سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

 گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود


استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام- ۲۶ فروردین ۹۶

موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد ۴ ایلام  به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصص ، طی مراحل گزینش ، اخذ تعهد محضری مبنی بر حسن انجام کار و به صورت استخدام قراردادی ( ا الی ۵ ساله ) دعوت به همکاری می نماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی می رساند که ثبت نام در این آزمون از طریق سایت خبری ویرا به نشانی  www.weera.ir انجام و مهلت آن از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۳آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ  ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ پایان می پذیرد . کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود سوالات استخدامی کلیک کنید

جهت دانلود سوالات استخدامی کلیک کنید

جهت دانلود سوالات استخدامی کلیک کنید

جهت دانلود سوالات استخدامی کلیک کنید

جهت دانلود سوالات استخدامی کلیک کنید

 :

۱-  تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲-  اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

۳ –  دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .

۴-  دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .

۵-  دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه آقایان)

۶-  داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۷-  نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۸-  استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام یعنی ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام یعنی  ۱۳۹۶/۰۱/۲۳می باشد.

 شرایط اختصاصی استخدام:

۱-   مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد .

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند ، پیشوند کمتر ویا بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

۲-     شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:

۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط  معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۵ سال

۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط  معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.

۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴  و شرط سنی حداکثر  ۲۸ سال تمام

۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰  سال تمام

۵/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۲ سال تمام

* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

توضیحات :

۳- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۴-  عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردرسایرسازمانها ، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار درموسسه الزامی می باشد.

۵- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار،  دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل موسسه ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود . بنابر این رعایت مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج دراین آگهی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

۶-  امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی و به میزان ۲۵ امتیاز لحاظ می گردد

داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی  بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۱-۶- محل تولد داوطلب یکی از شهرستان ها ، بخش ها و یا روستاهای توابع استان ایلام باشد.

۲-۶- محل سکونت داوطلب حداقل در ۷ سال اخیر یکی از شهرستان ها ، بخش ها و یا روستاهای توابع استان ایلام باشد.

مراحل ثبت نام:

۱- تکمیل فرم ثبت ‌نام اینترنتی

۲- فایل عکس اسکن شده

داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۴Ï۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام‌رخ)‌

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰Ï۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰Ï۳۰۰ باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

– حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

 تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

پرداخت وجه ثبت‌نام:

ثبت نام  به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۳لغایت روز دوشنبه  مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ انجام خواهد پذیرفت.  متقاضیان واجد شرایط می‌بایست پس از واریز مبلغ ۶۰۰.۰۰۰ ریال ( ۶۰ هزار تومان )  به حساب شماره ۲۱۵۷۵۰۶۱۵ باک رفاه کارگران به نام موسسه خدماتی بهداشتی درمانی میلاد ۴ ایلام با مراجعه به سایت خبری ویرا به نشانی www.weera.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.
مدارک ومستندات لازم:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز موسسه پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چهار برابر موارد مندرج در آگهی بکارگیری نیروی انسانی ،  اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت خبری ویرا به نشانی  www.weera.ir  قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ در شهر ایلام  برگزار خواهد شد و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که ثبت نام و صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

آزمون عمومی :

۱- ریاضیات وآمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی۳- زبان و ادبیات فارسی  ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه

۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات عمومی ۷- استعداد و هوش

* اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
آزمون تخصصی :

۱-   در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.

۲-     سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

تذکرات:

۱-   آزمون کتبی (عمومی و تخصصی ) به  صورت چهارگزینه‌‌ای و با احتساب یک‌سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

۲-   استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمناً  امتیاز بومی صرفاً برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۳-    کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون  هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۴-  داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چهار برابر تعداد نیروی انسانی مورد نیاز مندرج در این آگهی  مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی موسسه اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۵-  مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، گزینش  و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد ، حق فسخ قرارداد برای موسسه محفوظ می باشد.

آدرس : ایلام – میدان دادگستری – انتهای بلوار مصلی( فرودگاه قدیم ) – بیمارستان شهدای زاگرس
تلفن تماس : ۳۲۲۴۰۲۷۳-۰۸۴

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فایل عناوین و رشته های شغلی مورد نیاز کلیک کنید

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام/

Translate this page

Apr 17, 2017 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام- ۲۶ فروردین ۹۶. موسسه خدمات ... جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام | استخدام

www.estekhtam.com/استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام/

Translate this page

Apr 17, 2017 - موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد 4 ایلام به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، افراد واجد شرایط را از ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام | مرجع آگهی های استخدام

www.estekhdami.org/استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام

Translate this page

Apr 16, 2017 - خانه » استخدام در استان ایلام » استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام ... دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید.

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در ۱۶ ردیف شغلی – استخدامی ...

estekhdam-asaluyeh.ir/استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام-د/

Translate this page

Apr 16, 2017 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در ۱۶ ردیف شغلی. فروردین ۲۷ .... ۲- سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد. تذکرات:

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96 | استخدام موسسه - قطره

www.ghatreh.com/news/.../استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام-...

Translate this page

Apr 15, 2017 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96 ... جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید" شرایط عمومی ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام :: اخبار و سوالات استخدامی جدید 96

estexdam.blog.ir/.../استخدام%20بیمارستان%20شهدای%20زاگرس%...

Translate this page

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام» ثبت شده است - آگهی های استخدامی سراسر کشور.

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در فروردین 96 :: اخبار و سوالات ...

https://estexdam.blog.ir/.../استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام-د...

Translate this page

Jan 28, 1996 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام مهلت ثبت نام: 23 الی 28 فروردین 96 دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دانلود سوالات مصاحبه ...

سامانه ثبت نام استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

www.ilam96.ir/

Translate this page

موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد 4 ایلام به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون ...

نیروهای بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از طریق آزمون تخصصی ومصاحبه ...

www.tamin.ir/News/Item/39099/104/39099.html

Translate this page

بیمارستان شهدای زاگرس ایلام توسط هیت مدیره موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد ... الکترونیکی www.ilam٩٦.irدرحال انجام است ودوطلبانی که شرایط استخدام دارند می ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام - سایت استخدامی - تی نیوز

tnews.ir/news/05ec83675160.html

Translate this page

Apr 15, 2017 - دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید ... خانه » استخدام در استان ایلام » استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام | سوالات استخدامی وزارت نیرو 96

soalniro.ir/استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام/12240

Translate this page

نویسنده niro یکشنبه , 16 آوریل , 2017 آگهی, آگهی استخدام, آگهی استخدام شرکتهای خصوصی, استخدام, استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام, استخدام در ایلام, ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام - پامچال نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/36542576 - Translate this page

Apr 16, 2017 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام. موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد 4 ایلام به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان ...

استخدام بیمارستان های ایلام در سال 96 - سامانه نیروی انسانی

https://www.niroensani.ir/استخدام-بیمارستان-های-ایلام

Translate this page

آگهی جدید استخدام بیمارستان های ایلام در سال 96 به همراه شرایط استخدامی بیمارستان های ایلام 96 شامل قوانین استخدام بیمارستان های ایلام و تاریخ جذب و استخدام ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96 | ایران استخدام | فیدگاه

feedgah.ir/post/.../استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلام-در-سال-9...

Translate this page

Apr 15, 2017 - استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام- ۲۶ فروردین ۹۶. موسسه خدمات ... جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید.

دانلود رایگان سوالات استخدامی هلال احمر

www.amorwindows.blogfa.com/

Translate this page

دانلود رایگان سوالات استخدامی هلال احمر - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی هلال احمر"دانلود ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96 | ایران استخدام.

اطلاعیه ها :: - دانشگاه علوم پزشکی لرستان

www.lums.ac.ir/index.php?module=web_directory&wd_id...

Translate this page

مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر · مرکز آموزشی درمانی اعصاب و روان امام رضا · مرکز ... فراخوان بکارگیری کاردان یا کارشناس فوریت های پزشکی بیمارستان امام الشتر ... پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی 21/8/95 با در دست داشتن مدارک و طبق جدول ... ( بازگشایی پاکات روز سه شنبه 27/11/95) نفر اول: شرکت خرم راهیان زاگرس به مدت یک ...

استخدام: آزمون استخدامی

estekhdam.8tag.ir/آزمون%20استخدامی

Translate this page

#استخدام #کارت_ورود_به_جلسه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بیمارستان شهدای زاگرس ایلام ..... شرایط ثبت نام و سوالات متداول آزمون استخدام بانک تجارت

استخدام شرکت نفت در سال 96 | «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/استخدام-شرکت-نفت/

Translate this page

Dec 29, 2016 - برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات .... نیروهای مورد نیاز شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب ... مازنداران – محمود آباد – خیابان آزادی – بلوار شهدای نفتکش – مرکز آموزشی ...

قبلی: استخدام رئیس قطار در یک شرکت حمل و نقل ریلی مسافر - زد‌ سوال

zsoal.ir/slink/1324

Translate this page

Apr 27, 2015 - استخدام رئیس قطار در یک شرکت حمل و نقل ریلی مسافر .... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام · اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در سال ...

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

www.titreno.com/fa/news/.../استخدام-بیمارستان-شهدای-زاگرس-ایلا...

Translate this page

Apr 16, 2017 - برچسب ها: استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلاماستخدام در ایلام ... سوالات آزمون وزارت نیرو 96. سوالات آزمون تامین اجتماعی 96. گویا. سی ار ام دیدار ...

استخدام تبریز - استخدام مهندس عمران در ۳ استان

estekhdamtabriz.com/استخدام-مهندس-عمران-در-۳-استان-2816.html

Translate this page

Apr 5, 2017 - خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام مهندس عمران در ۳ استان ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام · استخدام در شرکت عصر گویش ...

خبرگزاری آریا - نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

www.aryanews.com/.../نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرور...

Translate this page

Oct 22, 2016 - جدید: دانلود بسته ویژه ی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش (کلیک کنید) .... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام - جدید 96 2017

ghati-pati.ir › استخدامی

Translate this page

Apr 16, 2017 - موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد ۴ ایلام به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، افراد واجد شرایط را از ...

روزنامه استخدامی هرمزگان و بندرعباس | شنبه 29 آبان 95 - صدای قزوین

sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1166762.aspx

Translate this page

Nov 19, 2016 - آگهی های استخدام استان هرمزگان و شهر بندرعباس (نیازمندی های استخدامی) ... نمونه سوالات استخدامی ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96.

استخدام پزشک متخصص بیهوشی در بیمارستان ساسان - بیا تو اخبار

www.bia2akhbar.com/details.php?id=4401971 - Translate this page

Oct 29, 2016 - نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

هفته نامه استخدامی تبریز | هفته سوم فروردین 96 - با خبر شو

bakhabarshoo.com/هفته-نامه-استخدامی-تبریز-هفته-سوم-فرور/

Translate this page

Apr 9, 2017 - آگهی های استخدام استان آذربایجان شرقی (نیازمندی های استخدامی) آگهی استخدام در تبریز, استخدام ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ ۱۳۹۶/۰۲/۲۱. استخدام دیوان محاسبات (نمونه سوالات گذشته).

استخدام مترجم انگلیسی به فارسی در اصفهان | خبر 5

khabar5.com/News/721169/b

Translate this page

Feb 13, 2016 - نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

استخدام در استان ایلام | مرجع آگهی های استخدام - آزمونچی

azmounchi.loger.ir/.../استخدام-در-استان-ایلام-مرجع-آگهی-های-استخدا...

Translate this page

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام. ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ ق.ظ; ایلام. موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد ۴ ایلام به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه ...

آگهی استخدام شرکت تیم یار | ایران استخدام

vista.ir/news/21142943

Translate this page

Apr 21, 2015 - نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

خبرگزاری ایسنا|استان خراسان رضوی|khorasan.isna.ir

khorasan.isna.ir/

Translate this page

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پژوهش‌ها باید سوالات و نکات بدیعی داشته باشد تا حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشند، متاسفانه درحال حاضر ما تنها به ...

اخبار لرستان,مخابرات ,استانداری ,دانشگاه لرستان,علوم پزشکی ,خرم آباد ...

www.safireaflak.ir/

Translate this page

تولید در زاگرس خودرو بروجرد هشت سال است متوقف شده/در بازدیدها می بینیم ... وزرا در این مقطع زمانی جنبه تبلیغاتی دارد و باید سوال کرد دستاورد سفر مسئولان چیست؟ ... میرعمادی, کنگره شهدای دانشجو لرستان , کنگره 135 دانشجوی شهید لرستان, فرهنگ ایثار و ... استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بیش از 98 درصد ...

روزنامه استخدامی استان اصفهان – ۶ اردیبهشت ماه ۹۶

fsh.ir/5087961.html

Translate this page

15 hours ago - برچسب ها : استخدام در استان اصفهان استخدام در اصفهان استخدام شهرستان ها ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام · استخدام شرکت دانش بنیان در پارک علم ... دانلود سوالات استخدامی فولاد سیرجان ایرانیان · دانلود نمونه سوالات استخدامی ...

مشاهده پرسش های دسته واریکوسل صفحه 1 - دکتر حسین کرمی

drkarami.com/پاسخ-سوالات?cat=واریکوسل&show_theme=true&hpage=1...

مشاهده پرسش های دسته واریکوسل صفحه 1 در وب سایت دکتر حسین کرمی. ... آقای دکتر سوال من این بود که آیا بایستی برای توقف کوچکشدن بیضه چپ جراحی واریکوسل انجام دهم ...... سلام دکتر شما بنده رو ۹ روز پیش در بیمارستان شهدای تجریش عمل کردید، خداروشکر تا الان ...... چون من از ایلام میام میخاستم بدونم کلا چند روز باید تهران باشم

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/

باورود به وب سایت تبیان ویدئو های خودرا به اشتراک بگذارید از غنی ترین مقالات و بزرگترین کتابخانه دیجیتالی بازدید نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی و ...

امروز آخرین فرصت ثبت نام آزمون استخدام وزارت نیرو- تیتر24

www.titr24.com/...==/امروز-آخرین-فرصت-ثبت-نام-آزمون-استخدام-...

Translate this page

7 days ago - آگهی استخدام وزارت نیرو پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون ... اجتماعی (آمادگی برای آزمون)استخدام دیوان محاسبات (نمونه سوالات گذشته).

استخدام ۷۸ نفر در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام - شغل نیوز /آخرین اخبار ...

shoghlnews.ir/استخدام-78-نفر-در-بیمارستان-شهدای-زاگرس/7834

Translate this page

استخدام ۷۸ نفر در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام · shoghl دسته‌بندی نشده فروردین 29, 1396. موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد 4 ایلام ... جستجوی نمونه سوال استخدامی ...

همه دانشکده ها - سامانه بانک اطلاعات پایان نامه - دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی

thesis.iauctb.ac.ir/fa/thesis

302, مقایسه میزان رضایت دانشجویان از وب سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و ... 318, بررسی کاربرد رنگ و نور در محیط های بیمارستانی مربوط به کودکان ...... 732, بررسی نقش برنامه‌های شبکه استانی (افق روشن، کار سرمایه جاوید) ایلام در بهبود ...... 1202, بررسی تطبیقی فرش دستباف و موسیقی فولکلور مناطق زاگرس نشین ...

دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir

delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان

به گزارش دلفان امروز به نقل از سایت نهاد ریاست جمهوری علت لغو سفر ریس جمهور .... دلفان در استان لرستان به عنوان یک جاذبه گردشگری، همچون الماسی بر دامنه زاگرس می درخشد .... وضعیت بیمارستان شهر، وضعیت گازرسانی به روستاها، مشکلات جوانان در دریافت وام .... یادواره شهدای اصناف شهرستان دلفان با حضور مسئولین و بسیجیان اصناف ...

۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان

https://meidaan.com/archive/7998

Apr 27, 2015 - این مطلبی که در این سایت درج شده از پایه غلط ومزخرف است به نظر من ،. ..... کارگروه بخش پرسش و پاسخ به این سوالات پاسخ داد و با توجه به اینکه چندین بار این ..... اون شهدای عرب که پنجاه درصد شهدای ایران رو تشکیل دادن اما اینم به خاطر داشته باش ...... میگید چغازنبیل مال عرباست و تمدن ایلام رو منتصب به اعراب میدونید!

پایگاه خبری الف

alef.ir/

Translate this page

سکانس اول : تهران ، خارجی ، روز ، پشت دیوار بیمارستان، پیاده رو شرح صحنه : در سایه سار ... سوال برخی از خواننده های الف این است که چرا باید در جمهوری اسلامی همه روسای جمهور یکی پس از دیگری ردصلاحیت شوند؟ ..... یادواره شهدای مدافع حرم با حضور قالیباف‎ .... «صفحه ویژه انتخابات ۹۶» در سایت KHAMENEI.IR ..... زندگی عشایری در ایلام.

اراک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اراک

Translate this page

شهر در میان پایکوه‌های داخلی رشته‌کوه زاگرس قرار دارد و از جمله شهرهای امن از نظر ...... در سال ۱۳۹۰ خورشیدی تعداد تخت‌های بیمارستانی موجود شهر اراک ۱٬۰۸۹ تخت بوده است که شامل ..... نفری امام‌خمینی، ورزشگاه شهدای پنجم مرداد، استادیوم آذرآب (شهر صنعتی)، مجموعه ورزشی ..... پرش به بالا ↑ «تهران گران‌ترین و ایلام ارزان‌ترین شهرهای ایران».

استخدام دفتر درب و پنجره درکا - جویا

jooya.net/plus/استخدام-دفتر-درب-و-پنجره-درکا-3180876

Translate this page

Feb 8, 2017 - استخدام دفتر درب و پنجره درکا ... نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96.

استخدام تهران - استخدام تعدادی تراشکار با سابقه در شهرک صنعتی شمس ...

estekhdamtehran.com/استخدام-تعدادی-تراشکار-با-سابقه-در-شهرک...

Translate this page

Apr 4, 2017 - نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

باشو :: خبر رسان کوچک | استخدام شرکت هواپیمایی آتا در مشهد

www.bashoo.ir/.../استخدام%20شرکت%20هواپیمایی%20آتا%20در%...

Translate this page

5 days ago - استخدام شرکت هواپیمایی آتا شرکت هواپیمایی آتا به منظور تامین نیروی انسانی موردنیاز خود در ... جدید)افزایش سن استخدام با هدف جذب متولدین دهه 60دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96.

استخدام کارگر ساده خانم جهت یک تولیدی پوشاک در تهران

khabar.icanoon.com/.../استخدام-کارگر-ساده-خانم-جهت-یک-تولیدی-...

Translate this page

Feb 20, 2017 - نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

حرکت عجیب بازیکن ایرانی که جهانی شد - سایت خبری تحلیلی تابناک ...

www.tabnak.ir/fa/news/.../حرکت-عجیب-بازیکن-ایرانی-که-جهانی-...

Translate this page

Apr 15, 2014 - آذربایجان شرقی · آذربایجان غربی · اردبیل · البرز · اصفهان · ایلام · بوشهر · تهران ... آوازه بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج به آن طرف مرزها هم کشیده شده و سایت گازِتا دلا ...... دروازه البته این جور تصمیم ها هم قدرت روح می خواد یه چیزی شبیه جیگر داشتن. زاگرس آ ..... اخه آقایه فردوسی پور فکر کنم خیلی سوال داره از آقایه نجاتی.

استخدام ناظر فنی واردات تجهیزات پزشکی - جام نیوز

feed.jamnews.ir/detail/News/1892698 - Translate this page

Feb 3, 2016 - اخبار خبرخوان جام نیوز در سایت شما ... نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96.

JIK News | آرشیوخبر | استخدام بیمارستان دکتر میرحسینی

jik545.ir/news/2673108

Translate this page

Dec 30, 2015 - استخدام بیمارستان دکتر میرحسینی-2673108. ... نظرات; جدیدترین پاسخ ها; جستجو در نظرات; سوالات متداول. . اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از ... استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال 96. ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۹

در چه شرایطی حاضر میشید با یه پسر معلول ازدواج کنید ؟ | خانواده برتر ...

feed.parsipoo.ir/.../در-چه-شرایطی-حاضر-میشید-با-یه-پسر-معلول/

Translate this page

14 hours ago - در چه شرایطی حاضر میشید با یه پسر معلول ازدواج کنید ؟

مجله ایرانی | موقوفات استان تهران در سال جاری بی سابقه بود/ مراسم تجلیل ...

iranimag.ir/detail/3073450/article/2

Translate this page

2 hours ago - با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «مجله ایرانی» مصداق بستر مبادلات ...

سردار غیب پرور: تبعیت از ولی فقیه و انقلابی عمل کردن، تداوم بخش راه ...

iruni.ir/news/1989383

Translate this page

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده شهید افشین ذورقی بحری از شهدای مدافع حرم استان گلستان در گرگان ...

استخدامی زاگرس جنوبی - دانلود

download.farsifriend.ir/استخدامی-زاگرس-جنوبی/

Translate this page

استخدام جدید ترین آگهی های استخدام در ادارات سازمانها. سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۶ زاگرس شرکت هواپیمایی خراسان جنوبی. بیشتر. ... شروع ثبت نام استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از 23 فروردین 96 آغاز و تا 28 فروردین ادامه. بیشتر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی