۰۱ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۳
نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی گلستان-کارگزین
در میان وظایف در بخش وزارت، تسهیل فرایندهای بودجه کارآمد، حصول اطمینان از سیستم های خوب برای توسعه مهارت ها و مدیریت پرسنل، مدیریت اسناد و ICT، و همچنین اطمینان از کارایی صحیح در زمینه ایمنی و آمادگی اضطراری است. علاوه بر این، اداره مسئول توسعه و نگهداری سیستم های مدیریت آژانس، مالکیت فعال و اداره یارانه ها است.
علاوه بر این، وزارت امور اداری به رهبری سیاسی و دبیر کل در هماهنگی طیف وسیعی از مسائل کمک می کند.
اداره امور اداری شامل سه بخش و یک واحد می باشد:
-
بخش پرسنل و سازمان (AD1)
بخش مسئولیت استخدام، پرسنل وزارتخانه و وظایف بازنشستگی را بر عهده دارد و مسئولیت رهبری، مهارت ها و توسعه سازمانی را دارد. همچنین مسئولیت ویرایش، کارکردن و توسعه اینترانت وزارت را دارد. علاوه بر این، بخش هماهنگی تلاش های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و توافق برای یک زندگی کارآمد تر (که IA در نروژی نامیده می شود) است.
-
بخش امور مالی (AD2)
مختصات بخش بر روی بودجه ملی و حساب های ملی کار می کنند. این مسئولیت سیستم مالی داخلی وزارت، بودجه داخلی آن، ایجاد و حفظ اسناد فرماندهی در زمینه مالی، مدیریت مالی و حسابداری، و بودجه و قوانین مدیریت مالی است. این بخش همچنین مسئول فعالیت های کنترل داخلی شامل ارزیابی و تهیه ریسک می باشد.
-
بخش مدیریت عمومی (AD3)
این بخش مسئولیت فعالیت و توسعه سوابق و مدیریت اسناد وزارت، پیگیری و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر خدمات تسهیلات و وظایف عملیاتی عمومی است. همچنین مسئول ایمنی پیشگیرانه و آمادگی اضطراری است.
-
واحد هماهنگی (AD4)
واحد هماهنگی مسؤول هماهنگی مسائل مربوط به کنفرانس، مشاوره و کمک به وزارتخانه ها و دفتر نخست وزیر است. واحد باید از رهبری وزارتخانه در رسیدگی به تمام مسائل که به طور طبیعی در مجلس ادارات دیگر قرار نداشته باشد، حمایت می کند. علاوه بر این، واحد کمک به توسعه و تجزیه و تحلیل کار گروه است.
۹۸/۰۴/۰۱