سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

 استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز - 8 شهریور 1400

شرکت خدماتی طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر دارد تعداد ۲۳ نفر نیروی متصدی خدمات عمومی( خدمتگزار و تمیزکار) جهت واحد های شیراز در طول مدت سال ۱۴۰۰ طبق شرایط زیر پذیرش نماید. مهلت ثبت نام تا 11 شهریور 1400 می باشد.
لازم به ذکر است افراد بکارگیری شده در قالب نیروی شرکتی بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با بیمارستان ، شبکه و یا دانشگاه علوم پزشکی شیراز ندارد و چنانچه پس از قبولی در حین انجام کار رضایت از عملکرد وی وجود نداشته باشد قرارداد بصورت یک طرفه از طرف پیمانکار لغو می گردد.

> جدول مشاغل مورد نیاز

ردیف عنوان شغل محل جغرافیایی خدمت تعداد جنسیت شرایط احراز
1 متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار) واحدهای شیراز 23 نفر 16 مرد، 7 زن دارا بودن مدرک تحصیلی صرفا دیپلم

> شرایط عمومی

۱- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی
۲-داشتن تابعیت کشور ایران و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی
۳-عدم اعتیاد به دخانیات، موادمخدر و روانگردان
۴- عدم سابقه محکومیت جزائی
۵- افراد اخراج شده و یا منفصل از خدمت از دانشگاه و یا سایر دانشگاهها و واحدهای تابعه وزارت بهداشت ، مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند
۶-داوطلب نباید بازنشسته و بازخرید شده دانشگاه و یا سایر دستگاه های دولتی باشد.
۷-داشتن سلامت جسمانی، روانی ، ذهنی و توانایی برای انجام وظایف مشخص شده و تاییده توسط واحد طب کار دانشگاه و یا کمسیون پزشکی دانشگاه
۸- داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (جهت آقایان)
۹- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط احراز شغل مندرج در آگهی مطابق با آیین نامه ارزیابی و مهندسی مشاغل ملاک عمل وزارت بهداشت ممنوع می باشد.
۱۰-دارندگان مدارک تحصیلی معادل، حق ثبت نام در آزمون را ندارند و در صورت شرکت از انجام مراحل بعدی استخدام محروم و به درخواست آنان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

> شرایط اختصاصی 

۱-داشتن سن حداقل۱۸سال و حداکثر۳۲سال تمام تا آخرین روز ثبت نام
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
الف : داوطلبان ایثارگر بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
ب: احتساب مدت زمان خدمت سربازی
ج: در خصوص نیروهای جدید الورود در صورت داشتن سابقه بیمه ، تا سقف ۵ سال به حداکثر سن مقرر افزوده می شود.
د: در خصوص نیروهایی که در سنوات گذشته به صورت مستمر در دانشگاه مشغول فعالیت بوده اند، مدت سابقه بیمه مستمر به حداکثرسن افزوده می شود.
ه: در خصوص نیروهایی که در سنوات گذشته به صورت غیرمستمر در دانشگاه مشغول فعالیت بوده اند، مدت سابقه بیمه غیر مستمر تا سقف ۸ سال به حداکثرسن مقرر افزوده می شود.
۲- دارا بودن مدرک تحصیلی صرفاً دیپلم.

> سهمیه ها

استخدام ایثارگران تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
الف: مشمولین سهمیه ۲۵ درصدی می بایست تصویر کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا گواهی از این بنیاد ارائه نمایند.
ب: مشمولین سهمیه ۵ درصدی می بایست گواهی لازم از سازمان مربوطه ارائه نمایند.
تبصره: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان ۲۵ در صد و بالاتر، فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.

> شیوه برگزاری آزمون

برگزاری آزمون به صورت کتبی و مصاحبه، بین داوطلبان در فضای رقابتی انجام می شود.

> شیوه انتخاب و پذیرش داوطلبان

پس از برگزاری آزمون عمومی و تخصصی کتبی و از میان داوطلبانی که رتبه بالاتری دارند به میزان ۳ برابر تعداد مورد نیاز جهت انجام مصاحبه دعوت خواهد شد و انتخاب پذیرفته شدگان نهایی ، پس از برگزاری مصاحبه، بر اساس وزن ۷۰ درصد نمره کل به آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره کل به مصاحبه خواهد بود.
تبصره : پس از انجام مصاحبه بر اساس نمره فضلی، نسبت به انتخاب و معرفی به تعداد مورد نیاز به عنوان نتایج اولیه آزمون به هسته گزینش معرفی خواهند شد .

> تذکرات و توصیه های کلی

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف واقع یا فاقد شرایط مندرج در آگهی ارائه نموده است از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد مربوطه به صورت یک طرفه لغو و بلااثر میگردد.
داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به مدیریت هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند.
-پذیرفته شدگان اصلی پس از موافقت مدیریت هسته گزینش حداکثر ۱۵ روز کاری فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل اداری به واحد امور قراردادها مراجعه نمایند . در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر جهت طی مراحل اداری و یا عدم اعلام انصراف ، قبولی فرد لغو خواهد شد و از پذیرفته شدگان ذخیره دعوت به عمل خواهد آمد .
- باتوجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه ویرایش پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
- عقد قرارداد با پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید گزینش و بر اساس قانون کار و متناسب با شغل مورد نظرصورت می گیرد.
-هنگام ورود به جلسه آزمون همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی می باشد. - همراه داشتن هر نوع دستگاه الکترونیکی و تلفن همراه ممنوع و در صورت مشاهده تخلف باشخص خاطی برخورد و آزمون وی باطل می گردد.
- به ثبت نام ناقص و یا تحویل هریک از مدارک خواسته شده در خارج از مهلت قانونی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- داوطلبانی که به نتیجه ازمون اعتراض دارند، می توانند درخواست اعتراض خود را حداکثر یک ماه پس از اعلام نتایج به مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی اعلام نماید . شایان ذکر است به اعتراضات ارائه شده پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد .
- داوطلبان بایستی به تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند ، لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و ... آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام می باشد.

> مدارک مورد نیاز برای ثبت نام 

۱-اسکن مدرک تحصیلی دیپلم
۲- اسکن شناسنامه (تمام صفحات ) و کارت ملی (پشت و رو)
۳- اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (ویژه آقایان)
۴- اسکن عکس ۴*۳ داوطلب
۵- اسکن مدارک ایثارگری مورد تایید
۶- تکمیل فرم ثبت نام داوطلب در سایت

> مواد آزمون (کتبی، مصاحبه)

آزمون کتبی : اطلاعات سیاسی و اجتماعی، احکام و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی و هوش
آزمون مصاحبه: آزمون های مهارتی و رفتاری
ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ تا ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ انجام می گردد.
زمان تحویل کارت ورود به جلسه، تاریخ ، مکان و نوع آزمون (حضوری یا غیر حضوری) متعاقباً ظرف مدت ۴روزکاری پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق سایت آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید



نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی شیراز (شرکتی =متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی شیراز (شرکتی =متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی شیراز (شرکتی =متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی شیراز (شرکتی =متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی شیراز (شرکتی =متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار و تمیزکار) +پاسخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۵
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی