲/۶ در مراکز استانهای مذکور برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:
آزمون عمومی :
-۱ ریاضیات و آمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه -۵ معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش
* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد .

آزمون تخصصی :
در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم ،علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شارح مفاد
مندرج در این آگهی انجام خواهد شد


نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی سمنان و لرستان کلیک کنید

نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی سمنان و لرستان کلیک کنید

نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی سمنان و لرستان کلیک کنید

نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی سمنان و لرستان کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی