سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

توضیحات آموزش تاسیس مهد کودک

اگر میخواهید مهد کودک تاسیس کنید پس این مطالب را مطالعه کنید ...


ی-متقاضیان-تاسیس-مه...

Jan 25, 2015 - معاون اموارجتماعی بهزیستی استان مرکزی خبرداد : مصاحبه تخصصی از متقاضیان تا سیس مهد کودک دربهزیستی برگزار میگردد.عبدالکریم یادگاری ...

نمونه سوالات مصاحبه مهد کودک | سوالات مصاحبه استخدامی دولتی با جواب

soalmosahebe.ir/نمونه-سوالات-مصاحبه-مهد-کودک/1523
Translate this page
Jan 9, 2018 - نمونه سوالات مجوز مهد کودک – سوالات مصاحبه برای مجوز مهد … iranimag.ir/detail/2955026/article/16. » :: نمونه سوالات تخصصی عمران + استخدامی ...

برگزاری آزمون های شفاهی و مصاحبه تخصصی برای متقاضیان مجوز مهد کودک

www.yjc.ir › اجتماعیشهری
Translate this page
Jul 7, 2013 - مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اص

مطمئنم تایید میکنید که یکی از مشکلات جدی سر راه کسانی که میخواهند مهد کودک خصوصی خود را تاسیس کنند، نبود منبعی برای کسب اطلاعات و پرسش در مورد مشکلاتی است که در فرایند تاسیس مهد کودک پیش می آید است.

با استفاده از آموزش که در تیم مهدیاب ضبط و نوشته شده، شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، به رویای خود یعنی تاسیس مهد کودک دست پیدا کنید.

با یک بررسی ساده متوجه میشوید که تاسیس مهد کودک پیش نیاز های فراوانی دارد و اگر هر یک از آن ها را آماده نداشته باشید زمان زیادی از شما خواهد گرفت، همچنین به مراکز مختلفی باید سر بزنید که اگر ندانید ترتیب مراجعه به هر کدام چیست، هزینه های زیادی از نظر زمان و رفت و آمد برای شما خواهد داشت.

 

آموزش ۰ تا ۱۰۰ تاسیس مهد کودک که هم اکنون در صفحه آن حضور دارید حاصل تجربیات افرادی است که یک یا چند بار این مراحل را طی کرده اند و بار ها به مشکل خورده اند تا مسیر درست را پیدا کنند، ما آن تجربیات را در قالب چندین فایل صوتی ضبط شده و متنی در اختیار شما خواهیم گذاشت.

مطمئنم تایید میکنید هر لحظه ای که می‌گذرد هزینه ای است که می‌پردازید و این هزینه ها به تدریج جمع شده و میلیون ها تومان پول از دست خواهد رفت پس زود تر اقدام کنید و به جای صرف زمان برای پیدا کردن راه تاسیس مهد کودک این کار را به ما بسپارید و زمان خود را که بزرگ ترین سرمایه شماست در ثبت نام و کسب درآمد از مهد کودک خود صرف کنید!


 نقشه راه تاسیس مهد کودک را در این آموزش به شما خواهیم داد !

به کمک این آموزش دیگر می‌دانید از کجا شروع کنید و در کجا کار را به پایان برسانید و دیگر دغدغه و سوالی برای شما باقی نخواهد ماند!

 

 زمان، با ارزش‌ترین سرمایه شماست

تاسیس مهد کودک اصولی دارد که در صورت عمل به آن ها می‌توانید بدون از دست دادن زمان آن را انجام دهید!

نگران از این اتاق، به آن اتاق رفتن در سازمان های دولتی و کاغذ بازی های اداری هستید ؟

با تهیه آموزش پیش روی دقیقا خواهید دانست به کدام سازمان و اتاق بروید تا مجوز را دریافت کنید و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت!

 

 همچون یک مشاور شخصی در کنار شما

این آموزش آنلاین همچون یک راهنما در کنار شما خواهد بود و در هر مرحله می‌توانید به آن مراجعه و کارهای لازم را به کمک آن انجام دهید، تجربیات دیگران به شما کمک می‌کند از مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید جلوگیری کنید!

 

 مواردی که در این آموزش به آن ها با جزئیات کامل پرداخته شده است:

( شما برای تاسیس مهد کودک باید مطالب زیر را به صورت کامل بدانید تا به مشکل بر نخورید!)

 فراخوان برای تاسیس مهد کودک چیست ؟

 شرایط و تحصیلات موسس و مسئول فنی

 موافقت اصولی چیست و مدارک مورد نیاز دریافت آن چه چیز هایی است ؟

 مجوز یا پروانه فعالیت

 سرمایه لازم و میزان برگشت سرمایه: اطلاعاتی جامع در مورد این که چطور بفهمیم به چه میزان سرمایه برای تاسیس مهد کودک نیاز داریم و میزان بازگشت سرمایه مان چقدر خواهد بود!

 رتبه بندی و ستاره مهد کودک

 

 در این جا برای رفع این مشکل و تاسیس مهد کودک ۳ راه حل برای شما آورده ایم:

  راه حل ۱) شما می‌توانید خودتان به سازمان بهزیستی کشور سر بزنید و مراحل تاسیس مهد کودک را کاملا تجربی پیش ببرید

  راه حل ۲) می‌توانید مشاوری پیدا کنید و از آن مشاور که تازه مهد کودک خود را تاسیس کرده راهنمایی بگیرید!

  راه حل ۳) شما می‌توانید آموزشی که هم اکنون در صفحه آن حضور دارید تهیه کنید ! (توضیحات در ادامه)

 

همانطور که میدانید هر یک از راه هایی که در بالا مطرح شد دارای مشکلات مربوط به خود هستند که می توانید در زیر بخوانید:

 

 مشکل راه حل شماره ۱: زمان بسیار زیادی می‌برد تا شما متوجه شوید که چطور مهد کودک خود را تاسیس کنید، زیرا مراحل مختلفی دارد که باید به صورت متوالی و یا موازی پیش برود اگر از این مراحل اطلاع نداشته باشید مسلما زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد و این ممکن است برای شما هزینه های سنگینی را در بر داشته باشد!

 مشکل راه حل شما ره ۲: این که بگردید یک فرد مورد اطمینان پیدا کنید خودش زمان زیادی میبرد و آن فرد هم مسلما مبلغ بسیار بالایی را درخواست خواهد کرد، می‌توانید نمونه آن را در تصویر زیر ببینید که از شخصی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان (یک میلیون) دریافت کرده اند تا چند راهنمایی جزئی کنند!

 

 مزایا و تمایز راه حل ۳:

پیشنهاد ما به شما استفاده از راه حل ۳ و تهیه آموزش ۰ تا ۱۰۰ تاسیس مهد کودک از همین صفحه است، چون این آموزش از طریق مصاحبه با چندین موسس مهد کودک آماده شده است و تک تک مراحل توسط مصاحبه های حضوری توسط کارشناسان مهدیاب در اداراتی همچون اداره بهزیستی آماده شده و مراحل مورد نیاز برای دریافت مجوز در آن آورده شده است.

 

این آموزش آنلاین یک نقشه راه برای رسیدن به مجوز تاسیس مهد کودک است و به شما کمک میکند تا در سریع ترین زمان ممکن مجوز مهد کودک خود را دریافت کنید و به رویای داشتن مهد کودک برای نگهداری و آموزش کودکان دست پیدا کنید و از دیدن شادی و بازی بچه ها در آن لذت ببرید!

 

پس از مطالعه این آموزش با خیال راحت می‌توانید مهد کودک خود را در کمترین زمان ممکن تاسیس کنید و از دیدن بچه ها در محیط مهد کودک خود لذت ببرید !

 


 به شما قول می‌دهیم ...

با تهیه این آموزش هیچ سوال کلیدی در مورد تاسیس مهد کودک برای شما باقی نخواهد ماند و یکی از مشکلات شما برای تاسیس مهد کودک که نبود اطلاعات به زبان ساده و روان است، رفع خواهد شد. در ضمن با تهیه این آموزش شما به بخش پشتیبانی کارشناسان مهدیاب دسترسی خواهید داشت تا در صورتی که ابهامی داشتید، آن را مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

 

 نکاتی که هیچ کس به شما نخواهد گفت!

در این آموزش نکاتی را در مورد تاسیس و گرفتن مجوز تاسیس مهد کودک به شما خواهیم گفت که در هیچ جا نوشته و گفته نشده و هر کسی حاضر به گفتن آن به شما نیست! اما در این آموزش ما تمام نکات لازم برای دریافت مجوز در سریع ترین زمان ممکن را بیان کرده ایم!

 

 پیتزا مبلغی معادل یک پیتزا !

مبلغی که بابت تهیه این آموزش می‌پردازید کمتر از قیمت یک پیتزا غذای مهد است ! اما به کمک آن می‌توانید مهد کودک خود را تاسیس کنید و با درآمد ماهیانه قابل توجه خود کل اقوامتان را هر هفته به صرف پیتزا دعوت کنید ! یا پیتزای مورد علاقه‌تان را پشت میز مدیریت مهد کودک خودتان نوش جان کنید !

 

 نظرات مشتریان

در تصاویر زیر میتوانید نظرات تعدادی از کسانی که از این آموزش استفاده کرده اند را مشاهده کنید:

    

 

چطور شد که این آموزش را آماده کردیم ؟

طی ۶ سال گذشته از سوالاتی که بیشترین تکرار را داشت، نحوه تاسیس مهد کودک بود، به همین علت ما در تیم مهدیاب تصمیم به آماده سازی این آموزش گرفتیم و به کمک افرادی که به تازگی مهد کودک خود را تاسیس کرده اند و یا قبلا مجوز گرفته اند و اکنون مجوز خود را تمدید کرده اند این آموزش را آماده کردیم، تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از تجربیات این کارشناسان مهد کودک خود را در کمترین زمان ممکن تاسیس کنید و دیگر مشکلات "مطرح" از این اتاق به آن اتاق رفتن در سازمان های دولتی را نداشته باشید!

 

ما هم مثل شما میخواستیم مهد کودک تاسیس کنیم، و از مشکلات آن با خبر بودیم و نبود اطلاعات خیلی ما را اذیت کرد و زمان زیادی را از دست دادیم، برای همین این راهنمای جامع را آماده کردیم تا شما خیلی راحت تر مهد کودکتان را تاسیس کنید!

 

 

۱۰۰٪ گارانتی اثربخشی

این آموزش آنلاین ۰ تا ۱۰۰، به صورت کامل شما را در مسیر تاسیس مهد کودک همچون یک مشاور همراهی خواهد کرد، باید ها و نباید ها را به شما خواهد گفت و کاملا تست شده است؛ پس، از محتوای آموزش میتوانید آسوده خاطر باشید که به سرعت شما را به هدف خواهد رساند.

با این حال برای این که حسن نیت خود را به شما ثابت کنیم، در صورت عدم رضایت شما مبلغ پرداختی به صورت کامل و ۱۰۰٪ تا سه ماه پس از خرید محصول بدون هیچ پرسشی و با احترام به شما باز گردانده خواهد شد !

 

 آیا با خرید این محصول هدیه هم دریافت میکنم ؟

 بله قطعا ما به شما هدایایی را تقدیم خواهیم کرد!

هدایای همراه این آموزش مواردی است که در زمان تاسیس و بعد از برای شما مفید خواهد بود و کمک می‌کند تا از یک سری قوانین پیش از این که کاری انجام دهید با خبر باشید تا در رتبه بندی و تعیین شهریه مهد کودک به شما کمک کند!

 

 هدیه شماره ۱:

- دستورالعمل ارزشیابی و ارتقا کیفیت مهد کودک (جهت تعیین تعداد ستاره های مهد کودک) سال ۱۳۹۶

 هدیه شماره ۲:

- قوانین شهریه و میزان شهریه دریافتی برای گروه‌های سنی مختلف و ساعات نگهداری

 هدیه شماره ۳:

- آیین نامه مقررات بهداشتی مهد کودک ها

 

۸۰ درصد تخفیف برای ۳۰ نفر اول که این آموزش را تهیه می‌کنند !

قیمت این آموزش ۵۹ هزار تومان اما برای شما که جزو ۳۰ نفر اول ثبت نام کنندگان هستید با [۸۰ درصد تخفیف]  ارائه می‌شود یعنی فقط ۱۱۸۰۰ تومان‌!

برگزارکنندگان

مهدیاب

مهدیاب

مرجع مهد کودک های ایران

مهدیاب مرجع مهد کودک های ایران است و فعالیت آن از سال ۱۳۹۰ تا امروز در زمینه معرفی و بررسی مهد کودک ها و خانه های بازی بوده است.

سوالات متداول

آیا مطالب و نکات این آموزش جدید است ؟
این آموزش در خرداد سال ۱۳۹۶ آماده شده و کاملا به روز است.
این آموزش برای چه کسانی است ؟
این آموزش برای هر شخصی که میخواهد مهد کودک خود را تاسیس کند آماده شده است
چه مطالبی در این آموزش مطرح می‌شود ؟
به صورت کامل تمام مراحل تاسیس مهد کودک، مدارک و شرایطی که نیاز دارید مطرح شده به طوری که حرف گفته نشده و سوال بی پاسخ برای شما نخواهد گذاشت
این آموزش توسط چه کسی آماده شده ؟
این آموزش در تیم مهدیاب زیر نظر چندین موسس مهد کودک و کسانی که به تازگی مهد کودک خود را راه اندازی کرده اند و از قوانین و روش های جدید اطلاع دارند آماده شده است.
چرا این آموزش مفید است ؟
این آموزش در تیم مهدیاب تهیه شده است با توجه به روابطی که ما با مدیران مهد کودک هایی که تازه تاسیس شده اند داریم و کارشناسانی که داریم توانستیم با توجه به قوانین و شرایط حال حاضر این آموزش بسیار کاربری را برای شما آماده کنیم، به همین دلیل این آموزش برای کسانی که قصد تاسیس مهد کودک دارند مفید است.
آموزش چطور به دست من خواهد رسید ؟
آموزش پس از خرید به ایمیل شما ارسال خواهد شد، پس ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید، اگر ایمیل نداشتید و ایمیل وارد نکرده بودید بلافاصله به تلگرام شما ارسال خواهد شد.
پس از گذراندن این آموزش با چه چیز هایی آشنا خواهم شد ؟
- فراخوان بهزیستی چیست و طریقه اعلام آن - با چه رشته، میزان تحصیلات و سن می توان اقدام به دریافت مجوز تاسیس مهد کودک کرد؟ - آیا رشته غیر مرتبط با گذراندن دوره ها می تواند برای دریافت مجوز یا مسئول فنی اقدام کند؟ - دوره های فوق را چه مجموعه ای برگزار می کند و مدت زمان و هزینه و منابع آزمون چیست؟ - موافقت اصولی چیست، چه مدارکی نیاز دارد و چقدر زمان می‌برد؟ - چقدر زمان میبرد تا مهد کودکم را راه اندازی کنم؟ - امکان خرید و فروش و واگذاری مجوز وجود دارد؟ - چه سرمایه ای برای تاسیس مهد کودک نیاز است و چه درآمد می توان داشت؟ - و پاسخ به بسیاری سوالات کلیدی دیگر …
#مهدکودک#تاسیس_مهدکودک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی