سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

۴۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

متخصص بیهوشی چیست؟

متخصص بیهوشی چیست؟ چه آموزش هایی درگیر است؟
یک متخصص بیهوشی یک دکتر است (MD یا DO) که بیهوشی را انجام می دهد. متخصصین بیهوشی پزشکانی هستند که متخصص مراقبت های دوره ای، طراحی برنامه های بیهوشی و مدیریت بیهوشی هستند. او به کالج، سپس مدرسه پزشکی (چهار سال)، سپس یک کارآموزی (یک سال) و بقیه در بیهوشی (سه سال) پایان داد. بعضی از متخصصین بیهوشی سالها طول می کشد (یک بورس تحصیلی).

پ




متخصصان بیهوشی HSS چه کسانی هستند؟
پزشکان ما در حال تحصیل در رشته هایی مانند بیهوشی منطقه ای، بیهوشی کودکان، مراقبت های اورژانس، بیهوشی قلب، درد مزمن و تحقیقات بیهوشی است. متخصص بیهوشی شما روز قبل از جراحی تعیین خواهد شد و براساس سابقه بیمار و نیازهای فردی و تخصصی در بیهوشی انتخاب خواهد شد.

کارشناسان بیهوشی چه کار می کنند؟
بیهوشی ها به اطمینان از ایمنی بیماران تحت عمل جراحی کمک می کنند. بیهوشی مراقبت از بیمار را برای جلوگیری از درد و پریشانی که در غیر این صورت تجربه می کنند، فراهم می کند. این ممکن است شامل بیهوشی عمومی ("قرار دادن بیمار در خواب")، آرام سازی (داروهای وریدی برای آرامش و / یا ناآگاهانه) و یا بیهوشی منطقه ای (تزریق بیهوشی موضعی در نزدیکی اعصاب به "بخشیدن از بدن" در عمل (به عنوان مثال بلوک های عصبی یا تزریق اسپینال / اپیدورال)).

بسیاری از انواع عملیات ارتوپدی به خوبی برای بیهوشی منطقه ای مناسب هستند، اغلب با آرام سازی نیز. هر متخصص بیهوشی HSS متخصص در بیهوشی منطقه ای است.

قبل از انجام این کار، متخصص بیهوشی شما با شما صحبت خواهد کرد و طرح هماهنگی با جراح خود را برای یک برنامه بیهوشی ایجاد کنید. در این زمان، متخصص بیهوشی نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که شما برای عملیات آماده هستید. اولویت اول این است که بیمار را با خیال راحت از طریق این روش دریافت کنید. اگر بیمار بیمار است و می تواند سالم تر شود، ممکن است این عملیات به تعویق افتد یا لغو شود (به منظور بهینه سازی وضعیت بیماری بیمار). این باعث کاهش خطر بالقوه ای که بیمار می تواند در معرض آن قرار دهد.

علاوه بر انجام ایمنی از طریق عملیات، متخصص بیهوشی تلاش می کند تا پس از عمل درد را کاهش دهد. این ممکن است شامل داروهای ضد درد باشد، اما در بسیاری از موارد در کاهش درد HSS شامل قرار دادن بیهوشی موضعی در نزدیکی اعصاب است.

در HSS، گروه بیهوشی، مراقبت های ویژه و مراقبت از درد نیز تعمیر اتاق برای مراقبت های تخصصی بلافاصله پس از عمل اجرا می شود. ما همچنین یک سرویس درد حاد را به شما کمک می کنیم تا درد بعد از عمل را کنترل کنید و تیم مراقبت های ویژه مراقبت های تخصصی را برای بیماران مضطرب مراقب باشید.

بعضی از متخصصان بیهوشی در HSS، کنترل درد را تمرین می کنند. بعضی از متخصصان بیهوشی HSS نیز به عنوان مدیران بیمارستان و وزارتخانه عمل می کنند.

چرا بیماران باید در مورد بیهوشی مراقبت کنند؟


متخصص بیهوشی شما اجازه می دهد تا به صورت ایمن و راحت عمل جراحی انجام دهید. بیهوشی از تکنیک های تخصصی در طول عمل جراحی برای انجام این کار استفاده می کند. به عنوان مثال، روش کنترل کاهش فشار خون در طی عمل جراحی، باعث کاهش خونریزی و نیاز به تزریق خون می شود.

بدیهی است که درمان درد خوب از دیدگاه بیماران مطلوب است. مدیریت درد نیز به درمانگران فیزیوتراپی کمک می کند و بعد از بسیاری از روش های ارتوپدی نتایج جراحی بهتر را به دنبال دارد. مدیریت درد می تواند میزان حملات قلبی و سایر عوارض بعد از عمل را کاهش دهد.

آیا متخصص بیهوشی فقط تزریق را انجام می دهد یا بیمار را به خواب می برد و سپس ترک می کند؟
نه. این بی خطر است متخصص بیهوشی و یا کسی که با او کار می کند (یک ساکن، یک همسر یا یک متخصص بیهوشی پرستار) باید با بیمار باقی بماند. این لازم است به طوری که وضعیت بیمار (ضربان قلب، فشار خون، تنفس، سطح آگاهی در هنگام آرامش) و تغییرات در صورت نیاز (به منظور جلوگیری یا مدیریت مشکلات عمده ای که می توانند در طول عمل جراحی ایجاد شوند) مورد سنجش قرار می گیرند.

بازگشت به بخش بیهوشی، مدیریت بحران و درد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۲
مهناز افشاری

خط اعتباری خانه از اعتبار اجازه می دهد تا شما را به قرض گرفتن پول در برابر محدودیت تعیین شده توسط سهام شما از طریق مالکیت خانه ساخته شده است. شما فقط بابت مبلغی که استفاده میکنید، پرداخت میکنید.

خلاصه حساب

  • برای خرید چندگانه، استفاده مداوم یا پروژه با هزینه های نامشخص بهترین است
  • خرید با Visa® Debit Card، بررسی یا انتقال آنلاین
  • فقط مبلغی را برای مبلغی که استفاده می کنید پرداخت کنید
  • حد اعتبار بر اساس نیاز، عدالت در خانه، درآمد و اعتبار تعیین می شود
  • نرخ پایین تر از وام های شخصی یا خط اعتباری
  • کاهش نرخ بهره براساس روابط اولین بانک ملی شما
زن و شوهر جوان نقاشی و خیره شدن به یک دیوار

وام مسکن خانه

پرس و جو کن

وام مسکن خانه اجازه می دهد تا پول خود را در برابر حد تعیین شده توسط سهامی که در خانه تان ساخته اید قرض بگیرید. وام های اول ملی ما برای سهام خانه دارایی های نرخ بهره رقابتی و انواع شرایط پرداخت برای برآورده ساختن نیازهای شما است.

خلاصه حساب

  • بهترین برای خرید بزرگ، یک مقدار خاص برای پرداخت های ماهانه قابل پیش بینی
  • مقدار وام توسط نیاز، عدالت در خانه، درآمد و اعتبار تعیین می شود
  • نرخ پایین تر از وام های شخصی یا خط اعتباری
  • کاهش نرخ بهره براساس روابط اولین بانک ملی شما

گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری خانه خود را محاسبه کنید.

استفاده از ماشین حساب های تعاملی خانه خود را برای مقایسه نرخ بهره، پرداخت، و حتی برآورد حداکثر مقدار است که می تواند قرض گرفته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۶
مهناز افشاری

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر دارد به منظور همکاری در بخش آزمایشگاه و حوزه فناوری اطلاعات خود از دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش معماری (سخت افزار)، فناوری اطلاعات گرایش (شبکه های کامپیوتر) از طریق آزمون و مصاحبه دعوت به همکاری نماید.

گفتی است: فارغ التحصیلان متقاضی می توانند مدرک تحصیلی و رزومه کاری خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۳/۲۸ به مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه واقع در بزرگراه امام خمینی(ره) پایین تر از میدان شهدا تحویل نمایند.

(زمان برگزاری آزمون ساعت ۹ صبح جمعه مورخ ۱۳۹۸/۳/۳۱ می باشد)







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۶
مهناز افشاری

سوالات مصاحبه استخدامی خبرگزاری ایرنا (1398سوالات مصاحبه استخدامی خبرگزاری ایرنا (1398



سوالات مصاحبه استخدامی خبرگزاری ایرنا (1398سوالات مصاحبه استخدامی خبرگزاری ایرنا (1398سوالات مصاحبه استخدامی خبرگزاری ایرنا (1398


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۲
مهناز افشاری

بسیاری از افراد می خواهند درمورد متخصصان مراقبت های بهداشتی یا محققانی که از شرایط آنها آگاهی دارند مطلع باشند. هنگامی که یک بیماری نادر است، پیدا کردن کسی که بسیاری موارد را دیده است دشوار است. اگر چه لیستی از متخصصان بیماری های نادر وجود ندارد، دستورالعمل های زیر شامل چندین روش برای شناسایی متخصصان مراقبت های بهداشتی است که دارای شرایط خاصی هستند. منابع بالقوه شامل گروه های حمایت از بیمار، محققانی هستند که آزمایش های بالینی را انجام داده یا انجام می دهند و نویسندگان مقالات منتشر شده در ادبیات پزشکی.



ما این منابع را برای کمک به شما در جستجوی شما فراهم می کنیم؛ با این حال، گاهی اوقات امکان پیدا کردن یک متخصص مراقبت های بهداشتی وجود ندارد که دارای تجربه فراوان در وضعیت خاصی نادر است. در پایین این برگه اطلاعات، برخی از پیشنهادات را برای کمک به شما ارائه می کنیم زمانی که هنوز نمی توانید یک متخصص را پس از تحقیق در مورد این منابع پیدا کنید.

مرکز اطلاعات GARD این منابع را فقط برای مقاصد اطلاعاتی و نه به عنوان تأیید خدمات ارائه می دهد. شما باید در مورد ارزیابی یک متخصص مراقبت های بهداشتی از قضاوت خود استفاده کنید. شما می توانید اطلاعات مفید در مورد انتخاب مراقبت های بهداشتی با کیفیت از آژانس تحقیقات و کیفیت بهداشت و درمان (AHRQ) پیدا کنید.

چگونه می توانم پیدا کنم:

  • متخصص بهداشت و درمان با تجربه در شرایط خاص؟
  • مرکز درمان تخصص
  • کلینیک ژنتیک؟
  • محقق که شرایط من را مطالعه می کند؟
  • اگر من نمی توانم متخصص پیدا کنم چه؟



چگونه می توانم یک متخصص مراقبت های بهداشتی با تجربه در شرایط خاص پیدا کنم؟
منابع مختلف ممکن است در جستجوی شما برای یک متخصص مراقبت های بهداشتی با تجربه در یک شرایط خاص کمک کنند:

  • بسیاری از سازمان های حمایت از بیماری ها دارای هیئت های مشاوره پزشکی، خدمات واسط پزشک و یا شبکه های بیمار هستند که می توانند به شما در پیدا کردن یک متخصص مراقبت های بهداشتی که با شرایط خاص آشنا هستند پیدا کنید. برای پیدا کردن شرایطی در این وب سایت می توانید برای پیدا کردن سازمان های مربوط به حمایت از بیماری ها جستجو کنید. این موارد در بخش «سازمانها» قرار دارد. اگر شما یک گروه خاص را پیدا نکنید، جستجو در سایت های ژنتیک و سازمان ملی بیماری های نادر (NORD) .
  • منابع منتشر شده راهی دیگری برای پیدا کردن یک متخصص برای یک شرایط خاص فراهم می کنند. کارشناسان اغلب به دنبال انتشار نشریات آنلاین مانند GeneReviews و NORD هستند . بسیاری از این منابع نام و نام نویسنده را فهرست می کنند و ممکن است یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن ارائه دهند.
  • شما همچنین می توانید ادبیات پزشکی را برای پیدا کردن متخصصان مراقبت های بهداشتی یا محققانی که مقالات یا گزارش های اخیر را در یک شرایط خاص منتشر کرده اید جستجو کنید. شما می توانید مقاله های مربوطه را از طریق PubMed ، یک پایگاه داده قابل جستجو از مقالات مجله های پزشکی بیابید. اگر چه تمام مقالات بصورت آنلاین به صورت رایگان در دسترس نیستند، اکثر مقالات ذکر شده در PubMed دارای خلاصه / انتزاعی در دسترس هستند. علاوه بر این، اطلاعات تماس برای یکی از نویسندگان ممکن است ذکر شود. در صفحه نتایج، «خلاصه» را در قسمت تنظیمات نمایش برای مشاهده اطلاعات مربوط به نویسندگان انتخاب کنید.



چگونه می توانم یک مرکز درمان تخصصی پیدا کنم؟
مراکز درمانی اغلب متخصصان مراقبت های بهداشتی از تخصص های مختلف هستند که با هم کار می کنند. منابع ذکر شده در زیر ممکن است به شما کمک کند یک مرکز درمان را برای وضعیت خود تعیین کنید.

  • سازمان های حمایتی بیماری اغلب مراکز تعالی را برای وضعیت آنها ایجاد می کنند. برای تعیین اینکه آیا آنها از یک مرکز عالی شناخته شده است، با یک سازمان پشتیبانی تماس بگیرید.
  • مؤسسه ملی سرطان اطلاعاتی در مورد چگونگی پیدا کردن یک پزشک یا درمانگاه در صورت سرطان دارد (بسیاری از سرطانها نادر هستند).
  • انجمن دیستروفی عضلانی (MDA) خدمات پزشکی خود را از طریق درمانگاه های MDA در سراسر کشور ارائه می دهد. این کلینیک ها به افراد با طیف وسیعی از اختلالات عصبی-عضلانی خدمت می کنند. بیماران می توانند از طریق کلینیک های MDA مراقبت های پزشکی برای اختلالات ژنتیکی را با هزینه ای با تخفیف دریافت کنند. برای کسب اطلاعات در مورد دسترسی به این خدمات، با شماره تلفن رایگان MDA 1-800-572-1717 تماس بگیرید.



چگونه می توانم یک کلینیک ژنتیک پیدا کنم؟
کلینیک های ژنتیکی منبع اطلاعات برای افراد و خانواده های دارای شرایط ژنتیکی هستند. برای پیدا کردن یک کلینیک ژنتیک، توصیه می کنیم با دکتر اولیه خود برای ارجاع تماس بگیرید. درباره مشاوره ژنتیکی بیشتر بدانید .

منابع آنلاین زیر همچنین می توانند به شما در پیدا کردن حرفه ای ژنتیک در جامعه خود کمک کنند:

  • انجمن ملی مشاوران ژنتیک پایگاه داده ای از خدمات مشاوره ژنتیک را فراهم می کند که قابل جستجو بر اساس مکان، نام، موسسه، نوع عمل یا تخصص است.
  • کالج آمریکایی ژنتیک پزشکی دارای پایگاه داده ی کلینیک های ژنتیک برای افرادی است که مایل به قرار دادن یک مرکز ژنتیک ایالات متحده هستند.
  • انجمن آمریکایی ژنتیک انسان (ASHG) یک سازمان حرفه ای از محققان و ژنتیک بالینی است. ASHG یک پایگاه داده از اعضای آن را حفظ می کند، برخی از آنها در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند. اگر شما علاقمند به تهیه لیستی از ژنتیک در کشور خود هستید، می توانید از سایت ASHG دیدن کنید، گرچه برخی ممکن است فقط محقق باشند و ممکن است مراقبت های پزشکی را ارائه ندهند.



چگونه می توانم یک محقق پیدا کنم که شرایط من را مطالعه می کند؟
محققانی که در شرایط خاصی مطالعه می کنند منبع دیگری برای شناسایی یک متخصص هستند. شما ممکن است بخواهید به دنبال محققانی باشید که کارآزمایی بالینی دارند، چرا که اغلب پزشکان هستند. علاوه بر درخواست اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات خود، همچنین می توانید ببینید که آیا بیمارانی که در یک مطالعه ثبت نام نکرده اند را مشاهده می کنید. اگر یک محقق بیماران را نمی بیند، ممکن است در نظر بگیرید که آیا آنها می دانند یک همکار که می تواند به شما کمک کند. برخی از محققان به روز رسانی های دوره ای خود را در مورد اکتشافات خود انتشار می دهند و ممکن است شما بتوانید آخرین اطلاعات مربوط به تحقیقات خود را دریافت کنید.

  • شبکه تحقیقاتی بالینی بیماریهای نادر (RDCRN) شامل 22 کنسرسیوم متمایز است که در تلاش برای بهبود اطلاعات در مورد بیماری های نادر، درمان، مطالعات بالینی و آگاهی کلی برای هر دو بیمار و جامعه پزشکی است. RDCRN همچنین با هدف ارائه اطلاعات به روز شده برای بیماران و کمک به اتصال بیماران با گروه های حمایت، پزشکان متخصص و فرصت های تحقیق بالینی است. از سایت RDCRN بازدید کنید تا ببینید آیا وضعیت شما توسط یکی از کنسرسیوم RDCRN پشتیبانی می شود.
  • مراکز برنامه ژنتیک مندلیان در تلاش برای کشف علل اختلالات ژنتیکی نادر است. این برنامه با متخصصین بهداشت و درمان و محققانی که با افراد مبتلا به اختلالات مندلئین کار می کنند، همکاری می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراکز، لطفا از وب سایت آنها دیدن کنید.
  • ClinicalTrials.gov توسط موسسه ملی بهداشت ایالات متحده از طریق کتابخانه ملی پزشکی تهیه شده است تا بیماران، اعضای خانواده و اعضای عمومی را با اطلاعات موجود در مورد مطالعات بالینی تحقیقاتی ارائه دهد. از طریق این منبع، شما ممکن است بتوانید محققانی را پیدا کنید که در حال مطالعه شرایط شما هستند. شما می توانید یک جستجوی اولیه را با استفاده از نام شرایط به عنوان عبارت جستجوی خود انجام دهید. پس از کلیک بر روی یک مطالعه، معیار «واجد شرایط بودن» آن را برای تعیین مناسب بودن آن بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر از اطلاعات تماس مطالعه استفاده کنید. این سایت را اغلب برای به روز رسانی منظم بررسی کنید.
  • اداره استخدام و ارتباطات بیمارستانی (PRPL) در موسسه ملی بهداشت (NIH) اطلاعاتی در مورد مشارکت در تحقیق در بیمارستان مرکز بالینی NIH ارائه می دهد. با شماره تلفن PRPL به شماره 1-800-411-1222 تماس بگیرید، یا به e-mail prpr@mail.cc.nih.gov ارسال کنید تا با یک ارتباط برقرار کنید که می تواند به شما در تشخیص اینکه اگر یک بازجویی بالینی باز است که علاقه مند باشد شما. آنها همچنین می توانند شما را با اطلاعات تماس برای محققانی که در این محاکمات شرکت می کنند، ارائه دهند.
  • رژیم تست ژنتیک لیست آزمایشگاه هایی را ارائه می دهد که آزمایش های ژنتیک تحقیقاتی را برای بسیاری از شرایط انجام می دهد. بسیاری از این تحقیقات توسط پزشکان و دانشمندان با علاقه به بیماری خاص انجام می شود. برای بررسی اینکه آیا محققان در حال مطالعه وضعیت شما هستند، از پیوند بالا دیدن کنید و از نام شرایط به عنوان عبارت جستجوی خود استفاده کنید. روی برگه "Research" در صفحه نتایج کلیک کنید.



اگر من یک متخصص بیماری را پیدا نکنم چه؟
شما ممکن است بخواهید در یک مرکز پزشکی دانشگاه در منطقه خود با پزشک تماس بگیرید، زیرا مراکز بهداشتی درمانی دارای آخرین تکنولوژی و درمان هستند. مراکز بهداشتی درمانی دارای پزشکانی هستند که در آزمایشات بالینی شرکت می کنند و ممکن است با دیگران به تشخیص و درمان بیماران کمک کنند.

MedlinePlus ، یک وب سایت طراحی شده توسط کتابخانه ملی پزشکی برای کمک به تحقیقات در مورد مسائل بهداشتی خود، لینک هایی را به دایرکتوری ها برای کمک به شما در پیدا کردن متخصصان بهداشت، خدمات و امکانات فراهم می کند.

اگر سوالی دارید، با شماره 1-888-205-2311 تماس بگیرید تا با متخصص اطلاعات GARD صحبت کنید.

آخرین بروزرسانی: 6/13/2019
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۷
مهناز افشاری



سوالات مصاحبه استخدامی سازمان شیلات -با پاسخ سال ۱۳۹۸

سوالات مصاحبه استخدامی سازمان شیلات -با پاسخ ۹۸

 

5 (100%) 1 vote

 

سوالات مصاحبه استخدامی  ۱۳۹۸

بهترین مجموعه ی گلچین شده برای آزمون مصاحبه استخدامی را در اختیارتان نهادیم تا به استخدام دولتی دربیایید


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۶
مهناز افشاری

عنوان صفحه

سلامت روان چیست؟

محتوای صفحه اصلی

سلامت روانی شامل سلامت روحی، روحی و اجتماعی ما است. این بر ما چگونه فکر می کنیم، احساس می کنیم و عمل می کنیم. این همچنین به تعیین اینکه چگونه ما با استرس روبرو میشویم، به دیگران مرتبط هستیم و انتخاب میکنیم. سلامت روان در هر مرحله از زندگی، از دوران کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی مهم است.

در طول زندگی خود، اگر شما مشکلات روحی روحی را تجربه کنید، تفکر، خلق و خوی و رفتار شما ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد. بسیاری از عوامل به مشکلات سلامت روان کمک می کند، از جمله:

  • عوامل بیولوژیکی، مانند ژن ها یا شیمی مغز
  • تجربیات زندگی مانند تروما و سوء استفاده
  • سابقه خانوادگی مشکلات سلامت روان

مشکلات روحی و روانی شایع است اما کمک در دسترس است . افراد با مشکلات روحی روانی می توانند بهتر شوند و بسیاری از آنها به طور کامل بهبود می یابند .

نشانه های هشدار اولیه

مطمئن نیستید که آیا شما یا کسی که می شناسید با مشکلات روانی روبرو است؟ تجربه یک یا چند مورد از احساسات یا رفتارهای زیر می تواند نشانه هشدار زود هنگام یک مشکل باشد:

  • خوردن یا خواب بیش از حد یا خیلی کم
  • کشیدن از مردم و فعالیت های معمول
  • داشتن کم یا بدون انرژی
  • احساس ناخوشایند یا مانند چیزی مهم نیست
  • داشتن درد و دل درد ناشناخته
  • احساس ناراحتی یا ناامیدی
  • سیگار کشیدن، نوشیدن، یا مصرف دارو بیشتر از حد معمول
  • احساس غلط گیج، فراموشکار، لبه، عصبانی، ناراحت، نگران یا ترسناک است
  • تکان دادن یا مبارزه با خانواده و دوستان
  • تجربه نوسانات شدید خلق که باعث ایجاد مشکلات در روابط می شود
  • داشتن افکار و خاطرات پایدار شما نمی توانید از سرتان خارج شوید
  • صدای شنیدن یا اعتقاد به چیزهایی که درست نیستند
  • فکر کردن به آسیب رساندن به خود یا دیگران
  • ناتوانی در انجام وظایف روزانه مانند مراقبت از بچه هایتان یا رفتن به کار یا مدرسه

اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مربوط به سلامت روان و جایی برای یافتن کمک .

سلامت روان و سلامت

سلامت روان مثبت به مردم اجازه می دهد تا:

  • پتانسیل کامل خود را درک کنید
  • مقابله با استرسهای زندگی
  • کار مولد
  • مشارکت معنی دار را در جوامع خود انجام دهید

راه های حفظ سلامت روانی مثبت عبارتند از:

  • گرفتن کمک حرفه ای اگر شما به آن نیاز دارید
  • اتصال با دیگران
  • مثبت بودن
  • فعال شدن جسمی
  • کمک به دیگران
  • گرفتن خواب کافی
  • توسعه مهارت های مقابله ای

درباره سلامت روانی بیشتر بدانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۸
مهناز افشاری

اتحادیه بینالمللی ناتوانی در خلاصه

اتحاد بینالمللی ناتوانی (IDA) یک اتحاد از هشت سازمان جهانی و شش سازمان منطقه ای افراد معلول است . ما در سازمان ملل متحد برای محیطی جامع جهانی برای افراد معلول و سازمان هایشان حمایت می کنیم. کنوانسیون حقوق افراد معلول (CRPD) قطب نما ماست. ما در حصول اطمینان از این که برنامه 2030 و اهداف انکشافی پایدار شامل و هماهنگ با CRPD هستند، سرمایه گذاری می کنیم . ما از سازمان های افراد معلول در سراسر جهان برای شرکت در پروسه های سازمان ملل متحد و بین المللی حقوق بشر و از مکانیسم های پاسخگویی بین المللی حمایت می کنیم. IDA با سازمان های عضو در سطح جهانی، حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان با معلولیت را نشان می دهد. این گروه بزرگ و اغلب نادیده گرفته شده در جهان است.

رویدادهای آینده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۳
مهناز افشاری

چه کاری انجام می دهیم

ما تصمیماتی را که توسط افراد یا سازمان ها با یک عمل عمومی قانونی انجام می شود، نظیر مقامات محلی و سازمان های نظارتی بررسی می کنیم. ما میتوانیم:

  • نظارت قضایی از تصمیمات دیگر دادگاه ها، دادگاه ها و نهاد های عمومی را انجام می دهد
  • چالش هایی را برای تصمیم گیری هایی که توسط افراد یا سازمان های خاص (به عنوان مثال وزرای یا دولت محلی) جایی که قانون به چالش گرفته است، می پردازد

ما همچنین می شنویم:

  • درخواست های "habeas corpus" (یک پرونده قانونی که در آن دادگاه تصمیم می گیرد که در مورد اینکه آیا بازداشت یک فرد قانونی است یا نه
  • برنامه های کاربردی برای جلوگیری از کسی که همچنان برای شروع محاکمه غیرقانونی (یک متهم "ناامید کننده") از ادامه دادن به انجام این کار بدون دریافت مجوز از دادگاه
  • تمام برنامه های تحت قانون Coroners 1988 (که مربوط به انتصاب و انجام coroners)
  • تجدید نظرها "به روش مورد" از دادگاه دادگاه و یا دادگاه های دادگاه (که در آن نظر ما در مورد یک نقطه خاص از قانون مورد نظر است که در آن ممکن است اشتباه گرفته شده است)
  • درخواست برای سفارش به زندانی کردن فرد برای تحقیر از دادگاه
  • تجدید نظر در قانون استرداد 2003 (که به درخواست های استرداد به انگلستان و از انگلستان و وثیقه مربوط می شود)
  • تجدید نظر در مورد تصمیماتی که توسط برخی از سازمان های حرفه ای، مانند شورای پرستاری و مامایی صورت گرفته است
  • درخواست ها برای "محدودیت سفارشات" یا "گواهی های نامناسب" که در آن دارایی ها منجمد یا مصادره شده اند

ما همچنین شامل یک دیوان برنامه ریزی تخصصی است که رسیدگی به تصمیمات قضایی در مورد تصمیمات مربوط به تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی و چالش های دیگر را به تصمیم گیری های برنامه ریزی می پردازد.

ما که هستیم

ما یک دادگاه تخصصی در محوطه ستون ملکه دادگاه عالی دادگستری هستیم.

ما در دادگاههای سلطنتی لندن و همچنین در مراکز در بیرمنگام، کاردیف، لیدز و منچستر مستقر هستیم.

موارد ممکن است توسط یک قاضی دادگاه عالی یا یک دادگاه دیوانه ای که شامل دو یا بیشتر قاضی است، معمولا یک قاضی دادگاه عالی و یک قاضی دادگاه تجدید نظر می شود.

اطلاعات دادگاه

  • فرم ها و راهنمایی
  • لیست دادگاه های اداری
  • جلسات آینده - بیرمنگام ، لیدز ، منچستر ، دادگاه های سلطنتی ، ولز
  • دقیقه جلسه گروه کاربر
  • تصمیمات قبلی
  • قوانین مدنی
  • هزینه ها
  • جهت تمرین
  • استرداد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۱۵
مهناز افشاری

اورژانس پزشکی چیست؟

هدف هر گروه اضطراری صرفه جویی در زندگی است. اضطراری هر گونه مشکل پزشکی است که اگر به سرعت درمان نشود، ممکن است باعث مرگ یا آسیب دائمی شود. درد شدید در بعضی موارد همچنین می تواند یک اورژانس پزشکی باشد، مانند درد ناشی از سنگ کلیه یا آپاندیسیت.

برخی از موارد اضطراری پزشکی عبارتند از:

چه کاری باید انجام دهید وقتی یک اورژانس پزشکی دارید

  • به بخش اورژانس بروید
  • در صورت لزوم با شماره 911 تماس بگیرید
  • اگر یک درد قفسه سینه همراه با عرق کردن، تنگی نفس، تهوع یا استفراغ دارید، با یک آمبولانس (911) تماس بگیرید . رانندگی خود را نداشته باشید و یا یک دوست شما را در یک وسیله نقلیه خصوصی حمل کنید.

اگر من غیر اضطراری داشته باشم چه؟

ماموریت اولیه مرکز پزشکی لپگین باپتیست ویک فارست، بیماران ما را به سطح مناسب مراقبت های پزشکی در سریع ترین و کارآمد ترین راه ممکن می رسانند. حوادث واقعی پزشکی باید در بخش اورژانس درمان شوند. اغلب بیماران به مراقبت های اضطراری برای مراقبت می روند که می توانند توسط یک پزشک فوری و یا پزشک مراقبت های اولیه درمان شوند سریع تر، کارآمد تر و با هزینه کم.

برخی از موارد غیر اضطراری عبارتند از:

  • علائم سرد یا آنفلوانزا
  • گلو درد
  • گوش درد
  • تب که با داروهای بدون نسخه کاهش می یابد
  • دندان درد
  • کاهش های جزئی، سوزش و سایش
  • عضلات شکمی
  • آفتاب سوختگی

از آنجایی که تمرکز اصلی هر بخش اورژانس برای اولین بار درمان بیماران و مجروحان است، بیمارانی که به دنبال درمان بیماری های جزئی و صدمات هستند، برای دیدن یک پزشک صبر بیشتری خواهند داشت.

مرکز پزشکی لکسینگتون روزانه از ساعت 10 صبح تا 11 بعد از ظهر برای درمان بیماری های جزئی و جراحات، خدمات سریع را ارائه می دهد. با این حال، برنامه بیمه درمانی شما ممکن است پوشش غیر اضطراری در بخش اورژانس را پوشش ندهد.

گزینه های دیگری برای مراقبت وجود دارد که ممکن است راحت تر و مناسب تر باشد. هنگامی که یک بیماری یا آسیب در معرض حمله قرار می گیرد، ابتدا باید توسط پزشک مراقبت های اولیه خود در دفتر او به دنبال درمان باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۱
مهناز افشاری