سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

۴۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

اینترنت به تدریج در کشور در حال اتصال است.

براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام خبر بنزین ۳۰۰۰ تومانی، برخی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام  مردم در این خبر سوء استفاده کرده و اقدام به اغتشاش در شهرهای مختلف کردند. به دنبال ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور محدودیت اینترنت را ابلاغ کرده بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اینترنت ثابت برخی دانشگاه‌های بزرگ از جمله تهران، شریف، علامه طباطبایی‌، شهید بهشتی، امیر کبیر، خواجه نصیر و برخی دیگر از مراکز دانشگاهی وصل شده است.

علاوه بر این برخی گزارش‌های تاییدنشده حاکی از این است که اینترنت برخی شرکت‌های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی نیز در حال وصل شدن است.

همچنین تا لحظه انتشار این خبر هنوز محدودیت بسته‌های اینترنتی خطوط تلفن همراه برقرار است.

از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام اصلاح قیمت بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.

‌حال پس از گذشت 5 روز از قطع کامل اینترنت در کشور، وزارت ارتباطات وصل‌شدن تدریجی اینترنت در برخی استان‌ها را تایید کرده و طبق بررسی‌ها خطوط ADSL مشترکان حقوقی وصل شده و بزودی اینترنت مشترکان حقیقی و خانگی نیز وصل خواهد شد.

برآورد‌ها نشان می‌دهد طی چهار روز نزدیک به ۱٫۵ میلیارد دلار (با دلار ۱۲ هزار تومانی چیزی معادل ۱۸ هزار میلیارد تومان) به اقتصاد کشور و ۹۰۰ میلیارد تومان در سه روز اول به کسب‌وکار‌های اینترنتی زیان وارد شده است.

به گزارش هفت صبح، پنج روز از قطع اینترنت کشور می‌گذرد و هنوز کسی نمی‌داند که چه زمانی اوضاع اینترنت کشور به حالت عادی برمی‌گردد. سایت‌های خبری به نقل از یک مسئول وزارت ارتباطات نوشتند هنوز زمان وصل شدن مجدد اینترنت کشور مشخص نیست و قبل‌تر آذری جهرمی هم گفته بود «اینترنت با مصوبه شورای امنیت ملی قطع شده و پیگیر برقراری اینترنت هستیم»؛ از طرفی سحنگوی قوه قضائیه دیروز گفته اینترنت اصلا باید زودتر هم قطع می‌شد.

آیا می‌توان یک برآورد مالی داشت که قطع اینترنت چقدر به کشور ضرر مالی زده؟ تخمین‌هایی که تا الان زده شده نشان می‌دهد ضرر و زیان اینترنت اگر با همین وضع ادامه پیدا کند از منفعت افزایش قیمت بنزین هم جلو می‌زند. ضمن اینکه ضربه‌هایی به پیکر نحیف کسب‌وکار‌های نوپا وارد می‌شود که کل سرمایه‌گذاری‌های چند سال اخیر و حمایت‌هایی که برای جان گرفتن آن‌ها شد هم به باد می‌دهد.

استارتاپ‌ها چقدر ضرر کردند؟
رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره کسب‌وکار‌های مجازی گفته قطع اینترنت طی سه روز نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان به کسب‌وکار‌های اینترنتی ضرر زده است. او البته برای تخمین زدن این رقم آمده محاسبه کرده، چون گردش مالی فعالان این عرصه سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد تومان (معادل روزانه ۲۷۳ میلیارد تومان) بوده و امسال به حدود نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شرکت‌ها وارد شده.

البته این محاسبه او یک ایراد مهم دارد. اینکه بعضی کسب‎‌وکار‌ها با استفاده از اینترنت داخلی کج‌دار و مریز مشغول فعالیت هستند و گردش مالی آن‌ها قطعا به صفر نرسیده. به هر حال، اما آن‌ها هم کارشان تا حدودی مختل شده و خیلی از سرویس‌ها هم عملا از دسترس خارج شدند. اینن شیوه محاسبه بیشتر در مورد کسب وکار‌های اینستاگرامی و تلگرامی صدق می‌کند که به طور کامل از دست رفته و شاید اگر تخمینی از گردش مالی روزانه این بخش داشتیم می‌توانستیم به آمار دقیق‌تری برسیم.

فقط در این حد می‌دانیم که طبق آمار ۲۰۰ هزار فروشنده بر بستر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد والا قطعا کل کسب‌وکار آن‌ها خوابیده. رضا الفت نسب در گفتگوی جداگانه‌ای به سایت ۲۴ گفته: «فروش‌ها خیلی پایین آمده است. دیروز با برخی کسب‌وکار‌های اینترنتی صحبت کردم و بر اساس برآورد‌های انجام شده، گردش مالی‌شان یک دهم کاهش داشته است. تازه این رقم برای کسب‌وکار‌های بزرگ است. کسب‌وکار‌های کوچک آسیب بیشتری دیده‌اند.»

نت بلاکس یک سرویس بین‌المللی است که مشخص می‌کند قطعی اینترنت در کشور‌های مختلف چقدر به اقتصادشان خسارت وارد می‌کند. محاسبه این سایت نشان می‌دهد چهار روز قطعی اینترنت در ایران مساوی با ضرر یک میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلاری است. یا به عبارتی بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان.

البته این سایت مشخص نمی‌کند که با اندازه‌گیری چه پارامتر‌هایی این عدد را تخمین می‌زند، اما به هر حال وب سایت معتبری است و حداقل در زمینه محاسبه تعداد کاربران فعال در کشور‌های مختلف، رسانه‌های معتبر بین‌المللی به آن ارجاع می‌دهند. به طور مثال همین سایت بود که گزارش داد ۶۵ ساعت بعد از قطعی اینترنت تعداد کاربران فعال در ایران به کمتر از ۴ درصد حد نرمال سقوط کرده است.

دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: «ایران آن قدر بی‌ثبات شده است که نظام ایران برای این که مردم بزرگ ایران درباره خشونت‌های فجیعی که در شکل روی داده است، صحبت نکنند، اقدام به قطع کل سیستم اینترنتی کشور کرده است. آنها خواهان شفافیت نیستند و گمان می‌برند که جهان به مرگ و تراژدی که نظام ایران در حال رقم زدن آن است، پی نخواهند برد.»


سعادت آباد هم هنوز وصل نشده .

محمد پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
کاش شیراز هم اوکی میشد
ناشناس پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
اینترنت داخل دانشگاه ها وصل شده.
محمد پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
همدانم وصل نشده 😭
محمد پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
گفتن اینترنت خانگی.
وطن دوست پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
هنوز وصل نشده ولی خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید.
م. ب پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
تهران وصل شد اجرکم عندالله
ناشناس در پاسخ م. ب پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کدوم اپراتور؟
شروین در پاسخ م. ب پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کجای تهرانید؟ سمت پاسداران قطعه هنوز
احسان پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
پردیس نت نداریم
محمد پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
تبریز نیم ساعت وصل شد ولی باز قطع شد!...
ناشناس پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
اینترنت خط ها رو وصل نمیکنن؟!
ناشناس پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
مشهد که وصل نیست هنوز!
هدایت پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
بوشهر که هنوز وصل نشده
ناشناس پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تهران، اینترنت مخابرات وصل نیست.
ش در پاسخ ناشناس پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
گفتن بخش هایی از تهران
۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۴
مهناز افشاری

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸ رشته مدیریت ،اقتصاد و حسابداری کلیک کنید

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸  رشته حقوق کلیک کنید

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸ رشته های فنی و مهندسی کلیک کنید

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸ دسته علوم تربیتی و روانشاسی کلیک کنید

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸ رشته های علوم پایه کلیک کنید

سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ آموزش و پرورش ۹۸ دسته علوم اجتماعی و جغرافیا کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۷:۴۳
مهناز افشاری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۷:۱۲
مهناز افشاری

نمونه سوالات استخدامی پزشک متخصص (جراح ارتوپدی) (کد شغل ۱۳006) استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )۹۸


سوالات استخدامی پزشک متخصص (جراح ارتوپدی) (کد شغل ۱۳006) استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )۹۸

 

نمونه سوالات اخلاق پزشکی 250 سوال با پاسخنامه

+

سوالات عمومی :

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ -۵۰۰ سوال استخدامی  فنّاوری اطلاعات )مهارتهای هفتگانه ICDL )+پاسخنامه
۲ – ۶۰۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی با جواب
۳ – ۵۵۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
۴ – ۵۵۰ سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخنامه
۵ – ۵۰۰ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی با پاسخنامه
۶ -۷۰۰ سوال استخدامی اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی با پاسخنامه
۷ – ۱۰۰ سوال استخدامی هوش و توانمندیهای عمومی با پاسخنامه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۶
مهناز افشاری

سوالات استخدامی پزشک متخصص (قلب و عروق) (کد شغل ۱۳003) استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )۹۸

سوالات استخدامی پزشک متخصص استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )98

نمونه سوالات استخدامی پزشک متخصص ( استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )

نمونه سوالات اخلاق پزشکی 250 سوال با پاسخنامه

+

سوالات عمومی :

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ -۵۰۰ سوال استخدامی  فنّاوری اطلاعات )مهارتهای هفتگانه ICDL )+پاسخنامه
۲ – ۶۰۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی با جواب
۳ – ۵۵۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
۴ – ۵۵۰ سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخنامه
۵ – ۵۰۰ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی با پاسخنامه
۶ -۷۰۰ سوال استخدامی اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی با پاسخنامه
۷ – ۱۰۰ سوال استخدامی هوش و توانمندیهای عمومی با پاسخنامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۰
مهناز افشاری

سوالات استخدامی پزشک متخصص (بیماریهای عفونی (کد شغل 13382) استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )98

نمونه سوالات استخدامی پزشک متخصص (بیماریهای عفونی (کد شغل 13382) استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )

نمونه سوالات اخلاق پزشکی 250 سوال با پاسخنامه

+

سوالات عمومی :

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ -۵۰۰ سوال استخدامی  فنّاوری اطلاعات )مهارتهای هفتگانه ICDL )+پاسخنامه
۲ – ۶۰۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی با جواب
۳ – ۵۵۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
۴ – ۵۵۰ سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخنامه
۵ – ۵۰۰ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی با پاسخنامه
۶ -۷۰۰ سوال استخدامی اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی با پاسخنامه
۷ – ۱۰۰ سوال استخدامی هوش و توانمندیهای عمومی با پاسخنامه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۸
مهناز افشاری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۴
مهناز افشاری

سوالات مصاحبه استخدامی شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد 1398

فایل کلی مجموعه سوالات استخدامی برق ­رسانی فدک شهرکرد 98

شرکت برق رسانی فدک شهرکرد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود به تعداد 4 نفر جهت مشاغل مامور لوازم اندازه گیری عادی و فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه از بین داوطلبین مرد واجد شرایط، پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی، نیرو می پذیرد.

نمونه سوالات استخدامی  برق ­رسانی فدک شهرکرد

  • درصورتی که سوالات تخصصی خود را پیدا نکردید از جستجوی سایت کمک بگیرید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۷
مهناز افشاری

سوالات مصاحبه استخدامی شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

سوالات استخدامی شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان 1398

 

نمونه سوالات استخدامی  شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

  • درصورتی که سوالات تخصصی خود را پیدا نکردید از جستجوی سایت کمک بگیرید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۴
مهناز افشاری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۲۵
مهناز افشاری