دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 98

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 97نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش95 نمونه سوالات آموزش و پرورش اسفند 96 سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 98

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 97نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش95 نمونه سوالات آموزش و پرورش اسفند 96 سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش بهمن 96
دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 96
دانلود سوالات آموزش و پرورش 97 فروردین +دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 97

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95

نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش95

نمونه سوالات آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش95

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

۳۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

استخدام نیروی #پرستار و #کمک_‌پرستار دانشگاه علوم پزشکی #کردستان در سال آینده

:small_orange_diamond:معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی #پرستار، #کمک_پرستار و #فوریت‌های_پزشکی و یک فراخوان جذب نیروهای قراردادی در #سال_98 خبرداد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۵
مهناز افشاری

شرکت کیان پردازش مازندران، درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در پایگاه های اورژانس۱۱۵ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، در مشاغل ذیل به تعداد ۵۷ نفر صرفاً مرد از افراد واجد شرایط را برابر مفاد آگهی مذکور به صورت شرکتی (خرید خدمات) از طریق برگزاری امتحان کتبی(عمومی و تخصصی) و مصاحبه به شرح شرایط و ضوابط ذیل بکارگیری نماید.

> شرایط عمومی 

داشتن تابعیت ایران
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران


التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگیری می­شوند (طبق نظریه ,شرکت های طب کار دارای مجوز قانونی

نکات مهم در خصوص شرایط عمومی: افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از:

۱- مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی ، قراردادی وشرکتی دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت.

۲- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده و سایر دستگاه ها و موسسات دولتی.

۳- افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.

۴- افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، دارند.

۵- دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.

۶- دانشجویان در هر مقطع تحصیلی.

۷- دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی.

توجه مهم:
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام علوم پزشکی تبریز اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال 97 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی در سایت علوم پزشکی مازندران اینجا کلیک نمایید


استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران- 3 دی 97

با عنایت به مجوز صادره از معاونت محترم بهداشتی دانشگاه،مرکز بهداشت شهرستان ساری در نظر دارد در تاریخ 97/10/20 آزمون جذب مامای روستایی برای داوطلبین کارشناسی مامایی برگزار نماید .لذا داوطلبین حداکثر تا تاریخ 97/10/10 جهت ثبت نام و ارائه مدارک (پیوست)فرصت دارند به ستاد مرکز بهداشت شهرستان ساری واقع در بلوار امیر مازندرانی خیابان رودکی مراجعه نمایند.

> مدارک لازم

۱-کپی و اصل گواهی پایان طرح یااشتغال به طرح

۲-دو قطعه عکس پشت نویسی شده۴ *۳

۳-کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه یک نسخه

۴-کپی و اصل کارت ملی (دو طرف) یک نسخه

۳-کپی و اصل مدرک تحصیلی دانشگاهی

۴-کپی و اصل مدرک ایثارگری/شهدا

۵-گواهی دال بر سابقه کار درستاد یا مراکزخدمات جامع سلامت مرکز بهداشت ساری یا شبکه بهداشت و درمان سایر شهرستانها

۶-گواهی دال بر سابقه کار در قالب برنامه پزشک خانواده روستایی.

۷-کپی فیش آب یا برق یا گاز/اجاره نامه)

۸-یک عدد پوشه و یک عددگیره جهت تشکیل پرونده

توجه مهم:
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۵۵
مهناز افشاری

دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی مراغه درنظردارد به جایگزینی نیروهای قرارداد کار معین استخدام شده طی آزمون ۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه پس از طس مراحل گزینش بضورت قرار داد انجام کار معین به شرح زیر بکارگیری نماید.


خبر 13 اسفند 97: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه (منبع: سایت کارآفرینان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام آذر ماه دانشگاه علوم پزشکی مراغه اعلام گردید.

افراد پذیرفته شده می بایست با در دست داشتن مدارک مربوطه، به هسته گزینش دانشکده علوم پزشکی مراغه مراجعه نمایند.

ü مدارک لازم:

1ـ اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2ـ اصل و کپی کارت ملی

3ـ کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران)

4ـ اصل و کپی مدرک تحصیلی

5ـ چهار قطعه عکس 4*3

ü تاریخ مراجعه:

ساعت 9 صبح چهارشنبه مورخ 15/12/1397

ü محل مراجعه :

مراغه ، خیابان معلم شمالی ، جنب اداره راهنمایی و رانندگی ، ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی ، واحد گزینش

عدم حضوردر تاریخ تعیین شده یا حضور و ناقص بودن مدارک، به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

در صورت اعتراض به نتیجه اعلام شده حداکثر تا 10 روز ، درخواست خود را به نماینده این موسسه مستقر در دانشکده علوم پزشکی مراغه ارائه نمایید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی اینجا کلیک نمایید


خبر 28 بهمن 97: اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه (منبع: سایت کارآفرینان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون آذر ماه دانشگاه علوم پزشکی مراغه پس از بررسی و راستی آزمایی مدارک، جهت انجام مصاحبه تخصصی اعلام گردید.

پذیرفته شدگان با همراه داشتن اصل شناسناسنامه و کارت ملی خود، مطابق با زمانبندی مندرج در جدول مربوطه به آدرس: مراغه ، خیابان معلم شمالی، ستاد دانشکده علوم پرشکی مراغه راس ساعت 9 صبح مراجعه نمایند.

* توجه: آوردن کفش و لباس ورزشی جهت آزمون آمادگی جسمانی در رشته شغلی فوریتهای پزشکی الزامی می باشد.

بدیهی است عدم حضور و شرکت در مصاحبه به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


 استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه – 15 بهمن 97

موسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مراغه در 4 رشته شغلی به صورت شرکتی طبق جدول ذکر شده در راهنمای آزمون نسبت به اجرای فراخوان استخدامی از طریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه اقدام می نماید.

> شرایط عمومی

1- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).
5- داشتن سالمت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته میشوند بـه تاییـد مراکـز طـر کـار و مراکز مورد تایید دانشکده علوم پزشکی مراغه.
6- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان.
7- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
8- نداشتن انفصال از خدمت و یا عدم اخراج توسط دستگاهها و موسسات دولتی.
9- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجر آراء مراجع قضائی و ذیصالح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
10- داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتـی و یـا بازنشسـته و بازخریـد خـدمت آنهـا باشند.

توجه مهم:
جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام علوم  پزشکی مراغه اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مراغه در سال 97 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:
+ جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۱۶
مهناز افشاری

موسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور شناسایی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی جیرفت  در رشته شغلی  کمک پرستاری، طبق  مندرجات جدول ذیل نسبت  به اجرای فراخوان استخدامی از طریق برگزاری آزمون اقدام می نماید.

توجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام می‌شود.

(نکات مهم)

1- ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کدپیگیری از سامانه می‌باشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی‌باشد.

2- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود.

3- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شرکت درآزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفادآگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

4- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.

5- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

6- قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب طبق توضیحات مندرج در بخش ( نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب) دفترچه راهنما تهیه گردد.

7- کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.
نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:

8- قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.

9- تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است

10- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ….) با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. )

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون (خانم ها) اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون (آقایان) اینجا کلیک نمایید

خبر 4 بهمن 97: نتایج آزمون استخدامی قراردادی مورخه 1397/09/29 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

قابل توجه داوطلبان محترم آزمون قراردادی مورخ 1397/09/29 داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون و با استفاده از کد رهگیری حداکثر تا تاریخ 1397/11/10 نمره کل اولیه خود را مشاهده و در صورت هر گونه اعتراض ، حداکثر ظرف مدت بیست روز مراتب را به صورت کتبی به اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات  دانشگاه تحویل نمایند . جهت مشاهده کارنامه و بازیابی کد رهگیری از لینک های زیر استفاده نمایید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت – 12 دی 97

به اطلاع می رساند دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به تعدادی نیرو در رشته های آمار حیاتی، اپیدمیولوژی و ایمونولوژی در مقطع دکترای تخصصی (PHD) در قالب طرح نیروی انسانی و یا سرباز هیئت علمی نیاز دارد.

متقاضیان می توانند درخواست و روزمه خود را به ایمیل ذیل ارسال نمایند.

ایمیل: vcr.jmu@gmail.com

شماره تماس: ۰۳۴۴۳۳۱۲۸۱۲


دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت- 8 دی 97

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قصد دارد ۲ نفر از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته‌ی کتابداری پزشکی را جهت گذراندن طرح نیروی انسانی جذب نماید. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.

۰۳۴۴۳۳۱۲۸۱۲


استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت- 20 مرداد 97

با توجه به نیاز بیمارستانهای جیرفت، کهنوج، رودبار و قلعه گنج به پزشک عمومی خواهشمند است پزشکان متقاضی همکاری با آقای نسب پور مدیر مترم درمان دانشگاه تماس حاصل نمایند.

شماره تماس: 03443564518-

09133487606


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۹
مهناز افشاری

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس از 25 الی 28 فروردین 98 می باشد. زمان برگزاری آزمون در تاریخ 1398/01/29 یا 1398/01/30 می باشد.


شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه ( ممرادکو ) – 14 اسفند 97

شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه ( ممرادکو ) (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز جهت خدمت در محل مجتمع آهک و دولومیت واقع در استان کرمان جنب کارخانه فولاد سازی بوتیا از بین واجدین شرایط مرد / زن در مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و کسب نمره حد نصاب لازم ، به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید.

لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت ممرادکو ، توسط دانشگاه / مجری برگزاری آزمون انجام می‌پذیرد .

داوطلبان واجد شرایط می­توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتیکاراسا مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ 1397/12/15تا پایان روز دوشنبه مورخ 1397/12/25نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

> شرایط عمومی

1. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

2. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.

3. نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.

4. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.

5. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم.

6. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت­های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.

> شرایط اختصاصی

1- سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:

جدول (1) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم

مجتمع آهک و دولومیت
ردیف رشته های تحصیلی در مقطع دیپلم مدرک تحصیلی تعداد جنسیت عنوان شغلی حداقل سابقه کار محل کار
1 مکانیک دیپلم 1 مرد تعمیر کار مکانیک 2 سال کارخانه آهک دولومیت
2 برق دیپلم 1 مرد تعمیر کار برق و ابزار دقیق 2 سال کارخانه آهک دولومیت
3 کلیه رشته های فنی دیپلم 3 مرد نمونه گیر 2 سال کارخانه آهک دولومیت
4 کلیه گرایشها دیپلم 6 مرد نگهبان 2-1 سال کارخانه آهک دولومیت
5 کلیه گرایشها دیپلم 1 مرد راننده 2  سال کارخانه آهک دولومیت
جمع کل 12

جدول (2) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کاردانی

مجتمع آهک و دولومیت
ردیف رشته های تحصیلی در مقطع  فوق – دیپلم مدرک تحصیلی تعداد جنسیت عنوان شغلی حداقل سابقه کار محل کار
1 برق کاردانی 2 مرد تکنسین نت برق و ابزار دقیق 2 سال کارخانه آهک دولومیت
2 برق کاردانی 4 مرد تکنسین اتاق کنترل 2 سال کارخانه آهک دولومیت
3 مکانیک کاردانی 1 مرد تکنسین نت مکانیک 2 سال کارخانه آهک دولومیت
4 مکانیک کاردانی 8 مرد اپراتور تولید 2 سال کارخانه آهک دولومیت
5 شیمی کاردانی 2 مرد تکنسین آزمایشگاه 2 سال کارخانه آهک دولومیت
6 مالی و بازرگانی کاردانی 1 مرد/ زن کارپرداز 2 سال کارخانه آهک دولومیت
جمع کل 18

جدول(3) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

مجتمع آهک و دولومیت
ردیف رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدرک تحصیلی تعداد جنسیت عنوان شغلی حداقل سابقه کار محل کار
1 مهندسی ایمنی صنعتی – بهداشت حرفه ای (HSE) کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد رئیس HSEC 8-6  سال کارخانه آهک دولومیت
2 مهندسی ایمنی صنعتی – بهداشت حرفه ای (HSE) کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد HSEC  سرپرست 6-4 سال کارخانه آهک دولومیت
3 مهندسی ایمنی صنعتی – بهداشت حرفه ای (HSE) کارشناسی 3 مرد HSEC کارشناس 3 سال کارخانه آهک دولومیت
4 مدیریت (کلیه گرایشها) کارشناسی 1 مرد – زن مسئول دفتر مدیر مجتمع 3 سال کارخانه آهک دولومیت
5 مهندسی برق کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد سرپرست تعمیرات و نگهداری 6 سال کارخانه آهک دولومیت
6 شیمی کاربردی کارشناسی 1 مرد کارشناس کنترل کیفیت 3 سال کارخانه آهک دولومیت
7 مهندسی صنایع کارشناسی 1 مرد کارشناس مهندسی و برنامه ریزی 3 سال کارخانه آهک دولومیت
8 مهندسی شیمی کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد سرپرست تولید 6-4 سال کارخانه آهک دولومیت
9 مهندسی مکانیک / تاسیسات کارشناسی 1 مرد سرشیفت نت 4  سال کارخانه آهک دولومیت
10 مهندسی  شیمی کارشناسی 1 مرد سرشیفت تولید 4 سال کارخانه آهک دولومیت
11 مهندسی عمران – نقشه برداری کارشناسی 1 مرد کارشناس نقشه برداری 3 سال کارخانه آهک دولومیت
12 مهندسی  شیمی کارشناسی 1 مرد کارشناس آزمایشگاه 3 سال کارخانه آهک دولومیت
13 مهندسی  برق کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد سرپرست خدمات فنی 6-4 سال کارخانه آهک دولومیت
14 حسابداری کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد / زن سرپرست مالی 4-6 سال کارخانه آهک دولومیت
15 حسابداری کارشناسی 1 مرد/ زن کارشناس حسابداری صنعتی 3 سال کارخانه آهک دولومیت
16 حسابداری کارشناسی 1 مرد/ زن کارشناس حسابداری انبار 3 سال کارخانه آهک دولومیت
17 حسابداری – مدیریت بازرگانی و صنعتی کارشناسی 1 مرد انباردار 3 سال کارخانه آهک دولومیت
18 مدیریت بازرگانی کارشناسی و کارشناسی ارشد 1 مرد سرپرست بازرگانی 6- 4 سال کارخانه آهک دولومیت
19 مدیریت بازرگانی کارشناسی 1 مرد کارشناس خرید و تدارکات 3 سال کارخانه آهک دولومیت
20 حسابداری کارشناسی 1 مرد/ زن جمعدار و کنترل  انبار 3 سال کارخانه آهک دولومیت
21 مدیریت – کلیه گرایشها کارشناسی 1 مرد / زن کارشناس اداری 3 سال کارخانه آهک دولومیت
22 مدیریت – کلیه گرایشها کارشناسی 1 مرد / زن کارشناس خدمات و رفاه کارکنان 3 سال کارخانه آهک دولومیت
23 کامپیوتر و آی تی کارشناسی 1 مرد / زن کارشناس فن آوری اطلاعات 3 سال کارخانه آهک دولومیت
24 کلیه رشته ها کارشناسی 1 مرد سرپرست انتظامات 3 سال کارخانه آهک دولومیت
جمع         27               

> شرایط سنی

– حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم 25 سال (متولدین 1372/12/13)کاردانی 27 سال (متولدین 1370/12/13) و کارشناسی و بالاتر 32 سال (متولدین 1365/12/13) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام (25/ 12/ 1397) می باشد.

– موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

1-مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت 24 ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

2-مدت زمان سابقه کار مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اینکه سن متقاضی دیپلم از 35 ، فوق دیپلم از 37 و لیسانس از 42 سال بیشتر نباشد .

3-فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد از شرط سنی یکسال بهره مند می گردند .

> سایر شرایط

1- متقاضیان مقطع کارشناسی می بایست بومی استان کرمان و مقاطع کاردانی و دیپلم، بومی یکی از شهرها و بخش های توابع شهرستان کرمان به شرح نقاط ذیل باشند .

– شهرستان کرمان : دهستان اختیار آباد، دهستان درختنگان، دهستان زنگی آباد، دهستان سرآسیاب فرسنگی، شهر کرمان، شهر زنگی آباد و شهر اختیار آباد

– شهر گلباف: بخش ماهان، دهستان قناتغستان، دهستان ماهان، شهر جویبار، شهر ماهان، شهر محی آباد

– شهر راین: بخش چترود، دهستان کویرات، دهستان معزیه، دهستان هوتک، شهر چترود، شهر کاظم آباد

2- برای متقاضیان استخدام در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از موارد ذکر شده در (بند ج ردیف 1) می باشد.

2-1- محل سکونت متقاضی در یکی از توابع شهرستان ذکر شده در (بند ج ردیف 1 ) می باشد.

2-2- محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از موارد ذکر شده در (بند ج ردیف 1 ) می باشد.

2-3- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از موارد ذکر شده در (بند ج ردیف 1 ) می باشد.

2-4-فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از موارد ذکر شده در (بند ج ردیف 1 ) می باشد.

3- برای متقاضیان استخدام در مقطع کارشناسی به افرادی بومی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

3-1-محل سکونت متقاضی در یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد.

3-2-محل تولد/ محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد.

3-3 -طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از شهرستان‌های استان کرمان باشد

3-4-فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از شهرستانهای استان کرمان باشد.

4-شاغلان فعلی در شرکت هلدینگ میدکو و شرکتهای تابعه آن حق حضور در آزمون را ندارند.

5-افرادی که به هر نحو قبلا در شرکت پذیرفته شده و خاتمه کار یا ترک کار نموده اند حق ثبت نام ندارند.

6-متقاضیانی که قبلأ در آزمون­های جذب نیروی شرکت ممرادکو شرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

7- افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در شرکت مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)

8- تعیین واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت ممرادکو می باشد.

9- پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی و نظام پرداخت شرکت میدکو خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می‌باشد.

10- پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.

11- شرکت ممرادکو هیچگونه تعهدی در قبال اسکان و سرویس ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

12- شرکت ممرادکو سرویس ایاب و ذهاب برای هیچ یک از شهرستان های مجاور ندارد و سرویس دهی در شعاع ترانسپورت تعیین شده توسط شرکت صورت می پذیرد.

13- معاینات پزشکی و آزمون­های سلامت و توانایی جسمانی و روانی برای فعالیت در محیط ­های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می­پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می­باشد.

تذکر: اخذ برگه ارزشیابی گواهی پزشکی در آزمایشات بالینی و پاراکلینیکی شامل ( ادیومتری،اپتومتری هر دو چشم10، رادیوگرافی قفسه سینه، رادیوگرافی مهره کمر، آزمایشات تشخیص طبی،پاتولوژی و نوار قلب) می باشد.

14- با توجه به این­که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می­باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ­گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی­باشد.

15- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت ممرادکو مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.

> نحوه ثبت نام و ارسال مدارک

داوطلبان از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ 1397/12/25مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

. فایل اسکن شده عکس داوطلب 4*3 با زمینه سفید.

. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق.

. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.

. اسکن تمامی صفحات شناسنامه

. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

. اسکن گواهینامه­ های معتبر مورد نیاز.

. اسکن رزومه کاری، سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی .

*متقاضی برای اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه، صفحه اول شناسنامه خود ، پدر ، مادر و یا همسر و جهت اثبات محل سکونت سند محضری منزل و یا اجاره نامه معتبر را اسکن و ارسال نماید.

توضیح 1:

اسکن کلیه مدارک می­بایست با فرمت jpg با حجم 40 کیلوبایت جهت عکس و 100 کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.

تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی­گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می­بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

داوطلبان باید پس از ثبت نام به طور مکرر به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد پیگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

توضیح2:

لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح3:

هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.

توضیح 4:

در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

· آزمون در شهر کرمان برگزار خواهد گردید.

· دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طریق سایت کاراسا، اعلام می گردد.

> مواد آزمون

1- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ­های نادرست برگزار می­گردد.

2- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل 40 سؤال عمومی و 50 سؤال تخصصی می­باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی ، هوش و استعداد تحصیلی و فناوری اطلاعات می­باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصیلی مورد نظر خواهد بود.

توضیح:

اقلیت های دینی ا ز پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می­باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می­شود.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون در پایگاه اینترنتی کاراسا متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های 66530043-021 و 66560465-021 اعلام نماید.

سوالات استخدامی شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو کلیک کنید

سوالات استخدامی شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو کلیک کنید

سوالات استخدامی شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو کلیک کنید

سوالات استخدامی شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۱
مهناز افشاری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در نظر دارد جهت تکمیل کادر درمانی بیمارستان امام سجاد (ع) و کلینیک دامپزشکی به شرح جدول ذیل به صورت قرارداد کار معین نیروی انسانی جذب نماید. لذا واجدین شرایط جهت ثبت نام در وقت اداری از تاریخ 18 لغایت 21 اسفند به مدت 4 روز به امور اداری بیمارستان امام سجاد واقع در بلوار شهریار، خیابان گلکار مراجعه نمایند.

تلفن:33286770-041

> شرایط عمومی

نداشتن منع استخدام- حداکثر سن 30 سال- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان- متقاضیان نبایستی با مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و مراکز تابعه و بیمارستان نسبت فامیلی داشته باشند.


> مدارک عمومی

اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات شناسنامه- اصل و کپی پشت رو از کارت ملی- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)- 2 قطعه عکس 3*4

ردیف شرح شغل جنسیت تعداد شرایط احراز
مرد زن
1 پرستار 27 19 46 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته پرستاری و داشتن پایان طرح و مدارک دوره های گذرانده شده
2 کمک بهیار 9 8 17 دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری و یا دیپلم با مدرک کمک بهیاری یک ساله معتبر و دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید در مراکز درمانی
3 کارشناس رادیولوژی 3 1 4 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس رادیولوژی و مدارک دوره های گذرانده شده
4 کارشناس بهداشت محیط 1 1 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی بهداشت محیط و مدارک دوره های گذرانده شده
5 کارشناس اتاق عمل 7 4 11 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس اتاق عمل و مدارک دوره های گذرانده شده
6 کارشناس هوش بری 4 4 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس هوش بری(بی هوشی) و مدارک دوره های گذرانده شده
7 کارشناس آزمایشگاه 2 2 4 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس علوم آزمایشگاهی و مدارک دوره های گذرانده شده
8 تکنسین امور دارویی 2 2 4 دارا بودن لیسانس مرتبط و یا مدرک تحصیلی حداقل دیپلم علوم تجربی و دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید در مراکز دارویی و مدارک دوره های گذرانده شده
9 کارشناس امور اطلاعات سلامت 2 1 3 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، مدیریت خدمات بهداشت و درمان و مدارک دوره های گذرانده شده
10 کارشناس پروتز های دندانی 2 1 3 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس کارشناسی ساخت پروتز های دندانی و مدارک دوره های گذرانده شده
11 بهداشتکار دهان و دندان 3 8 11 دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم تجربی به همراه گواهی معتبر بهداشتکار دهان و دندان و دستیاری دندانپزشکی و دارای سه سال تجربه مفید در مراکز درمانی
12 مسئول پذیرش و اسناد پزشکی 1 1 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس مدارک پزشکی و مدارک دوره های گذرانده شده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۱۴
مهناز افشاری

 استخدام شرکت آبادگران بارثاوا نعیم – 18 اسفند 97

شرکت آبادگران بارثاوا نعیم در نظردارد به منظور تربیت وآموزش کادرموردنیاز شبکه ریلی جهت بهره گیری در شغل راهبری ماشین آلات مکانیزه ریلی، از بین متقاضیان مرد واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی- تخصصی، مصاحبه روانشناختی و معاینات پزشکی ، تعدادی را انتخاب و نسبت به برگزاری دوره آموزشی لازم اقدام نماید. افرادی که متقاضی شرکت درآزمون می­باشند، می­توانند جهت ثبت نام از تاریخ 18/ 12/ 97 تا تاریخ  21/ 01 / 98 به آدرس اینترنتی سایت کاراسا مراجعه نموده وپس ازمطالعه دقیق مفادآگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول شماره 1 : عنوان شغلی و رشته تحصیلی مرتبط

عنوان شغل حداقل مدرک تحصیلی رشته تحصیلی
اپراتور ماشین آلات مکانیزه ریلی فوق دیپلم رشته های برق – مکانیک

 جدول شماره 2 : تعداد افراد مورد نیاز و محدوده جغرافیایی مورد نظر

جدول محدوده جغرافیایی
ردیف استان محدوده جغرافیایی تعداد مورد نیاز
1 تهران و مرکز استان های تهران و البرز 13
2 آذربایجان استان های آذربایجان شرقی و غربی 4
3 شمالغرب استان های زنجان و قزوین 4
4 خراسان شهرستان های مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، فریمان، سرخس 6
5 شمالشرق 1 استان سمنان 8
6 اصفهان استان اصفهان 5
7 اراک استان مرکزی 3
8 فارس استان فارس 2
9 کرمان شهرستان های کرمان، بم، زرند، راین، مانی، سی ریز 2
10 هرمزگان شهرستان های بندرعباس، سیرجان، احمد آباد، فین، تزرج، حاجی آباد، خاتون آباد 6
11 یزد شهرستان های یزد، اردکان، میبد، زواره، نائین، ارژنگ، بافق، چادرملو، خرانق، بهاباد 5
12 شرق شهرستان های طبس، تربت حیدریه، بجستان، فردوس، بشرویه، خواف 4
جمع کل 62

دراین آزمون اولویت جهت طی دوره های آموزشی با داوطلبان بومی است. لذا متقاضیان  بایدسعی کنندتا محدوده جغرافیایی موردتقاضای خود را بر اساس شرایط بومی،طبق جدول فوق انتخاب نمایند.

تذکر مهم: محل کار افراد پذیرفته شده بصورت شناور در طول خطوط شبکه ریلی(راه آهن کل کشور) و با الویت استان محل ثبت نام (در صورت نیاز) می باشد.

تعریف داوطلب بومی

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:

الف- محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب بامحدوده جغرافیایی موردتقاضا برای دوره آموزشی یکی باشد.

ب – داوطلب حداقل دومقطع تحصیلی(ازابتدایی تاپایان دبیرستان) را به صورت متوالی یامتناوب در محدوده جغرافیایی محل موردتقاضا طی کرده باشد.

> شرایط عمومی

1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

2-1- اعتقاد به دین مبین اسلام

3-1- نداشتن منع بکارگیری و نداشتن سوء پیشینه به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح

4-1- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی

5-1- داشتن شرایط فیزیکی مورد نظروسلامت کامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای مورد نظر شرکت( مطابق تائیدیه پزشکی از مراجع ذیصلاح راه آهن) .

> شرایط اختصاصی

· حداکثر سن مجاز 28 سال تمام (متولدین 01/ 01/ 70 به بعد)

تبصره 1: حداکثر سن مجاز با دارا بودن کارت پایان خدمت 30 سال می باشد.( متولدین 01/ 01/ 1368 به بعد)

تبصره 2: داوطلبانی که دارای سابقه خدمت در امور ریلی(امور خط و تعمیرات مربوطه، سیر و حرکت، بخش مسافری) می باشند، حداکثر تا 2 سال به سقف سنی فوق اضافه می گردد.

· عدم ابتلا به اختلال دید رنگ (کوررنگی)، مشکلات گفتاری(لکنت زبان)، بیماری های اسکلتی- عضلانی و هرگونه بیماری ارثی و مادرزادی که موجب محدود شدن فعالیت در این زمینه شغلی می گردد.(به تائید پزشک معتمد راه آهن)

> سایر شرایط

– دارا بودن مدرک ICDL سطح یک از موسسات معتبر

4- مفاد آزمون کتبی (سوالات عمومی و تخصصی)

· سوالات دروس عمومی شامل: ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی انگلیسی- استعداد تحصیلی

· سوالات دروس علوم پایه : مبانی ریاضی و آمار، فیزیک، مبانی کامپیوتر و فن آوری، اصول کاربردی مکانیک

· سوالات دروس تخصصی: هیدرولیک، پنوماتیک، موتور، برق و الکترونیک، کنترل و قدرت

· تعداد سوالات آزمون : جمعا تعداد 155 سوال می باشد که هر درس عمومی و علوم پایه 10 سوال و هر درس تخصصی 15 سوال می باشد.

تبصره:

– کلیه سوالات آزمون بصورت چهار گزینه ای می باشد.

– هر 3 پاسخ اشتباه معادل یک نمره منفی در نظر گرفته می شود.

نحوه ثبت نام و مهلت آن

داوطلبان از تاریخ 18/ 12/ 97 تا حداکثرپایان روز 21/ 01/ 98 فرصت خواهندداشت به ترتیب ذیل برای شرکت درآزمون ثبت نام نمایند.

· مطالعة دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

· واریز مبلغ 600.000ریال (ششصدهزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون

نکته: وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

· بارگذاری عکس اسکن شده (عکس 4×3 نباید بیشتر از 40 کیلوبایت باشد)

· ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت کاراسا به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی

· دریافت کارت ورود به جلسه، براساس اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون درسایت مذکور

· داوطلبان گرامی درمرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند ومسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب می باشد.

تذکر بسیار مهم: طول دوره آموزشی بمدت 676 ساعت یا 96 روز کاری ( در حدود 4 ماه بصورت تمام وقت) بوده و پرداخت کلیه هزینه های شرکت در دوره آموزشی بعهده فراگیر می باشد.

داوطلبان باید پس ازثبت نام به طور مکرر به سایت مذکورمراجعه نمایند و با ورودکدرهگیری ازوضعیت تائید نهایی ثبت نام خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خوداقدام نمایید.

تذکرات

· چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی ثبت نام و اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات، در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

· بدیهی است قبولی درآزمون کتبی و مصاحبه ها به منزله تایید نهایی جهت ورود به دوره آموزشی نمی باشد بلکه مراحل ورود به دوره آموزشی شامل قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه علمی-تخصصی ،مصاحبه روانشناختی، معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و . . . می­باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

· داوطلبان ورود به دوره چنانچه از شرایط ایثارگری برخوردارند ضروری است در تقاضانامه ثبت نام نسبت به تکمیل فیلد مربوطه اقدام نمایند ،ضمن اینکه ایندسته افراد نیز باید شرایط مد نظر شرکت را داراباشند.

· دعوت از پذیرفته شدگان جهت طی مراحل مصاحبه ، معاینات پزشکی و شناسایی افراد جهت ورود به دوره آموزشی بنا به نیاز و امکانات شرکت در چند مرحله صورت می پذیرد.

· این آگهی ارتباطی با جذب نیرو در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ندارد.

· ورود به دوره آموزشی هیچگونه تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری ایجاد نمی کند.

> زمان برگزاری آزمون

· زمان دریافت کارت ورودبه جلسه و تاریخ ومکان برگزاری آزمون متعاقباازطریق سایت کاراسا اعلام خواهد شد.

· داوطلبان درصورت نیازبه کسب اطلاعات بیشترمی‌توانندباشماره تلفن 66560465-021 و 66530043- 021تماس حاصل نمایند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۳۴
مهناز افشاری

سازمان حج و زیارت در نظر دارد به منظور تامین کسری مدیر کاروان عتبات عالیات عراق در برخی از شهرها از طریق فراخوان عمومی، متقاضیان (مرد) واجد شرایط را شناسایی نماید. متقاضیان پس از موفقیت در آزمون، مصاحبه و آموزش، یک سفر بعنوان معاون آموزشی و با پرداخت هزینه در معیت یکی از کاروان ها اعزام و در صورت عملکرد قابل قبول در لیست مدیران کاروان عتبات قرار خواهند گرفت تا بتوانند با هماهنگی دفاتر زیارتی بعنوان مدیر کاروان عتبات اعزام شوند. تاکید می نماید اعزام متقاضیان بعنوان مدیر کاروان عتبات صرفا منوط به هماهنگی آنان با دفاتر زیارتی خواهد بود.



دعوت به همکاری سازمان حج و زیارت – 2 بهمن 97

آندسته از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت هتل های عتبات عالیات عراق و مدیریت آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق می باشند می بایست در فراخوان حاضر شرکت نموده و درخواست خود را ثبت نمایند؛ با توجه به اینکه بر اساس درخواست متقاضیان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط برای هر دوره برنامه ریزی می گردد لذا ضرورت دارد در انتخاب دوره مورد نظر دقت لازم را مبذول فرمایید.

بدیهی است شرکت در این فراخوان تعهدی برای انتخاب متقاضی بعنوان مدیر هتل های عتبات عالیات عراق و مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق نمی باشد و لیکن از بین شرکت کنندگان واجد شرایط که در کلیه استعلامات به عمل آمده نیز قبول شده اند، با لحاظ ارزشیابی عملکرد گذشته، نسبت به انتخاب اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضیان محترم می بایست از همین طریق پیگیر وضعیت خود باشند.

مهلت ثبت نام : ۲ بهمن ۹۷ الی ۳ اسفند ۹۷

جهت ثبت نام در فراخوان مدیر هتل‌های عتبات اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در فراخوان مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات اینجا کلیک نمایید


دعوت به همکاری سازمان حج و زیارت- 21 آذر 97

فراخوان نام‌نویسی از متقاضیان «مدیر هتل عتبات» و «مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات» دربازه زمانی زمستان سال جاری از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، فراخوان نام‌نویسی از متقاضیان «مدیر هتل» و «مدیر آشپزخانه مرکزی» عتبات عالیات از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

در این فراخوان‌ها آمده است: آن دسته از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت هتل‌های عتبات عالیات عراق و آشپزخانه‌های مرکزی عتبات هستند، می‌بایست در فراخوان حاضر شرکت کرده و درخواست خود را ثبت کنند؛ با توجه به اینکه بر اساس درخواست متقاضیان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط برای هر دوره برنامه‌ریزی می ‌شود، لذا ضرورت دارد در انتخاب دوره مورد نظر دقت لازم را مبذول فرمایید.

بدیهی است شرکت در این فراخوان تعهدی برای انتخاب متقاضی به عنوان مدیر هتل‌ها یا آشپزخانه مرکزی عتبات عالیات عراق نیست و لیکن از بین شرکت کنندگان واجد شرایط که در کلیه استعلامات به عمل آمده نیز قبول شده‌اند، با لحاظ ارزشیابی عملکرد گذشته، نسبت به انتخاب مدیران هتل و آشپزخانه مرکزی اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضیان محترم باید از همین طریق پیگیر وضعیت خود باشند.

شرایط شرکت در فراخوان مدیر هتل‌های عتبات به شرح ذیل است؛

الف: شرایط عمومی

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
مسلمان و پایبند به فرایض دینی و مذهبی
رعایت ظواهر و شئونات اسلامی
اعتقاد و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و اصل ولایت فقیه
نداشتن سوء پیشینه کیفری و اخلاقی و سیاسی
عدم استعمال مواد مخدر و روان گردان و دخانیات
برخورداری از حسن شهرت ، اخلاق حسنه، خوش رفتاری، امانت داری و سعه صدر
برخورداری از توانائی لازم جهت انجام کارهای محوله به تشخیص مدیر حج و زیارت استان مربوطه برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روحی به تشخیص مراجع ذیصلاح
عدم اشتغال در مشاغلی که طبق مقررات تصدی آنها مانع مسئولیت در امور حج و زیارت می شود.

این دسته از مشاغل عبارتند از: روحانیون، قضات، نمایندگان مجلس، وزرا و معاونین آنها، استانداران و معاونین استاندار، فرمانداران و شهرداران مراکز استانها و کلان شهرها، مدیران کل و مشاغل هم تراز آن و سطوح بالاتر، پرسنل نیروهای مسلح، کارمندان سازمان حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت (اعم از مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا قرارداد پروژه ای) و کارکنان موسسه فرهنگی زیارتی سعادت در زمره مشاغل ممنوعه هستند.

داشتن همسر دائمی و رسمی

در لیست افراد معاف از خدمت سازمان حج و زیارت نباشند

طی دوره آموزشی و ارائه گواهینامه قبولی مرتبط با سمت اعزام

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

ب: ضوابط اختصاصی

۱-حداقل سن ۲۸ و حداکثر ۴۵ سال باشد.

تبصره ۱: افراد داری سابقه قبلی مدیریت یا معاونت کاروان یا مجموعه حج تمتع، هتل عمره و یا مدیر هتل عتبات و یا مدیر یا دستیار مجموعه عتبات، به شرط تأیید توانمندی از سوی مدیر استان، حداکثر تا ۶۰ سال قابل قبول است.

تبصره۲: افراد دارای سابقه قبلی عوامل هتل عمره یا مجموعه حج تمتع، تا ۵۵ سال قابل قبول است.

۲- داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس

تبصره: افرادی که سابقه قبلی مدیریت یا معاونت کاروان یا مجموعه حج تمتع و یا هتل عمره و یا مجموعه و هتل عتبات و یا دستیار مجموعه عتبات دارند با مدرک تحصیلی دیپلم قابل قبول است

۳- داشتن سوابق تشرف به شرح یکی از موارد ذیل:

داشتن سابقه حداقل یک سفر مدیریت یا معاونت کاروان یا مجموعه حج تمتع به علاوه یک سفر سابقه اجرایی عتبات عالیات عراق

داشتن سابقه حداقل یک سفر مدیریت یا معاونت ثابت هتلهای عمره به علاوه یک سفر سابقه اجرایی عتبات عالیات عراق

داشتن سابقه حداقل سه سفر مامور پذیرائی یا خانه دار یا استقبال یا انباردار یا نقل و استقبال مجموعه حج تمتع یا هتل عمره به علاوه حداقل یک سفر سابقه اجرایی عتبات عالیات عراق

داشتن سابقه حداقل یک سفر مامور پذیرائی یا خانه دار یا استقبال یا انباردار یا نقل و استقبال مجموعه حج تمتع یا هتل عمره به علاوه حداقل پنج سفر سابقه اجرایی عتبات عالیات عراق اعم از راهنما و غیره

داشتن حداقل یک سفر سابقه تایید شده مدیریت هتل یا مجموعه عتبات یا دستیار مجموعه یا عوامل اجرایی هتل عتبات به اضافه حداقل ۵ سفر سابقه اجرایی عتبات عالیات عراق به شرط عملکرد مطلوب و مورد تأیید شمسا

داشتن حداقل یک سفر اجرایی هتل عمره یا مجموعه حج تمتع به اضافه حداقل یک سفر مدیر هتل عتبات عالیات عراق یا دستیار مجموعه (هتلهای) عتبات عالیات عراق

داشتن حداقل ۱۰ سفر سابقه مدیریت کاروان عتبات عالیات عراق به شرط ارزشیابی مطلوب

۴-آشنائی به زبان عربی یا انگلیسی در حد مکالمه روزمره و رفع نیازهای شغلی هنگام انجام ماموریت محوله

ج: استعلامات

پس از شرکت متقاضی در فراخوان شرایط وی بررسی و در صورت تائید شرایط وارد مرحله استعلامات می‌شود.

واحدهای استعلامی عبارتند از:

ارزشیابی، حراست، آموزش، دفتر حج و زیارت استان، مسئول احراز صلاحیت‌های جسمی و روانی و کمیسیون احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی.

د: دوره‌های اعزام:

زمان تقریبی دوره‌های اعزامی که می‌بایست توسط متقاضی انتخاب شود، به شرح ذیل می‌باشد:

دوره دهم (۹۷۱۰): اول تا پایان دی‌ماه ۹۷
دوره یازدهم (۹۷۱۱): اول تا پایان بهمن ماه ۹۷
دوره دوازدهم (۹۷۱۲): اول تا پایان اسفند ماه ۹۷

متقاضیان محترم می بایست حتماً دوره اعزام درخواستی را در قسمت مربوط به دوره‌ها مشخص کنند.

همچنین شرایط شرکت در فراخوان مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات به شرح ذیل است؛

الف: شرایط عمومی

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-مسلمان و پایبند به فرایض دینی و مذهبی

۳-رعایت ظواهر و شئونات اسلامی

۴-اعتقاد و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و اصل ولایت فقیه

۵-نداشتن سوء پیشینه کیفری و اخلاقی و سیاسی

۶-عدم استعمال مواد مخدر و روان گردان و دخانیات

۷-برخورداری از حسن شهرت ، اخلاق حسنه، خوش رفتاری، امانت داری و سعه صدر

۸-برخورداری از توانائی لازم جهت انجام کارهای محوله به تشخیص مدیر حج و زیارت استان مربوطه

۹-برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روحی به تشخیص مراجع ذیصلاح

۱۰-عدم اشتغال در مشاغلی که طبق مقررات تصدی آنها مانع مسئولیت در امور حج و زیارت می شود.

این دسته از مشاغل عبارتند از: روحانیون، قضات، نمایندگان مجلس، وزرا و معاونین آنها، استانداران و معاونین استاندار، فرمانداران و شهرداران،مراکز استانها و کلان شهرها، مدیران کل و مشاغل هم تراز آن و سطوح بالاتر، پرسنل نیروهای مسلح، کارمندان سازمان حج و زیارت و حوزه، نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت (اعم از مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا قرارداد پروژه‌ای) و کارکنان موسسه فرهنگی زیارتی سعادت در زمره مشاغل ممنوعه هستند.

۱۱-داشتن همسر دائمی و رسمی

۱۲-در لیست افراد معاف از خدمت سازمان حج و زیارت نباشند

۱۳-طی دوره آموزشی و ارائه گواهینامه قبولی مرتبط با سمت اعزام

۱۴-داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

ب: ضوابط اختصاصی

۱- حداقل سن ۲۸ و حداکثر ۶۰ سال باشد

۲- داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

۳- داشتن سوابق تشرف به شرح یکی از موارد ذیل:

۳-۱- داشتن حداقل یک سفر سابقه مدیریت آشپزخانه مرکزی حج یا عمره یا عتبات عالیات عراق

۳-۳-داشتن حداقل یک سفر سابقه معاونت آشپزخانه مرکزی حج یا عمره یا عتبات عالیات عراق

۴- آشنائی به زبان عربی یا انگلیسی در حد مکالمه روزمره و رفع نیازهای شغلی هنگام انجام ماموریت محوله

ج: استعلامات

پس از شرکت متقاضی در فراخوان شرایط وی بررسی و در صورت تائید شرایط وارد مرحله استعلامات می‌شود.

واحدهای استعلامی برای مدیریت آشپزخانه مرکزی عتبات عبارتند از:

۱-دفتر حج و زیارت استان مربوطه

۲-حراست

۳- ارزشیابی عملکرد

زمان تقریبی دوره های انتخابی به شرح ذیل است:

دوره سوم: ۹۷/۱۰/۰۵ الی ۹۷/۱۱/۱۵

دوره چهارم: ۹۷/۱۱/۱۵ الی ۹۷/۱۲/۲۵

توضیح۲: در این صفحه متقاضی می‌بایست نام آشپزخانه مورد درخواست خود را به ترتیب اولویت در قسمت “ورود اطلاعات عنوان آشپزخانه توسط متقاضی” درج نماید. مثال : آشپزخانه ۱ – آشپزخانه ۲ – آشپزخانه ۳ – آشپزخانه ۴ – آشپزخانه ۵ – آشپزخانه ۶

۵- بررسی شرایط: پس از انتخاب کلید “ثبت”، سیستم شرایط متقاضی را با دستورالعمل مربوطه تطبیق داده و در صورتی که نتایج کلیه شرایط تایید بود می‌بایست با استفاده از کلید “ادامه” وارد مرحله استعلامات شود؛ و درصورتی که در یکی از شرایط رد شود به منزله غیرواجد شرایط بودن متقاضی بوده و قادر به ادامه فرایند نخواهد بود.

۶- استعلامات: در این مرحله از واحدهای مربوطه استعلام به عمل خواهد آمد و چنانچه پاسخ استعلامات مثبت باشد وارد مرحله ی بعد خواهد شد و درصورتیکه پاسخ یکی از واحدهای استعلامی منفی باشد نتیجه استعلامات متقاضی رد و فرایند متوقف خواهد شد.

۷- انتخاب مدیران آشپزخانه: کلیه متقاضیانی که ۶ مرحله قبل را با موفقیت سپری نمایند در لیست افراد واجد شرایط قرار خواهند گرفت، و از بین واجدین شرایط که در سوابق گذشته خود از عملکرد بهتری برخوردار بوده و توانمندتر می‌باشند انتخاب لازم انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان واجد شرایط برای نام‌نویسی در فراخوان مدیر هتل‌های عتبات به اینجا و برای نام‌نویسی در فراخوان مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات به اینجا مراجعه کنند.

جهت ثبت نام در فراخوان مدیر هتل‌های عتبات اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در فراخوان مدیر آشپزخانه مرکزی عتبات اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۴۵
مهناز افشاری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۲۷
مهناز افشاری

مرکز ملی یون درمانی ایران در راستای تکمیل کارشناسان بخش فنی در نظر دارد، تعدادی از فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه­های ممتاز را مطابق شرایط جدول زیر با تعهد استخدام جذب ­نماید. متقاضیان می­توانند با مراجعه به لینک ثبت نام نسبت به ثبت نام و ارسال رزومه خود تا تاریخ 98/01/15 اقدام نمایند.

از واجدان شرایط جهت انجام آزمون علمی و مصاحبه پس از بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد.

تاریخ آزمون و مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

شرایط احراز تعداد رشته تحصیلی
  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن

مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن

تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی

قبولی در آزمون علمی و مصاحبه

۱۵

مهندسی برق(کلیه گرایشها)

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن

مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن

تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی

قبولی در آزمون علمی و مصاحبه

۵

مهندسی مکانیک و مکاترونیک (کلیه گرایشها)

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن

مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن

تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی

قبولی در آزمون علمی و مصاحبه

۳

مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)

 

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن

مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن

تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی

قبولی در آزمون علمی و مصاحبه

۲

مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش­ها)

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


 استخدام مرکز ملی یون درمانی ایران – 16 بهمن 97

مرکز ملی یون درمانی ایران در راستای تکمیل کارشناسان بخش فنی در نظر دارد، تعدادی از فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه­های ممتاز را مطابق شرایط جدول زیر با تعهد استخدام جذب ­نماید.

شرایط احراز تعداد رشته تحصیلی
  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن
مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن
تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی
قبولی در آزمون علمی و مصاحبه

۱۵

مهندسی برق(کلیه گرایشها)

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن
مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن
تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی
قبولی در آزمون علمی و مصاحبه
۵

مهندسی مکانیک و مکاترونیک (کلیه گرایشها)

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن
مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن
تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی
قبولی در آزمون علمی و مصاحبه
۳

مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)

 

  کارشناسی ارشد حداکثر ۲۷ سال سن
مدرک کارشناسی حداکثر ۲۵ سال سن
تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی
قبولی در آزمون علمی و مصاحبه
۲

مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش­ها)

متقاضیان می­توانند با مراجعه به لینک ثبت نام نسبت به ثبت نام و ارسال رزومه خود تا تاریخ ۹۷/۱۲/۱۵ اقدام نمایند.

از واجدان شرایط جهت انجام آزمون علمی و مصاحبه پس از بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد.

تاریخ آزمون و مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۳
مهناز افشاری