سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

دوستان و همراهان عزیز اگر مشکل مالی دارید و نمی توانید سوالات تخصصی دوره های گذشته آموزش و پرورش را خریداری کنید در بخش نظرات اعلام کنید تا سوالات را به ایمیل یا واتساپ شما ارسال کنیم.

 

 

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با توجه به تعداد متقاضیان و سطح آزمون، کار دشواری است که باید به فکر راه حل هایی برای حل آن بود. شاید بتوان گفت بهترین روش برای قبولی تضمینی در آزمون آموزش و پرورش، استفاده از منابع مهم و پرتکرار آزمون مذکور است.

با توجه به مطالب گفته شده، بهترین راه برای قبولی در آزمون آموزش و پرورش، استفاده از بانک نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش است که به صورت تخصصی طراحی شده اند تا فرد بدون کمترین ریسک در آزمون استخدامی قبولی بگیرد.

 

نمونه سوالات مشابه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون شغل آموزش و پرورش با توجه به میزان تقاضا و حساسیتی که دارد، جزو سخت ترین آزمون های استخدامی است که بدون داشتن یک منبع درسی عالی نمی توان در آن قبول شد. با توجه به وضعیت شغلی، استخدام در آموزش و پرورش می تواند یکی از تنها امید هایی باشد که جوانان به واسطه آن سر کار بروند از این رو رقابت بر سر این شغل نیز زیاد است و شما نیاز به مزیت هایی دارید که بتوانید به واسطه آن با سایرین رقابت کنید و از آن ها جلو بزنید.

بهترین راه برای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بررسی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش است که در کنار مطالعه جزوات این رشته، به شما کمک می کند که بیشتر تمرکز خود را روی مهم ترین بخش هایی که سوالات آزمون از آن قسمت ها می آید، بگذارید و بدون ریسک به قبولی دست پیدا کنید.

 

 

نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش

سوالاتی که برای شما طراحی و تدوین شده اند، برگرفته از سوالات سال های قبل آزمون استخدامی هستند که در آن پرتکرار ترین سوالات با اولویت بالاتری دسته بندی می شوند تا شما بدانید که کدام سوالات به طور مکرر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش آورده می شوند و بیشتر تمرکز خود را روی این سوالات قرار دهید.

البته دقت داشته باشید که این نمونه سوالات باید در کنار جزوات اصلی مطالعه شوند تا شما ریسک قبولی خود را به حداقل برسانید. برای مطالعه صحیح نمونه سوالات روش هایی نیز وجود دارد که در ادامه به این روش ها نیز می پردازیم.

 

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش همراه با پاسخنامه

متاسفانه در خیلی از سایت های غیر معتبر، نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش بدون پاسخنامه معتبر و صحیح ارائه می شود که شما متوجه این غلط نخواهید شد و در روز آزمون با دست های خود شانس قبولی خود در آزمون استخدامی را به صفر می رسانید.

با توجه به این که حتی جواب درست و یا غلط به یک سوال می تواند در قبولی شما تاثیر مستقیم داشته باشد، کارشناسان حرفه ای ما چندین بار نمونه سوالات را مطالعه و بهترین و درست ترین جواب ممکن برای نمونه سوالات را به طور کامل در پاسخ نامه ای که ارائه می شود، به شما ارائه می کنند تا از درستی جواب ها خیالتان راحت باشد.

 

شیوه درست مطالعه نمونه سوالات و قبولی در آزمون آموزش و پرورش

نحوه مطالعه نمونه سوالات برای قبولی در آزمون آموزش و پرورش نیز بسیار مهم است، زیرا در صورت مطالعه نادرست و ناقص، نمی توانید به سوالات آزمون که به شکلی انحرافی طرح می شوند پاسخ دهید و به همین شکل در آزمون آموزش و پرورش رد می شوید. در ادامه شیوه درست مطالعه نمونه سوالات و قبولی در آزمون آموزش و پرورش را بررسی می کنیم.

 

بانک نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش با توجه به آخرین تغییرات

برای این که شما به بهترین نمونه سوالات با کمترین ضریب خطا دسترسی داشته باشید، تیم متخصص ما سوالات را طبق آخرین ویرایش و تغییرات موجود در سوالات آزمون آموزش و پرورش تهیه نموده است که می توانید دانلود و مطالعه نماید. همانطور که گفته شد، سوالات بارها مطالعه و از صحت جواب اطمینان حاصل شده است که به سبب این موضوع با خواندن این نمونه سوالات می توانید به راحتی در آزمون آموزش و پرورش قبولی بدست آورید.

 

نحوه خرید و دریافت سوالات آزمون آموزش و پرورش

خرید و دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش به سادگی قابل انجام است به شکلی که شما با پرداخت مبلغ ناچیزی می توانید، سوالات آزمون آموزش و پرورش را در قالب PDF دریافت کنید و به سادگی در انواع پلتفرم ها اعم از موبایل و رایانه ها شخصی مطالعه کنید.

برای این که شما در هر زمان به سوالات دسترسی داشته باشید و بتوانید آن ها را مطالعه کنید، می توانید نمونه سوالات را از سایت در هر زمان دانلود و مطالعه کنید.

 

دانلود نمونه سوالات رایگان آزمون آموزش و پرورش

با توجه به این که رضایت شما برای ما بسیار اهمیت دارد، می توانید بخشی از نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش را به صورت رایگان مشاهده کنید و با توجه به کیفیت سوالات، اقدام به دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش نماید.

 

نمونه سوالات گزینش آموزش و پرورش

یکی از مراحل استخدام در آموزش و پرورش، بخش گزینش است که از شما سوالاتی پرسیده می شود که برای راحتی شما، ما این سوالات را نیز در قالب نمونه سوالات گزینش آموزش و پرورش PDF گرد آوری کرده ایم که می توانید همین الان این بانک سوالات گزینش آموزش و پرورش را نیز دانلود کنید.

نکته مهم: دفترچه مربوط به رشته خود را دانلود بازبینی کنید تا با توجه به رشته تخصصی خود بهترین نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دانلود کنید؛ مثلا اگر می خواهید دبیر ریاضی شوید باید نمونه سوالات تخصصی ریاضی را مطالعه کنید و سایر رشته نیز به همین شکل است.

 

دانلود کتاب سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با توجه به گسترده بودن منابعی آموزش که کار شما را بسیار سخت می کند و مطالعه این دروس به شدت سخت می شود، تیم متخصص ما نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در قالب یک کتاب کامل و مرجع تهیه نموده است که شما می توانید آن را همین الان دانلود و شروع به مطالعه نماید. با داشتن این نمونه سوالات می توانید به راحتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، قبولی بدست آورید. منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت ۲۰ بگیر موجود است.

سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹

سوالات آزمون استخدامی ۹۹ با جواب

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۷

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پاسخنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورشاستخدامی آموزش و پرورش
استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
استخدامی آموزش و پرورش ۹۳
استخدامی آموزش و پرورش ۱۳۹۴
استخدامی آموزش و پرورش ۹۲
استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
استخدامی آموزش و پرورش خوزستان
استخدامی آموزش و پرورش اردیبهشت ۹۴
استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
کارنامه استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه استخدام آموزش و پرورش ۹۵
استخدام اموزش و پرورش سال ۹۵
سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
استخدامی وزارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
ای استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
آگهی استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۳
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۳
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش و پرورش سال ۹۲
استخدام آموزش و پرورش ۹۴
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
سوالات استخدامی اموزش و پرورش ۹۴
استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدامی اموزش و پرورش در سال ۱۳۹۴
شرایط استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
سایت استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۴
استخدامی آموزش پرورش سال ۱۳۹۴
آگهی استخدام آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ در ۱۴ رشته
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ رشته های مورد نیاز
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ خوزستان
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ ثبت نام
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ تبریز
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ تهران
استخدام آموزش و پرورش ۹۵ سیستان و بلوچستان
استخدام آموزش و پرورش ۹۵-۹۴
استخدامی اموزش پرورش ۹۵
دفترچه راهنمای استخدام آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه استخدام اموزش پرورش ۹۵
دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
دفترچه سوالات اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۵
دفترچه استخدام اموزش پرورش سال ۹۵
سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
سوالات رایگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
نمونه کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵
پاسخنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
ثبت نام استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ ثبت نام
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ رشته های مورد نیاز
استخدام آموزش و پرورش ۹۴-۹۵
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ اصفهان
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ سازمان سنجش
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ شرایط
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ جدید
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ تهران
استخدام آموزش و پرورش ۹۴ خراسان رضوی
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
دفترچه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
رشته های ازمون استخدامی اموزش و پرورش ۹۴
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۴
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۴
سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
زمان استخدام اموزش و پرورش سال ۱۳۹۴
استخدام آموزش پرورش سال ۱۳۹۴

 

سوالات متداول :

چرا به نمونه سوالات استخدامی آموزش و پروش نیاز داریم؟

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پروش، جزو بهترین منابع موجود برای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. حقیقت این است که قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیار سخت است و داشتن نمونه سوالات استخدامی آموزش و پروش را می توان یکی از دلایل و شروط اصلی قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دانست.

 

میزان رقابت برای استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟

معلم شدن یکی از مورد علاقه ترین شغل های کشور است که طرفداران زیادی نیز دارد که هر کدام با اهداف مشخصی و خاص به خود در این آزمون شرکت کرده‌اند.

 

با توجه به این موضوع و تجربه سال ها گذشته، می توان گفت آزمون استخدامی آموزش و پرورش جزو مهم ترین و پر رقابت ترین آزمون های استخدامی است که همین موضوع کار شما را بسیار سخت می کند. در موارد زیادی دیده شده که افراد زیادی با داشتن نمره خوب و احتمالی قبولی بالا هم نتوانسته‌اند در این آزمون قبول شوند.

 

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش مناسب چه افرادی است؟

این نمونه سوالات برای تمام افرادی که می خواهند شانس قبولی خود در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را افزایش دهند مناسب می باشد.

 

به علاوه اگر زمان کمی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشته باشید و منابعی زیادی هم وجود دارد که باید بخوانید، بهترین راه استفاده از نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

 

آیا نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش، پاسخنامه هم دارد؟

بله: تمام نمونه سوالاتی که توسط ما ارائه می شود، دارای پاسخنامه تشریحی و کاملا صحیح است که چندین بار توسط بهترین مدرسین کشور بررسی و اصلاح می شوند تا بهترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه صحیح به دست شما برسد.

 

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش از چه استانداری پیروی می کنند؟

این نمونه سوالات با توجه به سوالات آزمون های سال ۹۵ تا ۹۹ گردآوری شده‌اند تا شما به پرتکرار و مهم ترین سوالات استخدامی در سال های گذشته که شانس قبولی شما را افزایش می دهد، دسترسی داشته باشید.

تمامی سوالات از یک اصول پیروی می کنند که همین موضوع باعث افزایش احتمال قبولی شما میشود.

 

آیا می توان فایل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را پرینت هم نمود؟

تمامی نمونه سوالات در قالب فایل PDF با بهترین و استاندارد ترین فونت موجود ارائه می شوند که همین موضوع باعث می شود شما به راحتی بتوانید فایل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را پرینت کرده و خیلی راحت تر بتوانید از نمونه سوالات و پاسخنامه استفاده کنید.

 

آیا نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش بروز هستند؟

بله: این نمونه سوالات با توجه به سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۵ دوره قبل گرد آوری شده‌اند و از لحاظ بروز بودن هیچ جای کاری باقی نمی گذارند.

به علاوه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر دوره و پس از آزمون استخدامی آموزش و پرورش، بروز می شوند و شما می توانید به نمونه سوالات بروز شده دوره بعد نیز دسترسی داشته باشید.

سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۲۳۱
سوالات آزمون استخدامی ۹۹ با جواب ۱۹۴
دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf 156
دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱۲۴
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱۲۳
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ ۷۹
دانلود رایگان نمونه سوالات گزینش آموزش و پرورش با جواب ۷۳
دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۷۱
سوالات گزینش آموزش و پرورش ۹۶ ۶۷
کلید سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۶۳
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۵۹
پاسخنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۵۴
نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۴۷
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۴۰
سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۳۹
پاسخنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۳۹
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش۹۹ ۳۸
دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf با جواب ۳۸
سوالات پرتکرار استخدامی آموزش و پرورش ۳۷
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۳۶
نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۳۶
نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۳۲
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۳۰
دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ ۲۷
سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۲۶
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۲۵
سوالات استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۲۴
دفترچه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۲۲
سوالات آزمون آموزش و پرورش ۹۹ ۱۸
سوالات گزینش آموزش و پرورش ۹۷ ۱۷
دفترچه سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۱۷
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۱۷
دانلود ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۱۷
دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱۵
نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱۴
پاسخنامه آزمون استخدامی ۹۷ ۱۳
سوالات هوش استخدامی ۹۹ ۱۲
دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۱۱
دانلود دفترچه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۱۱
دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش ۱۰
دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش ۱۰
سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۹
دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۹
نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ ۹
سوالات استخدامی آموزش و پرورش۹۹ ۹
دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۸
سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۸
نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۸
دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش ۷
پاسخنامه آزمون استخدامی ۹۹ ۷
دانلود سوالات عمومی استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۷
سوالات ازمون اموزش پرورش ۹۹ ۶
نمونه سوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۶
سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۶
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ۶
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۶
نمونه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۶
پاسخ سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۶
سوالات استخدامی اموزش پرورش ۵
سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۵
سوالات آزمون آموزش و پرورش ۵
سوالات آموزش و پرورش ۹۹ ۴
دانلود رایگان منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۴
نمونه سوالات استخدامی اموزش پرورش ۴
سوالات آموزگار ابتدایی ۹۹ ۴
سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی ۹۹ ۴
نمونه سوالات کامپیوتر استخدامی آموزش و پرورش ۴
پاسخنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ۴
سوالات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۹۹ ۴
سوالات ازمون استخدامی ۹۹ ۴
دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۴
نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۴
جواب سوالات هوش استخدامی ۹۹ ۴
سوالات عمومی ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۴
سوالات عمومی استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۴
سوالات عمومی ازمون استخدامی ۹۹ ۳
سوالات عمومی ازمون استخدامی اموزش پرورش ۳
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۳
سوالات استخدامی اموزش و پرورش ۳
سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۳
نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۳
سوالات استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ ۳
سوالات کامپیوتر استخدامی آموزش و پرورش ۳
سوالات آزمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۳
دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۲
نمونه سوال ازمون استخدامی اموزش پرورش ۲
سوالات اموزش پرورش ۹۹ ۲
اطلاعات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۲
سوالات گزینش آموزش و پرورش با جواب ۲
سوالات ازمون استخدامی اموزش و پرورش ۲
دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش ۹۹ ۲
نمونه سوالات گزینش آموزش و پرورش با جواب ۲
سوالات استخدامی آموزش پرورش ۹۹ ۲
سوالات استخدامی ۹۹ ۲
نمونه سوالات آموزش و پرورش ۲
پاسخنامه سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۲
نمونه سوال عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۲
کلید سوالات عمومی آزمون استخدامی ۹۹ ۲
دانلود رایگان سوالات عمومی ازمون استخدامی اموزش پرورش ۲
جواب سوالات ازمون استخدامی ۹۹
Top queries Clicks
سوالات استخدامی اموزش وپرورش ۹۹ ۲
سوالات آزمون استخدامی ۲
نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش ۱
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۶ ۱
سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۸ ۱
سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۱
سوالات گزینش آموزش و پرورش ۹۹ ۱
سوالات گزینش آموزش و پرورش pdf 1
دانلود سوالات عمومی استخدامی اموزش پرورش ۱
نمونه سوالات اموزش پرورش ۱
سوالات آزمون استخدامی ۹۸ ۱
سوالات ازمون استخدامی اموزش وپرورش ۱
سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش ۱
سوالات عمومی آزمون استخدامی ۹۹ ۱
نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش ۱
نمونه سوالات گزینش آموزش و پرورش pdf 1
ازمون استخدامی اموزش پرورش ۱
نمونه سوالات عمومی ازمون استخدامی اموزش پرورش ۱
سوالات اطلاعات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۱
دانلود سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۱
دانلود نمونه سوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱
دانلود کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۱
دانلود سوالات عمومی استخدامی آموزش پرورش ۹۹ ۱
جواب سوالات عمومی استخدامی ۹۹ ۱
اطلاعات عمومی خیلی مهم برای استخدامی ۱
دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۱
دفترچه سوالات استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۱
دانلود نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۱
دانلود سوالات گزینش آموزش و پرورش ۱
سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش pdf 1
سوالات آزمون آموزش و پرورش ۹۹ ۱
سوالات مصاحبه آموزش و پرورش با جواب ۱
نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱
استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۱
سوالات آزمون استخدامی شرکت های خصوصی سال ۹۶ ۱
تعداد سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱
سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۱
تعداد سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش ۱
ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۱
نمونه سوالات معارف آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱
نمونه سوالات زبان انگلیسی استخدامی با جواب pdf 1
نمونه سوالات استخدامی زبان انگلیسی با پاسخ تشریحی ۱
نتایج گزینش آموزش و پرورش ۹۹ ۱
دانلود سوالات ازمون استخدامی ۹۹ ۱
جزوه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱
سوالات پرتکرار مصاحبه آموزش و پرورش ۱
ازمون اموزش پرورش ۱
دانلود رایگان سوالات استخدامی رشته تاریخ ۱
دانلود جزوه اطلاعات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۱
پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی ۹۹ ۰
سوالات عمومی استخدامی ۹۹ ۰
سوالات استخدامی ۰
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ ۰
دانلود آزمون استخدامی آموزش پرورش ۰
نمونه سوالات اطلاعات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۰
دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش ۹۹ ۰
سوالات گزینش آموزش و پرورش ۹۸ ۰
نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش و پرورش ۰
دانلود سوالات عمومی ازمون استخدامی اموزش پرورش ۰
دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات آموزش و پرورش ۰
دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ۰
نمونه سوالات استخدامی اموزش و پرورش ۰
نمونه کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵ ۰
بانک سوالات آموزش و پرورش خوزستان ۰
سوالات اموزش پرورش ۰
نمونه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
کتاب سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۰
آموزش برای آزمون استخدامی ۰
کلید سوالات آزمون استخدامی ۹۹ ۰
استخدام آموزش و پرورش ۰
سوالات استخدامی ۹۹ ۰
نمونه ازمون استخدامی اموزش پرورش ۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
دانلود نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش ۰
نمونه سوالات فناوری اطلاعات استخدامی آموزش و پرورش ۰
۹۶ ۹۷ ۹۸ ۹۹ ۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
سوالات استخدام آموزش و پرورش ۰
سوالات تخصصی ۰
دانلود نمونه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات استخدامی فرهنگیان ۰
استخدام آموزش و پرورش ۹۹ ۰
سوالات گزینش آموزش و پرورش ۰
بانک سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۰
دفترچه سوالات آزمون استخدامی ۰
نمونه سوالات استخدامی آموزش پرورش ۰
تست آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
نمونه سوالات استخدام آموزش و پرورش ۰
دانلود سوالات آموزش و پرورش ۰
دانلود سوالات گزینش آموزش و پرورش pdf 0
استخدامی اموزش پرورش ۰
دفترچه استخدامی اموزش پرورش ۰
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ۰
نمونه سوالات آزمون آموزش پرورش ۹۹ ۰
منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوال های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات آزمون استخدامی ۹۶ ۰
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸
Top queries Clicks
سوالات تخصصی آزمون استخدامی ۰
سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش ۰
خرید سوالات استخدامی اموزش و پرورش ۰
دانلود رایگان جزوه اطلاعات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات ازمون استخدامی ۰
سوالات تخصصی آموزش و پرورش ۰
دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش ۹۹ ۰
آزمون استخدامی آموزش پرورش ۰
دفترچه آموزش و پرورش ۰
سوالات ازمون استخدامی ۹۷ ۰
نمونه سوالات استخدامی اموزش وپرورش ۰
دانلود سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش پرورش ۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۰
دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ ۰
استخدامی آموزش و پرورش ۰
۹۶ ۹۹ ۰
سوالات آموزش و پرورش ۹۹ ۰
نمونه سوال استخدام آموزش و پرورش ۰
آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت است ۰
نمونه سوالات کامپیوتر آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
نمونه کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اموزگار ابتدایی ۰
دانلود سوالات آزمون استخدامی ۰
دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
دفترچه آزمون استخدامی ۹۸ ۰
بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش ۰
استخدام اموزش پرورش ۰
مراحل گزینش آموزش و پرورش ۰
دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش pdf 0
نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
سوالات آزمون استخدامی سال ۹۹ ۰
نمونه سوالات ریاضی استخدامی آموزش و پرورش ۰
نمونه سوالات زبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات گزینش اموزش پرورش ۹۹ ۰
نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش پرورش ۰
بانک سوالات آموزش و پرورش اصفهان ۰
دانلود دفترچه ازمون استخدامی اموزش پرورش ۹۹ ۰
دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ ۰
آزمون آموزش و پرورش ۰
دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ سایت سنجش ۰
دانلود دفترچه ازمون استخدامی اموزش پرورش ۰
ازمون استخدامی اموزش و پرورش ۰
آزمون آموزش پرورش ۰
سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی ۹۹ ۰
نمونه سوالات آزمون استخدامی ۰
دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
ای استخدام آموزش و پرورش ۰
استخدام رشته اقتصاد در آموزش و پرورش ۰
دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش ۹۸ ۰
دفترچه استخدام آموزش و پرورش ۹۹ ۰
نتایج استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
استخدام آموزش و پرورش ۹۹ ۰
دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ ۰
نمونه فرم گزینش آموزش و پرورش ۰
کتاب ازمون استخدامی اموزش پرورش ۰
قبولی تضمینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
سوالات استخدامی سال ۹۹ ۰
سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
سولات استخدامی ۰
سوالات تخصصی اموزگار ابتدایی ۹۶ ۰
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ ۰
آزمون آموزش و پرورش ۹۹ ۰
سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ۰
نمونه کارنامه آزمون استخدامی بانک ۰
استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ ۰
بانک سوالات آموزش و پرورش خراسان رضوی ۰
جزوات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۰
دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش

نظرات کاربران:

سلام با استفاده از منابع کاربری سایت شما و یه برنامه ریزی درست تونستم به هدفم برسم. از شما بابت این همیاری بسیار متشکرم.

سلام آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله برگزار میشه؟

برای شرکت توی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کجا باید ثبت‌نام کرد؟

سلام پاسخ ‌گویی بسیار سریعی دارین که همین یکی از مزیت‌های بزرگ سایت شما نسبت به سایر سایت‌هاست.

سلام امکان داره که درباره روش تهیه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیشتر توضیح بدید؟

سلام آزمون استخدامی برای دروس عمومی و اختصاصی به صورت مجزا برگزار میشه؟

 سلام سوالات عمومی و اختصاصی برای تمامی سمت‌ها یکسان است یا خیر؟

سلام از شما بسیار متشکرم.

امکان مطالعه و شرکت در آزمون استخدامی برای تمامی سمت‌ها مرتبط وجود داره یا اینکه فقط یک سمت خاص رو میشه انتخاب کرد؟

سلام ممکنه بگید که آیا منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله تغییر می‌کنه یا یکسانه؟

کدوم رشته‌های تحصیلی رو آموزش و پرورش رو نیاز داره؟

سلام تیا فقط رشته‌هایی که داخل سایت نام بردید مورد نیاز آموزش و پرورش هستند؟

امکان شرکت از طریق رشته‌های دیگه هم وجود داره؟

سلام هر رده شغلی آزمون مربوط به خودش رو داره یا اینکه تنها یک آزمون برای تمامی رده‌های شغلی گرفته میشه؟

خسته نباشید ممکنه منابع سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو اعلام کنید.

چطور میتونم از تاریخ دقیق آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع بشم؟

سلام با تشکر از شما با استفاده از این منابع پیشنهادی شما درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش نمره خیلی خوبی گرفتم.

می‌تونم بگم سایت شما یکی از کامل‌ترین منابع رو درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو شامل می‌شد. حتما به بقیه هم پیشنهاد می‌کنم این فایل‌ها رو تهیه کنند.

این منابع پیشنهادی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو چطور می‌تونم تهیه کنم؟

سلام با تشکر از شما، مطالب بسیار مفید و کاربردی دارید.

سلام ایا منابع اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای رشته دبیری شیمی با منابع اختصاصی رشته دبیری ریاضی متفاوت است؟

سلام من به سایت‌های خیلی زیادی سر زدم اما هیچ کدوم به اندازه سایت شما کامل و جامع نبود. توی سایت شما خیلی راحت تونستم جواب همه سوالاتم رو پیدا کنم.

من با اینکه خیلی دیر به فکر مطالعه برای شرکت توی آزمون استخدامی آموزش و پرورش افتادم، اما با استفاده این از سوالات و منابع پیشنهادی سایت شما به راحتی تونستم نمره بالایی توی این آزمون کسب کنم. بهتون خریدن این فایل درسی رو پیشنهاد می‌کنم.

من هنگام پرداخت و دریافت فایل سوالات به مشکل خوردم، اما همکارانتون توی کوتاه‌ترین زمان ممکن من رو راهنمایی کردن. می‌خواستم بابت این پاسخگویی سریع‌ ازتون تشکر کنم.

قیمت گذاشته شده بر روی فایلتون نسبت به سایت‌های دیگه خیلی مناسبه. طوری که فکر نمی‌کنم کسی بابت خرید این فایل نگرانی داشته باشه.

سوالات و جزوه از طریق ایمیل برام ارسال میشه یا اینکه بعد پرداخت هزینه لینک دانلود روی صفحه میاد؟

می‌خواستم ازتون تشکر کنم. امروز آزمونم رو به خوبی پشت سر گذاشتم و می‌تونم بگم این موفقیت رو با استفاده از سایت شما کسب کردم.

سلام منابع اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل چه بخش‌هایی میشه؟

سلام ممکنه بگید منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه سر فصل‌هایی رو شامل میشه؟

خیلی ازتون ممنون. من فقط یه هفته فرصت برای مطالعه این درس داشتم. با کمک فایل شما خیلی راحت تونستم نمره بالایی رو به دست بیارم.

سلام با تشکر فراوان از شما به‌خاطر منابع کامل و جامعی که داشتید ممنونم.

سلام چطور می‌تونم از زمان ثبت‌نام توی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع بشم؟

سلام سایت بسیار عالی دارید. من فرصت کمی برای مطالعه داشتم و فقط خیلی کمی رو مطالعه کنم، اما باز هم جز بهترین افراد بودم.

سلام من از سایت‌های دیگه هم نمونه سوالات و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو خریداری کرده بودم، اما هیچ کدوم از اونا به اندازه جزوه و نمونه سوالات سایت شما عالی نبودن.

سلام دستتون درد نکنه خیلی خیلی خوب بود.

فایل ارسالی‌تون تو چه فرمتی هست؟

با سلام آیا سوالات عمومی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بین همه سمت‌های شغلی مشترک است یا با یکدیگر تفاوت دارند؟

خیلی خیلی عالی بود. گاهی توی نمونه سوالات سوال تکراری دیده می‌شد که بعد سر جلسه متوجه شدم از همون سوالا هم توی امتحان منم استفاده شده.

بسته آموزشی خیلی خوبی دارین.

من برای امتحانم فرصت خوندن کتاب رو نداشتم و فقط منابع پیشنهادی سایت شما رو خوندم و تونستم نمره بالایی بگیرم.

آیا نمونه سوالات و جزوه با هم هستن؟ می‌تونم فقط جزوه رو خریداری کنم و نمونه سوالات رو نخرم؟

حتما پیشنهاد می‌کنم این فایل رو بخرید. توی کمترین زمان می‌تونید بهترین نمره رو بگیرید.

بسیار متشکرم. جزوه خیلی کاربردی داشت و نمونه سوالات هم دقیقاً سوالات سال‌های گذشته رو پوشش می‌دادن

توی خریدش شک نکنید. جز بهترین بسته‌های آموزشی بود که تا حالا خریدم.

سلام سوالات دانش اجتماعی و حقوق اساسی هم جز منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش هست؟

آیا فقط از طریق آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش می‌تونیم توی این حیطه فعالیت کنیم یا را‌های دیگه هم وجود داره؟

با سلام و خسته نباشید، کدام دسته از منابع آزمون‌ها و سوالات تایین‌کننده شغل افراد هستند؟

سلام خسته نباشید من با استفاده از توصیه‌های شما تونستم به راحتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو پشت سر بذارم.

 امکان دانلود نمونه سوالات از طریق تلفن همراه هم وجود داره؟

 سلام دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو کجا میتونم تهیه کنم؟

سلام اطلاعی از این دارید برای قبولی توی این آزمون حتما باید تمامی منابع رو مطالعه کرد یا خیر؟

کدوم منابع از اهمیت بیشتری نسبت به سایر داره؟

سلام من سایت‌های زیادی رو برای پیدا کردن منابع سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش جست‌وجو کردم اما سایت شما جز کامل‌ترین سایت‌های موجود بود.

سلام ایا رشته تحصیلی تاثیری توی نوع سوالات طراحی شده برای هر رشته داره؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۴
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی