پیشنهادات
الکترونیکی سازی مکاتبات و فرم های آماری برای خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت
با توجه به اینکه تمام امور اداری(نامه ها،بخشنامه ها،دستورالعملها،آمارهای ماهیانه ،فصلی،۶ ماهه،سالیانه) در خانه های بهداشت بصورت مکتوب و دستی و سنتی می باشد مشکلات زیادی اعم از بار مالی زیاد(تهیه کاغذ،خودکار،چاپ،پرینت،...)اتلاف وقت منابع انسانی وکاهش سرعت در انجام امور،ایاب و ذهاب و.... بار مالی فراوانی برای خانه های بهداشت دربر دارد. ایجاد کارتابل و سیستم مکانیزه دریافت آمار و نامه ها بصورت الکترونیک امکان انجام کارهای اداری در خارج از محل کار و در هر زمان . - کاهش فعالیت های موازی مانند تکثیر بی مورد مکاتبات ثبت و نگهداری سوابق در چندین محل. - نگهداری سوابق عملیات در حجم کمتر، ایمنی بالا. - مراجعه آسان به مکاتبات در هر زمان و بدون نیاز به دفتر. - قابلیت تولید گزارش های مورد نیاز به همراه نمودارهای متعدد. - محول کردن بخش زیادی از فعالیت ها، حروف چین ها به سیستم نرم افزاری. - امکان پی گیری مکانیزه کارها در هر مکان و هر زمان و اطلاع از امور معوق و تاخیر شده. - اعمال کنترل بیشتر در مکاتبات و اطلاعات طبقه بندی شده. - دقت در انجام عملیات و ثبت تمام امور. - ردیابی امور و پی گیری به موقع مراحل کار. - سهولت و سرعت در گردش عملیات. ایجاد نرم افزارهای ارسال و دریافت مکتوبات بصورت الکترونیک کاهش هزینه های سازمان،افزایش بهره وری،کارایی،اثربخشی،افزایش درآمد سازمان،کاهش اتلاف وقت،افزایش سرعت نیروی انسانی
با توجه به اینکه تمام امور اداری(نامه ها،بخشنامه ها،دستورالعملها،آمارهای ماهیانه ،فصلی،۶ ماهه،سالیانه) در خانه های بهداشت بصورت مکتوب و دستی و سنتی می باشد مشکلات زیادی اعم از بار مالی زیاد(تهیه کاغذ،خودکار،چاپ،پرینت،...)اتلاف وقت منابع انسانی وکاهش سرعت در انجام امور،ایاب و ذهاب و.... بار مالی فراوانی دربر دارد.
استفاده از سامانه سیب جهت ارسال آمارهای موجود در خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت
- کاهش فعالیت های موازی مانند تکثیر بی مورد مکاتبات ثبت و نگهداری سوابق در چندین محل. - نگهداری سوابق عملیات در حجم کمتر، ایمنی بالا. - مراجعه آسان به مکاتبات در هر زمان و بدون نیاز به دفتر. - قابلیت تولید گزارش های مورد نیاز به همراه نمودارهای متعدد. - محول کردن بخش زیادی از فعالیت ها، حروف چین ها به سیستم نرم افزاری. - امکان پی گیری مکانیزه کارها در هر مکان و هر زمان و اطلاع از امور معوق و تاخیر شده. - اعمال کنترل بیشتر در مکاتبات و اطلاعات طبقه بندی شده. - دقت در انجام عملیات و ثبت تمام امور. - ردیابی امور و پی گیری به موقع مراحل کار. - سهولت و سرعت در گردش عملیات.
بروزرسانی سامانه سیب و استفاده بهینه از کارتابل های اداری خانه ها و مراکز