– این مجموعه حاوی نمونه سوالات کمک آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای دبیر تربیت بدنی می باشد و حاوی نمونه سوالات تخصصی دبیر تربیت بدنی طبق سرفصل های آزمون امسال می باشد.

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی دبیر تربیت بدنی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل روش تدریس در تربیت بدنی ، رشد و تکامل و یادگیری حرکتی ، مبانی فیزیولوژی ورزشی ، سنجش و اندازهگیری در تربیت بدنی ، مدیریت برگزاری مسابقات ورزشی خواهد بود.

+ این نکات را در در نظر داشته باشید که نمونه سوالات این مجموعه طبق دروس آزمون امسال می باشد برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی دبیر تربیت بدنی مورد استفاده می باشد و ضمناً محتویات این نمونه سوالات از منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، نمونه سوالات تستی دروس ، کوتاه جواب و… ) تهیه و گردآوری شده است و جنبه کمک آموزشی دارد.

+ محتویات بسته نمونه سوالات ت

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 اینجا را کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 اینجا را کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 اینجا را کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 اینجا را کلیک کنید


برگرفته شده از meduir.blog.ir

خصصی دبیر تربیت بدنی شامل : (۱۰۱۵ سوال همراه با جواب)

+ ۱۲۰ نمونه سوال درس روش تدریس تربیت بدنی به همراه جواب ( دبیر تربیت بدنی ) (مهم)
+ ۱۲۰ نمونه سوال درس رشد و تکامل و یادگیری حرکتی به همراه جواب ( دبیر تربیت بدنی ) (مهم)
+ ۳۸۵ نمونه سوال درس مبانی فیزیولوژی ورزشی به همراه جواب ( دبیر تربیت بدنی ) (مهم)
+ ۳۰۰ نمونه سوال درس سنجش ،ارزیابی و اندازهگیری به همراه جواب دبیر تربیت بدنی ) (مهم)
+ ۹۰   نمونه سوال درس مدیریت برگزاری مسابقات ورزشی به همراه جواب ( دبیر تربیت بدنی ) (مهم)

+ توجه : تمامی سوالات دارای جواب بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت ، کامپیوتر و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی موجود با نازلترین قیمت می باشد که جهت  رشته شغلی دبیر تربیت بدنی ( تخصصی ) آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.

+ توجه : برای مشاهده و دانلود نمونه دیگر دبیر تربیت بدنی[سوالات عمومی و دفترچه سال های قبل]  اینجا را کلیک کنید و اگر قصد خرید همین مجموعه را دارد به پایین همین متن رجوع کنید.