سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

استخدام مجتمع گندله سازی مادکوش - 3 مرداد 1400

مجتمع گندله سازی مادکوش (وابسته به گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش) به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش های تولیدی و ستادی و اشتغال در محل کارخانه واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بندرعباس، توسط شرکت مهندسی ساخت و نصب پارس کارن کار از بین واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و بالاتر از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیروی تمام وقت طبق جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در انتهای اطلاعیه می نماید. مشاغل بصورت روزکار یا نوبت کار دایم (برای آقایان) می باشند.
مهلت ثبت نام تا 12 مرداد 1400 می باشد.

> شرایـط عمومی

1 .تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
2 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 .تدین به یکی از ادیان رسمی کشور طبق قانون اساسی
4 .نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
5 .عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح
6 .داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دایمی یا معافیت دایم غیر پزشکی در زمان ثبت نام (برای داوطلبین مرد)
7 .برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تایید مراجع پزشکی معتبر معرفی شده از سوی شرکت
8 .آمادگی انجام وظیفه تمام وقت در محل کارخانه گندله سازی مادکوش واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بندرعباس بر اساس ضوابط و آئین نامه های داخلی شرکت
9 .دارا بودن دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیل معتبر از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت، یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت رسیده باشد، در زمان مصاحبه حضوری.
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ 31/6/1400باشد. (با رعایت الزام بند 6 برای داوطلبان مرد)
تبصره 2: مدرک تحصیلی زمان ثبت نام مالک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب باطل تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. 
توجه: در صورت کسب امتیاز و در شرایط مساوی، برای همه مقاطع و مشاغل، اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان می باشد. همچنین شرکت تعهدی در قبال اسکان پرسنل ندارد. 

> شرایط سنی

1. حداکثر سن قابل قبول در زمان ثبت نام برای داوطلبان، مقطع کاردانی 28 سال (متولدین 1372/06/31 و بعد از آن) و مقطع کارشناسی 32 سال (متولدین 1368/06/31 و بعد از آن) می‌باشد.
2. به ازای سابقه کار مفید و مرتبط با رشته تحصیلی و شغل مورد نظر که دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی باشد، حداکثر تا سه سال به حداکثر سن مجاز در هر مقطع افزوده خواهد شد.
تبصره: ارایه رضایت نامه شغلی از محل های خدمت در زمان ارایه مدارک پیش از مصاحبه حضوری، برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی، الزامی است.

> نحوه ثبت نام و ارسال مدارک

داوطلبان از روز یکشنبه مورخ 1400/05/03 تا پایان روز سه شنبه مورخ 1400/05/12 مهلت دارند تا با مطالعه دقیق این آگهی و شرایط مندرج در آن، برای یکی از گروه های شغلی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.
- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 داوطلب (رنگی، تمام رخ، جدید، با زمینه سفید، با درجه وضوح dpi  100، با فرمت jpg, png, jpeg  و حجم کمتر از 200 کیلوبایت)
- فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی (اسکن پشت و رو در یک صفحه و با فرمت های jpg, png, jpeg و با حجم  کمتر از 500 کیلوبایت)
- فایل اسکن شده مدرک تحصیلی
- فایل اسکن شده کارت پایان خدمت (برای آقایان)
- سایر مدارک و گواهینامه ها     
(فرمت های مجاز برای بارگذاری رزومه و فایل های دیگر pdf, doc, docx, jpg, png و حجم هر فایل کمتر از 2 مگابایت باشد.)
توضیح 1: زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان می بایست در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت ‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح 2: به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
توضیح 3: لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. ارسال لینک آزمون و کد شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون و در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.
لازم است داوطلبان در زمان مصاحبه اصل کلیه مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم غیر پزشکی، اصل مدارک تحصیلی مرتبط با رشته شغلی (بر اساس جدول رشته شغلی)، سوابق شغلی و سایر مدارک مربوطه را ارایه نمایند تا توسط مسئولین مربوطه تطبیق و پذیرش مصاحبه انجام شود.
توضیح 4: هر فرد تنها حق یکبار ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
(ثبت نام در آزمون ها و مصاحبه استخدامی مادکوش رایگان است)

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت لینک و کد ورود به آزمون

1. زمان برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ 1400/05/15 راس ساعت 9.30 و بصورت آنلاین می باشد. لینک آزمون و کد ورود به صفحه برای انجام آزمون از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.
2.  آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

> اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون و اعلام نتایج

در کلیه مراحل، مراتب پذیرش ثبت نام، نقص مدارک، نتیجه مرحله آزمون، محل و زمان برگزاری مصاحبه حضوری و هرگونه اطلاعات تکمیلی دیگر از طریق ایمیل و پیامک انجام خواهد شد.

> مراحل جذب و استخدام

1. از داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام آزمون روانشناختی و سپس مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد. بعد از آن با توجه به اولویت رتبه و امتیاز آزمون علمی و عمومی – آزمون های روانشناختی – مصاحبه حضوری و مدارک و رزومه، پذیرفته شدگان نهایی انتخاب و معرفی
می شوند. پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب کار، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره آزمایشی عملی حین کار معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت و تایید در طی دوره آزمایشی، اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت پارس کارن کار به منظور کار در کارخانه گندله سازی مادکوش صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش گفته، همچنین پیش از طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آزمایشی، شرکت هیچ گونه تعهدی از جمله استخدام در قبال دواطلبان نخواهد داشت.
2. نتایج آزمون کتبی به صورت سه تا پنج برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب کار، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
3. افرادی که موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی، گزینش و آزمایش‌های طب کار می شوند بایستی قبل از آغاز دوره آزمایشی، تعهدات لازمی که از سوی شرکت پارس کارن کار و مادکوش تعیین می‌گردد را به شرکت یا نماینده قانونی آن ارایه دهند.  
4. منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره های آزمایشی، از عقد قرارداد استخدامی و آغاز به کار خودداری نمایند،
به تشخیص شرکت مکلف به جبران کلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره خواهند بود.
5. تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
6. زمان شروع آموزش های عملی و کارورزی و همکاری آزمایشی منتخبین، توسط شرکت پارس کارن کار و به تناسب نیاز و برنامه های تولید کارخانه مادکوش، به متقاضیان اعلام می گردد و پذیرفته شدگان نهایی مکلف اند از تاریخی که شرکت اعلام خواهد نمود در محل خدمت تعیین شده حضور یابند.
7. پذیرفته شدگان نهایی، در طی دوران آزمایشی (حداکثر سه ماه) مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرطی و با رعایت مفاد قانون کار، به همکاری آنها خاتمه داده خواهد شد.
8. قرارداد کار پس از جذب نهایی صرفا در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی خواهد بود.
9. نوع استخدام پذیرفته شدگان نهایی، "قرارداد کار معین با مدت معین" در چارچوب مقررات خدمات اشتغال قانون کار و بیمه تامین اجتماعی می باشد.

> تذکرات لازم

1. شرکت کنندگان هنگام ثبت نام، اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه فرمایند.
2. لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند و در صورتی که از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند، تاکید می شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت نامی را شخصاً انجام داده و یا
بر انجام امور مربوطه، در کافی نت نظارت مستقیم داشته باشند که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب می باشد.
3. در خصوص کیفیت تصاویر ارسالی تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل کیفیت تصاویر ارسالی دقت نمایید. بدیهی است در صورت ارسال تصاویر با کیفیت نامناسب تمامی مسئولیت ها بر عهده داوطلب خواهد بود.
4. داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دایم آنان بعد از تاریخ 1400/06/31 باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
5. در صورت قبولی در آزمون کتبی، در زمان مصاحبه ارایه اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی که معدل کل داوطلب در آن قید شده باشد)، کارت ملی، شناسنامه و وضعیت نظام وظیفه، رضایت نامه های شغلی در صورت اظهار سابقه کار) الزامی است.
6. کلیه مدارک تحصیلی ارایه شده، حسب مورد از وزارت علوم استعلام خواهند شد.
7. ارایه ارزشنامه مدارک تحصیلی صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای
فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور الزامی است.
8. کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و پرداخت ودیعه مسکن پذیرفته شدگان نهایی در سایر شهرستان های کشور را نخواهند داشت و پذیرفته شدگان  راسا و شخصا در خصوص اسکان خود مسئول خواهند بود.
9. ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان منحصراً از محل های تجمع در شهر بندرعباس تا محل کارخانه گندله سازی مادکوش و بالعکس بر عهده کارفرما خواهد بود.
10. کارفرما هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و متناسب با نیاز و در طی زمان، از افراد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.
11. محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در مجتمع گندله سازی مادکوش واقع در استان هرمزگان – بندرعباس – منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس می باشد.
12. شرکت کنندگان مقطع فوق دیپلم، در زمان آزمون صرفاً باید دارای مدرک سطح مقطع مربوطه باشند. در صورتی که با وجود داشتن مدرک بالاتر در این سطوح ثبت نام کنند، رتبه شغلی ایشان بر اساس مدرک فوق دیپلم محاسبه و
در نظر گرفته خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
13. شرکت در قبال ارتقاء شغلی پذیرفته شدگانی که پس از استخدام، مدارک بالاتر اخذ و ارایه نمایند، هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
14. تمامی مراحل شرکت در آزمون استخدامی آنلاین و نیز آزمون های روانشناختی و مصاحبه های حضوری برای تمامی نفرات داوطلب، رایگان می باشد و پرداخت هرگونه هزینه ای بصورت آنلاین و یا نقدی وجاهت قانونی نداشته و مسئولیت هرگونه پرداختی بر عهده شرکت نخواهد بود.

تاریخ های مهم
ثبت نام در سامانه: 1400/05/03 لغایت 1400/05/12
برگزاری آزمون ورودی: 1400/05/15
اعلام نتایج آزمون ورودی: 1400/05/20
آزمون های روانشناختی: 1400/05/20  لغایت  1400/05/22
انجام مصاحبه های حضوری استخدامی: 1400/06/01  لغایت  1400/06/09
اعلام نتایج نهایی: 1400/06/14 لغایت 1400/06/15
انجام معاینات پزشکی و تشکیل پرونده: 1400/06/16 لغایت 1400/06/31
شروع به کار افراد: 1400/07/03

> جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

ردیف سرفصل مشاغل مقطع تحصیلی عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول گرایش تعداد افراد مورد نیاز جنسیت
1 کارشناس تولید و عملیات و مشاغل پشتیبان تولید لیسانس و بالاتر مهندسی مکانیک – مهندسی متالورژی و
مواد – مهندسی برق – مهندسی شیمی
– مهندسی صنایع – مهندسی کامپیوتر
- مهندسی معدن
کلیه گرایش ها 35 آقا و خانم
2 کارشناس اداری و پشتیبانی و مشاغل ستادی لیسانس و بالاتر مدیریت – حسابداری - کامپیوتر –
زبانهای خارجه – آمار – اقتصاد - ایمنی
صنعتی – مهندسی ایمنی – آتش نشانی
کلیه گرایش ها 25  آقا و خانم
3 اپراتور و تکنسین تولید و عملیات و تعمیرات کاردانی مکانیک – ساخت و تولید – جوشکاری –
صنایع فلزی – تاسیسات حرارتی و
برودتی – متالورژی – ریخته گری – برق
و الکترونیک - صنایع شیمیایی – شیمی
کلیه گرایش ها 70 آقا
4 کارمند اداری و
پشتیبانی و مشاغل
ستادی
کاردانی مدیریت – امور اداری – کامپیوتر –
حسابداری – زبان های خارجی – ایمنی
و آتش نشانی – ایمنی کار و حفاظت
فنی – سایر رشته های مرتبط
کلیه گرایش ها 10  آقا و خانم

نمونه سوالات استخدامی مجتمع گندله سازی مادکوش(کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی مجتمع گندله سازی مادکوش(کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی مجتمع گندله سازی مادکوش(کلیک کنید)


جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۷
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی