سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

  آزمون , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد. عمده فعالیت های این شرکت خدمات رسانی و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز در اجرای قراردادهای شرکت با مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات و ... می باشد. این شرکت بطور معمول نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش , سوالات استخدامی می نماید.


 سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در لرستان(خدمتگزار (کلیک کنید)

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

  • , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در لرستان
  • , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در 13 استان
  • , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در گلستان و خوزستان
  • برگزاری مصاحبه آزمون , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در چند استان
  • , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در 3 استان
  • , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در چند استان
  • دستورالعمل مصاحبه آزمون
  • اطلاعیه زمان برگزاری آزمون آذربایجان شرقی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون , سوالات استخدامی آذربایجان شرقی
  • , سوالات استخدامی شرکت کاروتامین در آذربایجان شرقی
  • اخبار لحظه به لحظه
  • منابع مطالعه
  • سوالات متدوال
فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های , سوالات استخدامی سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

, سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در لرستان

آگهی 10 مرداد 1402: , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در لرستان
شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت درمان استان لرستان، مراکز درمانی شهر خرم آباد ( ۷ زن و ۱۱ مرد )، مراکز درمانی شهر بروجرد (۴ زن و ۳  مرد)، مراکز درمانی شهر درود (۴ زن و ۲ مرد)، درمانگاه الیگودرز(۱ زن و ۱ مرد)، مرکز درمانی ازنا (۱ مرد)، مرکز درمانی کوهدشت (۱ زن) به صورت قرارداد موقت شرکتی در شغل خدمتگزار ، نیرو جذب نماید. علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون به سایت شرکت کار و تامین مراجعه نمایند.
مهلت ثبت نام از 14 الی 21 مرداد 1402 می باشد.

ردیف شغل محل تعداد کل توزیع شغل
۱ خدمتگزار مراکز درمانی شهر خرم آباد  ۱۸ نفر ۷ زن و ۱۱ مرد
۲ مراکز درمانی شهر بروجرد  ۷نفر ۴ زن و ۳ مرد
۳ مراکز درمانی شهر درود ۶ نفر ۴ زن و ۲ مرد
۴ درمانگاه الیگودرز ۲ نفر ۱ زن و ۱ مرد
۵ مرکز درمانی ازنا ۱ نفر ۱ مرد
۶ مرکز درمانی کوهدشت ۱ نفر ۱ زن
توضیحات آزمون (مشاهده)
مراحل شرکت در آزمون (مشاهده)
بومی بودن (مشاهده)
مواد آزمون (مشاهده)
شرایط عمومی (مشاهده)
شرایط سنی (مشاهده)
تذکرات مهم (مشاهده)
عناوین شغلی (مشاهده)

توجه: لینک ثبت نام در حال حاضر فعال نشده است.

, سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در 13 استان

آگهی 27 تیر 1402: , سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در 13 استان کشور
شرکت کاروتامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان های اردبیل، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران و یزد به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا 3 مرداد 1402 می باشد.

  • دانلود اصل دفترچه سوالات آزمون های , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامی
  • دانلود رایگان سوالات , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین
  • سفارش کتاب های , سوالات , سوالات استخدامی ی جهت آمادگی در آزمون
مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون
واریز مبلغ 2300000 ریال (دویست و سی هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی شرکت کاروتامین
تکمیل فرم ثبت نام
توجه: لطفا در هنگام ثبت نام، در انتخاب عنوان شغل و محل مورد تقاضا، دقت لازم را مبذول فرمایید.
تهیه عکس پرسنلی و آپلود عکس در سایت
کلیات
1 - جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه , سوالات , سوالات استخدامی ی می باشد .
2 - وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد .
3 - مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد دفترچه آزمون و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید برعهده وی خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از جذب، محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف واقع اظهار نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه باشد و یا در صورت بروز هرگونه اشتباه در فرآیند آزمون که منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شده باشد، هیچ گونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین، قرارداد مذکور لغو و بلااثر بوده و داوطلب حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
4 - کلیه متقاضیان از هر شهر حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند، لیکن پذیرش بر اساس ظرفیت هر شهر و با اولویت بومی بر اساس بالاترین نمره مکتسبه کتبی و مصاحبه صورت می پذیرد .
بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد :
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می گردد که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان مورد تقاضا باشد .
الف – شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد .
ب – استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود .
تبصره : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد .
5- در مرحله اول آزمون کتبی به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت هر شهرستان و شغل محل، پذیرش اولیه انجام خواهدشد و سپس بر اساس نتایج نمره آزمون کتبی و مصاحبه، گزینش نهایی انجام خواهد شد. (لازم به توضیح است وزن آزمون کتبی 50 درصد و وزن نمره مصاحبه50 درصد می باشد.)
برای شغل آشپز علاوه بر آزمون کتبی و مصاحبه، آزمون عملی نیز برگزار خواهد شد.
مشاغل مورد نیاز

خدمتگذار
آشپز
کمک آشپز
خدمه آشپزخانه
رختشوی

!!!جهت مشاهده مشاغل و ظرفیت هر استان به دفترچه راهنما مراجعه فرمایید!!!

منابع آزمون
سوالات آزمون از دروس عمومی و در سطح دیپلم خواهد بود. (منابع آزمون الف - معارف اسلامی، ب - ادبیات فارسی، ج - اطلاعات عمومی، د - هوش و استعداد، ه- آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی و قانون کار می باشد).

  • دانلود اصل دفترچه سوالات آزمون های , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامی
  • دانلود رایگان سوالات , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین
  • سفارش کتاب های , سوالات , سوالات استخدامی ی جهت آمادگی در آزمون
شرایط عمومی
1 - داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2 - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4 – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان ( دارندگان کارت معافیت پزشکی لازم است توسط طب کار جهت شغل مربوطه مورد تائید قرار گیرند ) .
5 - داشتن سلامتی روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
6 - دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغلی
7 - نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
8 – عدم وجود هر گونه ممنوعیت , سوالات استخدامی در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و دی صلاح
9 – داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و بازنشسته باشند .
10 – عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار
تذکر1: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام می باشد .
تذکر 2 : ملاک زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد .
11 - شرایط سنی داوطلبان :
برای شغل خدمتگذار و خدمه آشپزخانه حداقل 20 و حداکثر 35 سال سن و برای شغل آشپز حداقل سن 25 و حداکثر 40 سال می باشد
با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در شهرهای هدف طرح حمایت از جوانی جمعیت، به ازای تاهل یکسال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یکسال و حداکثر تا سقف 5 سال به سقف سن داوطلبان اضافه خواهد شد .
12 - معافیت سنی سهمیه های آزمون به شرح زیر است :
الف - جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد(25%) و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب - پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانکها و شرکت‌های تحت پوشش آنها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته‌اند؛ و نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت های وابسته، شرکت های خصوصی وابسته به ارگان های دولتی به شرط ارائه گواهی، به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها
با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در شهرهای هدف طرح حمایت از جوانی جمعیت، به ازای تاهل 2 % و نیز داشتن هر فرزند به میزان 2 % و حداکثر تا سقف 10 % به نمره کتبی اینگونه داوطلبان در زمان مصاحبه اضافه خواهد شد .
تذکر3: مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه , سوالات , سوالات استخدامی ی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 3 مرداد 1402
زمان برگزاری آزمون مجازی: متعاقبا اعلام می‌شود.


منابع مطالعه:
+  دانلود اصل دفترچه سوالات آزمون های , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین
+ 
دانلود رایگان سوالات , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین 
+ سفارش کتاب های , سوالات , سوالات استخدامی ی جهت آمادگی در آزمون


ثبت نام

آزمون بصورت مجازی است و نام کاربری و کلمه عبور یک ساعت قبل از آزمون از طریق پیامک به تلفن همراه ثبت نام شده ارسال خواهد شد.

, سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در گلستان و خوزستان

آگهی 15 تیر 1402: آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت کار و تامین گلستان
شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت درمان استان خوزستان و مدیریت درمان استان گلستان به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید. از علاقمندان واجد شرایط دعوت می شود جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به دفترجه مراجعه و مطالب آن را به صورت دقیق مطالعه نمایند.
مهلت ثبت نام تا 22 تیر 1402 می باشد.

  • دانلود نمونه سوالات , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین
  • سفارش کتاب های , سوالات , سوالات استخدامی ی جهت آمادگی در آزمون
اقدامات قبل از ثبت نام (مشاهده)
زمان بندی ثبت نام و آزمون (مشاهده)
کلیات (مشاهده)
شرایط عمومی (مشاهده)
شرایط سنی داوطلبان (مشاهده)
مراحل و نحوه اعلام نتیجه (مشاهده)
تذکرات مهم (مشاهده)
جدول عناوین شغلی (مشاهده)
نکات مهم (مشاهده)
محل های مورد نیاز مدیریت درمان خوزستان (مشاهده)
اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه آزمون بهدار بهبهان 
+ دانلود دفترچه آزمون آشپزخانه بهبهان و خدمتگزار گلستان 
+ دانلود دفترچه آزمون شماره 2 خوزستان

 سوالات استخدامی شرکت کار و تامین در لرستان(خدمتگزار (کلیک کنید)

 


تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از ساعت 16 روز پنجشنبه 15 تیر 1402
مهلت ثبت نام: تا 22 تیر 1402
زمان برگزاری آزمون: متعاقبا اعلام خواهد شد.


منابع آزمون:
دانلود نمونه سوالات , سوالات , سوالات استخدامی ی شرکت کار و تامین
+ سفارش کتاب های , سوالات , سوالات استخدامی ی جهت آمادگی در آزمون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۴
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی