سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر (بهره برداری کارخانه ذوب و فولاد سازی سیرجان) در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی در مقاطع و رشته های زیر برای خود و یا پیمانکاران تحت پوشش خود نسبت به شناسایی و بکارگیری نیروی متخصص مورد نیاز مرد اقدام نماید. لذا واجدین شرایط می توانند برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط آزمون و ثبت نام ، از تاریخ 98/09/16 لغایت 98/09/21 به سایت کاراسا مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

مقطع

رشته تحصیلی

توضیحات

دیپلم

رشته های عمومی

فقط بومی شهرستان سیرجان- الویت برای رشته های برق و مکانیک(در شرایط امتیازی یکسان)

فوق دیپلم

متالورژی(کلیه گرایش ها)

فقط بومی شهرستان سیرجان

شیمی(کلیه گرایش ها)

فقط بومی شهرستان سیرجان

مکانیک(کلیه گرایش ها)

فقط بومی شهرستان سیرجان

برق(کلیه گرایش ها)

فقط بومی شهرستان سیرجان

لیسانس

برق(کلیه گرایش ها)

بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)

مکانیک(کلیه گرایش ها)

بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)

صنایع گرایش صنایع – بهره وری –  تحلیل سیستم ها

بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)

متالورژی(کلیه گرایش ها)

بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)

> شرایط عمومی

1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1-2- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
1-3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی
1-4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقة محکومیت و سوء پیشینة کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
1-5- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
1-6- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی مورد تائید امور ایمنی و بهداشت بهره بردار در زمان شروع به کار
1-7- عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر و روانگردان و … (با تایید مراجع ذی صلاح)

+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید

> شرایط سنی

– حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم 25 سال( متولدین 1373/09/16 و بعد از آن)، فوق دیپلم 28 سال (متولدین 1370/09/16 و بعد از آن) و برای داوطلبان مقطع لیسانس 30 سال (متولدین 1368/09/16 و بعد از آن) می باشد.
– مدت زمان خدمت سربازی(حداکثر 24 ماه) به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

> شرایط بومی بودن

* برای متقاضیان استخدام در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
1- محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان سیرجان باشد.
(در صورتی که محل تولد یا صدور شناسنامه همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان سیرجان باشد ، داوطلب می بایست مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه) را ارسال نماید.
2- فرزند و همسر افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی که در یکی توابع شهرستان سیرجان خدمت نموده اند.
(در صورتی که به تبعیت از پدر یا مادر و یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از سیرجان متولد شده اید باید مدارک اشتغال پدر، مادر یا همسر خود را ارسال نمایید).
3- در صورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در شهرستان سیرجان باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تایید اداره آموزش پرورش شهرستان سیرجان ارسال نمایید.
* برای متقاضیان استخدام در مقطع لیسانس به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
1- محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از شهرستان های استان کرمان باشد.
(در صورتی که محل تولد یا صدور شناسنامه همسر متقاضی یکی از شهرستان های استان کرمان باشد ،داوطلب می بایست مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه) را ارسال نماید)
2- فرزند و همسر افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی که در یکی شهرستان های استان کرمان خدمت نموده اند.
(در صورتی که به تبعیت از پدر یا مادر و یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از استان کرمان متولد شده اید باید مدارک اشتغال پدر، مادر یا همسر خود را ارسال نمایید)
3- در صورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در یکی از شهرستان های استان کرمان می باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تایید اداره آموزش پرورش شهرستان مورد نظر ارسال نمایید.
تذکر مهم: در صورتیکه هر یک از داوطلبان در زمان ثبت نام مدارک و مستندات مربوط به بومی بودن را ضمیمه ننمایند کارت ورود به جلسه برای آنان صادر نخواهد شد.

> شرایط مدرک تحصیلی

4-1- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
4-2- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.
4-3- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
4-4- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ 98/09/21 باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
4-5- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

4-6- زمان جذب نفرات قبول شده با توجه به راه اندازی خطوط و براساس پروسه یک ساله و تدریجی خواهد بود.

> نحوه ثبت نام و مهلت آن

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز پنج شنبه 98/09/21 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).
5-1- مطالعة دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
5-2- واریز مبلغ 700،000 ریال (هفتصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.
*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
تبصره 1: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
5-3- داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس 4×3 نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 80 کیلوبایت باشد)
– عکس داوطلب 4×3
– شناسنامه
– کارت ملی
– کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی
– مدرک فارغ التحصیلی
– مدرک بومی بودن
ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت کاراسا به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد. (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد.
5-4- داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی(تایید شده) خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
5-5- تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.
تبصره 2: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

> نحوه برگزاری آزمون

6-1- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
6-2- آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشتة دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
6-3- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از 60 درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.
تبصره: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.

+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید

> توضیحات مهم

7-1- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
7-2- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
7-3- کلیه مشاغل عملیاتی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
7-4- محل کار کارخانه ذوب و ریخته گری سیرجان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند
8- متقاضیانی که در شرکت های همکار و هم گروه منطقه گل گهر اشتغال به کار دارند ، تنها در صورتی امکان ثبت نام و شرکت در آزمون برای آنان فراهم می باشد که یکی از مدارک و شروط ذیل را ارایه نمایند :
الف ) فرم تسویه حساب نهایی از شرکت مبدا به تایید واحد منابع انسانی شرکت متبوع
ب) ارایه رضایت نامه کتبی به امضای مدیرعامل شرکت متبوع
9- مقطع تحصیلی پایین تر از مدرک تحصیلی فعلی افراد به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود و در صورت مشاهده در هر مرحله ، متقاضی از لیست شرکت کنندگان حذف می گردد.

> دریافت کارت آزمون

10-1- دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.
10-2- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

> اعلام نتایج آزمون

11-1- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت کاراسا اعلام خواهد شد.
11-2- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66560465 -66530043- 021 تماس حاصل نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

+ جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی