سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

  وضعیت در حال بررسی امکان انصراف نمی باشد قرعه کشی ایران خودرو


مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
ارتودنسی اقساط | توسط متخصص ارتودنسی با 27 سال سابقه

ارتودنسی اقساط | توسط متخصص ارتودنسی با 27 سال سابقه
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ

فریبا : من برا خالمو دیدم‌زده بود درحال بررسی گفتم ممکنه اگه رزرویا هم پول نریزن اون درحال بررسیا جایگزین رزرویا میشن که همینطورم شد حدود سه چهارهفته بعدش بود فک کنم پیام اومد که برنده شده

میرزائی : یعنی یک نفر از مسئولین ایران خودروو پیدا نشده این وضعیت “ در حال بررسی “ را تشریح کنه ؟!!! کسی پاسخگوی این همه سئوال و ابهاماتی که ایجاد شده نیست ؟؟؟؟!!! ) :

سوگند : برا منم دوباره ثبت نام میخام بکنم قبلی رو هنوز زده در حال بررسی

ناشناس : در حال برسی زده یعنی چی

محسن : سلام در حال بررسی فک کنم اگه مال مادران فرزند دومه دارن استعلام از ثبت احوال میگیرن که شخص شامل سهمیه س یا ن

عسگر : ایچیوه سیچیم ایران خودرو.مردم رو زا به راه کردی

محمد : ظاهرا بصورت رزرو هستیم.شاید کسی انصراف بزنه و یا نتونه تکمیل وجه کنه

ناشناس : برای من زده در حال بررسی بعد اینکه فرزند دومم تو راهه تیر دنیا میاد شامل میشه ؟

زهرا : دل تو دلم نیست این در حال بررسی یعنی چی من حمایتی هم نیست گوشت تنم آب شد😅

امین : منم همین مشکل و دارم فهمیدی ب منم بگو

کیوان : سلام برای منم زده در حال بررسی؟ شما برنده شدین؟

ولی : خدا کریمه ببینیم چی میشه ؟؟

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

مهدی : شماهم طرح حمایتی هستین؟

Kamran : سگ صفت تر از این شرکتا نداریم خوب میدونن چکار کنن کارشونو بلدن دزدای کثیف خب یا بگو برنده ای یا نه این درحال بررسی یعنی چه واقعا که دزدید متاسفم

فاطمه : ببخشید در حال امکان برسی یعنی چی

حسین : سلام مال من هم درحال برسی نشون میده چیه این در حال برسی

حمید : درحال بررسی یعنی چی امیدی هست یا ن
ارتودنسی اقساط 40% تخفیف| توسط متخصص ارتودنسی با 27 سال سابقه

ارتودنسی اقساط 40% تخفیف| توسط متخصص ارتودنسی با 27 سال سابقه
مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ
میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
بله خیر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب
yektanet-logo-sign
yektanet-logo-type
پیشنهاد توسط
آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان

آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان
افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon

افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon
افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash

افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash
هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟

هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟
ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار

ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار
مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده

مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده
آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان

آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان
افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon

افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon
افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash

افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash
هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟

هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟
ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار

ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار
مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده

مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده
آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان

آموزش درآمد روزانه 1 میلیون تومان
افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon

افزودنی‌ های لرن دش، Learn Dash Addon
افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash

افزونه لرن دش، پلاگین آموزشی LearnDash
هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟

هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل چه مواردی می باشد؟
ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار

ثبت آگهی رایگان خودرو،املاک وکسب و کار
مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده

مدیریت و کنترل هیجان و استرس با ۵ ترفند ساده
فاطی 10 روز قبل

0

سلام چرا برای من مینویسه در حال بررسی طرح مادران


1
آوینا 8 روز قبل

برای منم طرح مادران نوشته درحال بررسی
Ahoo 11 روز قبل

0

سلام من تو یه سایت خواندم ک در حال بررسی یعنی هنوز نتایج قرعه کشی اعلام نشده و هیچی معلوم نیست برای منم زده در حال بررسی

عاطفه 11 روز قبل

0

سلام

برا منم زده در حال بررسی یعنی چی ؟؟؟

کسی نفهمید چیه؟!!!!!

Hamid 11 روز قبل

0

درحال بررسی یعنی بیخیال شید😆

Hamid 11 روز قبل

0

برامنم درحال بررسی زده.درحال بررسی یعنی اینکه الکی دلخوش یاشیدخبرازماشین نیست😄یااینکه ماشیناتموم شدن

سامیار 11 روز قبل

0

ای بابامن برافرزندم سوم ثبت نام کردم ۴روزبعدقرعه کشی هنوزم زده درحال بررسی یعنی چی تکلیف چیه اخه

امیر 12 روز قبل

0

سلام درحال بررسی یعنی چی برایه من زده درحال بررسی باید چی کارش کنم لطفاً بهم بگید



فلاح 12 روز قبل

0

سلام دوستان برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردم اما زده در حال بررسی؟ یعنی چی

میاثم 18 روز قبل

0

در حال برسی یعنی چی با وجود این ک دو هفته داره میگذره از زمان قرعه کشی

جهانشاه 19 روز قبل

0

لطفآ اگه کسی میدونه منظور از در حال بررسی چیه جواب بده

علی 23 روز قبل

0

همش مسخره بازیه تا این دلالهای دور و بر خودشون هستن چیزی به من و شما نمیرسه

ولی 24 روز قبل

5

خدا کریمه ببینیم چی میشه ؟؟

Alessandro 24 روز قبل

0

سلام برا منم زده در حال بررسی

اشنا 24 روز قبل

2

سلام کسی میدونه چرا نوشته درحال برسی منظورش چیه .

اخه دل توی دلمون نموند از انتظار ماشین

حمید 24 روز قبل

4

درحال بررسی یعنی چی امیدی هست یا ن

مهدیه 25 روز قبل

0

برای منم در طرح مادران شرکت کردم همین در وضعیت بررسی نوشته ولی برای همسرم زده برنده نشدین متجه منظورشون نشدم من در رزرو هستم یانه


-2
f 10 روز قبل

خیر در رزرو نیستید ظاهرا قرعه کشی طرح افراد عادی انجام شده طرح مادران و طرح فرسوده انجام نشده هنوز
ناشناس 25 روز قبل

0

الان چند روز قرعه‌کشی انجام شده هنوز برای من میزنه در حال بررسی باید چکار کنم

نجاتی 26 روز قبل

0

دحال برسی مادران ینی چی


-2
نازنین 25 روز قبل

برای منم زده درحال بررسی یعنی چی ؟؟؟؟؟
نجاتی 26 روز قبل

0

قرعه کشی شده مادران ولی میزنه درحال برسی

پانی 26 روز قبل

0

برامنم زده درحال بررسی طرح ۳فرزندی.جواب قطعی کی میاد .آیا پیامک میدن که برنده ایم .


0
نازنین 25 روز قبل

جواب برای شما اومد ؟برای منم‌زده در حال بررسی ،یعنی چی؟؟؟؟؟
نادری 27 روز قبل

0

باز درحال بررسی چ مسخره بازیه.. ملتو فیلم کردین

فاطمه اسفندیاری 27 روز قبل

-1

جواب قرعه کشی مهر ماه برامن زده در حال بررسی ینی چی

پژو پارس شفارشششششی 28 روز قبل

-1

این در حال برسی یعنی چه چرا باید همیشه لقمه رو دور سرتان بپیچید بعد بزارین دهن یک دفعه قورتش بده خلاص هی شارژ گوشی و اینترنت مصرف کنیم اخرش بینیم این در حال برسی کی برسی میشه




-1
هنوز جواب نیومده برای شما؟ 10 روز قبل

منت
رورو 2 ماه قبل

2

فی فیه

علی 2 ماه قبل

0

فکر کنم بخاطر اعتراضات برای همه نوشته

حسین 2 ماه قبل

4

سلام مال من هم درحال برسی نشون میده

چیه این در حال برسی


1
نازنین 25 روز قبل

برای من در حال بررسی نوشته
ب 2 ماه قبل

1

در حال بررسی یعنی سیکه یاریماخ هنوز ادامه دارد😉😉

فاطمه 2 ماه قبل

4

ببخشید در حال امکان برسی یعنی چی




0
حمید 2 ماه قبل

منم همینم
رضا فراشی 2 ماه قبل

0

واس من زده در حال بررسی و امکان انصراف نمی‌باشد یعنی چی دوستان؟


0
نازنین 25 روز قبل

دقیق برای منم نوشته یعنی چی ؟؟؟؟

2
نیما 26 روز قبل

یعنی چی این در حال بررسی؟

6
محمد 2 ماه قبل

ظاهرا بصورت رزرو هستیم.شاید کسی انصراف بزنه و یا نتونه تکمیل وجه کنه
افشین ط 2 ماه قبل

0

جواب قرعه کشی مهر ماه فروش فوق العاده ایران خودرو برای من نوشته درحال بررسی ونمیتوانید انصراف دهید


0
گلمکانی 25 روز قبل

بعد چیشد برا منم زده در حال بررسی امکان انصراف نمیباشد
عسگر 2 ماه قبل

6

ایچیوه سیچیم ایران خودرو.مردم رو زا به راه کردی

hoseini 2 ماه قبل

0

یعنی شما در رزرو تشریف دارین ،چنانچه کسی از برندگان انصراف بده یا پول واریز نکنه شما در اولویت میباشین.


-2
نازنین 25 روز قبل

معنی در حال بررسی؟؟؟

1
حمید 2 ماه قبل

فک کنم تو رزرواسیون هستیم
ناشناس 2 ماه قبل

2

واسه منم زده در حال بررسی🙄

Arsin 7 ماه قبل

1

در حال بررسی آخرش کسی فهمید یعنی چی


14
فریبا 2 ماه قبل

من برا خالمو دیدم‌زده بود درحال بررسی گفتم ممکنه اگه رزرویا هم پول نریزن اون درحال بررسیا جایگزین رزرویا میشن که همینطورم شد حدود سه چهارهفته بعدش بود فک کنم پیام اومد که برنده شده
میرزائی 7 ماه قبل

10

یعنی یک نفر از مسئولین ایران خودروو پیدا نشده این وضعیت “ در حال بررسی “ را تشریح کنه ؟!!!

کسی پاسخگوی این همه سئوال و ابهاماتی که ایجاد شده نیست ؟؟؟؟!!! ) :

بی تو هرگز 7 ماه قبل

0

برا منم نوشته در حال بررسی ،،خواهشا اگه کسی هست راهنمایی کنه


0
اکبر عباسی 7 ماه قبل

منطور از درحال بررسی یعنی چه
عطایی 7 ماه قبل

1

بایدمعلوم کنن ثبتنام انجام شده یانه اینجوری همه بلاتکلیف اند


0
Arsin 7 ماه قبل

برمنم زده درحال بررسی
سکینه کارگری 7 ماه قبل

1

درحال بررسی تمام نشد

ناشناس 7 ماه قبل

1

درقرعه کشی شرکت کردیم جواب نیامده نوشته درحال بررسی چه معنا داره


-1
نازنین 25 روز قبل

برای من اینو نوشته من هر روز میرم تو سایت دق کردم‌
سوگند 7 ماه قبل

9

برا منم دوباره ثبت نام میخام بکنم قبلی رو هنوز زده در حال بررسی

سوگند 7 ماه قبل

-2

برا منم همین شده یعنی چی؟

ندا 7 ماه قبل

1

سلام.من اولین باره ک نتیجه رو رفتم چک کردم خیلی خنده داره تو نتایجی ک اعلام شد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ همه کدهای پیگیری با عدد۱۴ شروع میشد برای من با ۱۵ بود😂 حتی یکی هم نبود ک دلم خوش باشه راسته این قرعه کشی

بعد تو سایت زده درحال بررسی امکان انصراف نیست😂😂😂


0
مصطفی 24 روز قبل

سلام. اون نتایج مال ماههای قبل بوده. مرحله آبان فقط ثبت نام عادی اعلام شدن. مادران و طرح فرسوده بعد از یکی دو هفته اعلام میشن تا بررسی بشه
آرزو 7 ماه قبل

1

چراتوپیگیری زده درحال برسی یعنی برنده نشدم

یاس 7 ماه قبل

2

سلام..در سایت

ایران خودرو در طرح جوانی جمعیت خودرو شرکت کردم ...در سال ۱۴۰۱/۰۲/1 ثبت نام کردم اما الان قرعه‌کشی تمام شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰/۰۵ اما در پروفایل من در استعلام وضعیت قرعه‌کشی نوشته شده ‌وضعیت شما در حال بررسی است یعنی چه ایا برنده شده‌ام یا برنده نشده ام؟لطفا راهنمایی بفرمایید...ممنون


0
گلمکانی 25 روز قبل

برا منم همینطور زده الان وضعیت شما چیشد آخرش متوجه شدین ؟؟؟

5
کیوان 7 ماه قبل

سلام برای منم زده در حال بررسی؟ شما برنده شدین؟

1
بهار 7 ماه قبل

منم در تاریخ سی ویکم برجه یک سال ۱۴۰۱,در قرع کشی ایران‌خودرو شرکت کردم اما الان نوشته در حال بررسی یعنی چی
اسدی زاده 7 ماه قبل

0

سلام چند روزه ازتاریخ قرعه کشی گذشته هنوز توسایت نوشته درحال بررسی لطفآ راهنمایی فرمایید


0
نازنین 25 روز قبل

دقیق مثل من

5
امین 7 ماه قبل

منم همین مشکل و دارم فهمیدی ب منم بگو
علی 7 ماه قبل

1

در حال بررسی یعنی برنده اول پول نداشت به روز بیشتر وقت نداری پول بریزی البته تو طرح سه ماه ها ماشاالله همه پول دارن میریزن

ناشناس 7 ماه قبل

0

سلام طرح حمایت از خانواده زدم زده درحال برسی یعنی چی



ناشناس 7 ماه قبل

-1

در حال برسی یعنی چه

حسام 7 ماه قبل

-1

منم در حال بررسیم خدا کنه زودتر بررسیم کنن

هادی عزیزی 7 ماه قبل

-1

در حال بررسی دوستان عزیز یعنی توکل بر خدا مطمئن باش اسمت هست

ناشناس 8 ماه قبل

0

من هم نمیدونم

ناشناس 8 ماه قبل

1

دوستان عجله داری میخواه آَشغال ایران خودرو تحویل بگیری بعد هر روز بیدار بشی بره نمایندگی تا اسمت در نیامده خوب بخواب



ناشناس 8 ماه قبل

1

من زنگ زدم به ایران خودرو پرسیدم گفت زده در حال بررسی یعنی برنده نشدین


-1
مهسا 26 روز قبل

خب مث آدم بزن برنده نشدی چ مرگشون
Kamran 8 ماه قبل

4

سگ صفت تر از این شرکتا نداریم خوب میدونن چکار کنن کارشونو بلدن دزدای کثیف خب یا بگو برنده ای یا نه این درحال بررسی یعنی چه واقعا که دزدید متاسفم

معذزمحمودی 8 ماه قبل

0

قرعه کشی نوشته در حال برسی



ناشناس 8 ماه قبل

0

سلام ببخشید دیروز جواب قرعه کشی امده ولی من وارد سایت میشم نوشته در حال برسی



پرهام 8 ماه قبل

0

این بررسی تموم نشد؟

زهرا 8 ماه قبل

5

دل تو دلم نیست این در حال بررسی یعنی چی من حمایتی هم نیست گوشت تنم آب شد😅


0
ب 2 ماه قبل

یعنی عروس رفته گل بچینه ولی فکر نکنم بیاد
سهیلا جدگال 8 ماه قبل

1

در حال بررسی است یعنی چه

سهیلا جدگال 8 ماه قبل

-1

از من در حال بررسی است یعنی چه ،؟

آیدین 9 ماه قبل

-1

سلام درود به عزیزان من در قرعه کشی ایران خودرو به نام خودرو ثبت نام کردم در اسفند ماه روز دهم ثبت نام کردم ولی امروز روز یکشنبه 22 هستم از روز دهم تا روز 22 نوشته در حال برسی این منظورش از است گزینه چی هست هرکس میدونه منو راهنمایی کنه ؟


-1
سهیلا جدگال 8 ماه قبل

در حال بررسی می باشد

-2
اصغرفتحی 8 ماه قبل

یعنی شما جایگزین هستید اکه کسی به هردلیلی رد بشود شما جایگزین میشوید
افشین 9 ماه قبل

2

فکر میکنم تو لیست ذخیره ایم

ناشناس 9 ماه قبل

0

سلام .برا منم در حال بررسی زده یعنی چی ؟

منم طرح حمایتی زدم

هر دو مرحله هم شرکت کردم ولی درحال برسی


0
فرید 25 روز قبل

سلام اخرش برنده شدید؟؟
ناشناس 9 ماه قبل

0

سلام ما هم ثبت نام کردیم هنوز زده توی سایت در حال بررسی اگه کسی چیزی میدونه لطفا راهنمایی کنه که از بلاتکلیفی بیرون بیایم

ناشناس 9 ماه قبل

1

واسه ۷۰درصدشون در حال بررسی زده که یعنی برنده نشدن.اگه هم برنده باشم بخان اعلام کنن هیچ فایده ای نداره چون شنبه ۲۱ اسفند آخرین مهلته .خلاصه براتون بگم اینم یه بازی بود البته تو شهر ما ۴ نفر بودم باهم اسم نوشتن واسه ۳ نفرشون درومد حواله رو ۱۱۰فروختن یه آبم روش

امیر 9 ماه قبل

0

واسه منم زده در حال بررسی ...تکلیف چیه؟؟؟ یک هفته گذشت

فاطمه شمس الدینی 9 ماه قبل

1

درحال بررسی زده

ززززز 9 ماه قبل

-2

کی تکلیف رو مشخص می کنید؟؟؟؟چرا کسی جوابگو نیست🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

علی ولیلو 9 ماه قبل

2

برنده نشدی

زهرا سلمانی 9 ماه قبل

2

سلام درثبت نام ایران خودرو چرا نوشته درحال برسی.؟

امنه 9 ماه قبل

0

خب تا کی درست میشه باید از کجا و چجوری پیگیری بشه

امنه 9 ماه قبل

3

برا من هنوز زده در حال برسی

azi 9 ماه قبل

1

مال منم زده در حال بررسی ...هنو جوابشو نزدن حتما

ناشناس 9 ماه قبل

1

حالمون گرفته این درحال برسی یعنی چی کسی هم جوابگو نیست


1
محمد 9 ماه قبل

برنده نشدین
به تو چه 9 ماه قبل

0

یعنی که توی قرعه کشی برنده شدند حالا دارن بررسی میکنند و استعلام می گیرند

احمدی 9 ماه قبل

1

سلام شبتون بخیر، ببخشید در سایت نوشته برام در حال بررسی، میتونین کمک کنین بگین چکارکنم؟ یعنی چی

ناشناس 9 ماه قبل

5

برای من زده در حال بررسی بعد اینکه فرزند دومم تو راهه تیر دنیا میاد شامل میشه ؟


0
ناشناس 9 ماه قبل

سلام درحال بررسی یعنی چه

0
نمیدوم 9 ماه قبل

سلام در حال برس نوشته
فرشته احمدی پناه 9 ماه قبل

1

در حال بررسی یعنی چه


0
عطایی 7 ماه قبل

منم نمیدونم منظورچیه.بایدبگن ثبتنام شدید.یانشدید
Limo 9 ماه قبل

1

اگر کسی تجربه ای داره در این زمینه لطفا بگه در حال برسی در قسمت استعلام جریانش چیه

مسلم 9 ماه قبل

1

برای خانم بنده هم‌ همین اتفاق افتاده.متاسفامه کسی هم پاسخگو نیست.که مثلا اگه اسنشون دراومده باشه خب فرصتی نمودنده دیگه.الان خدودا ۳ روز گذشته.تواهشا یکب جواب بده که جریان چیه


0
محمد 9 ماه قبل

اگه زده باشه درحال بررسی برنده نشدین
رها 9 ماه قبل

3

شاید تونوبت رزروا موندیم...کسی پول نریخت مادربیایم به امیدخدا


0
Limo 9 ماه قبل

انشالله همین باشه
رها 9 ماه قبل

2

برای منم درحال بررسی زده نمی دونم چرا؟


-2
مهدی 9 ماه قبل

شما هم مادری که اینجور نوشته؟
فریحه 9 ماه قبل

-2

وضعیت در حال بررسی یعنی چه

ناشناس 9 ماه قبل

0

منظور از وضعیت در حال برسی چیست


4
مهدی 9 ماه قبل

شماهم طرح حمایتی هستین؟
رامین 9 ماه قبل

3

در حال بررسی زده برا مادران فرزند دوم یعنی چ


0
نازنین 25 روز قبل

من پسرم شهریور امسال به دنیا اومد .دومی بچم‌

برای منم زده درحال بررسی از چهارشنبه تا حالا مردم .نمی دونم در حال بررسی یعنی چی

برای شوهرم‌اومد برنده نشدی .برای من زده در حال بررسی

آدم دق میکنه

1
مهدی 9 ماه قبل

درحال برسی یعنی چه

0
ایران کیوانی 9 ماه قبل

درحال برسی یعنی چه



0
Limo 9 ماه قبل

هر چی باشه تا فردا یا پس فردا معلوم میشه شاید تو لیست ذخیره هستیم
محسن 9 ماه قبل

6

سلام در حال بررسی فک کنم اگه مال مادران فرزند دومه دارن استعلام از ثبت احوال میگیرن که شخص شامل سهمیه س یا ن

ناشناس 9 ماه قبل

6

در حال برسی زده یعنی چی




0
Limo 9 ماه قبل

منم زده در حال برسی انشالله فردا یا پس فردا خبر جدیدی ببینم
ناشناس 12 ماه قبل

3

میدونی چجوره در حال بررسی فک کنم اینجور چیزی شنیدم میگن برنده طرف شده بعد اینم بررسی مونده ک طرف پول واریز نکرد شما بجاش میاید در حال بررسی یعنی نوبت.موندی

ناشناس 2 سال قبل

1

در قسمت استعلام قرعه کشی در حال بررسی می آید منظور ش چیه


0
آیدین 9 ماه قبل

یعنی ذخیره ها افتادی



-1
فرشته احمدی پناه 9 ماه قبل

در حال بررسی به چه معناست

1
مرادی 1 سال قبل

اگر فهمیدی به من هم بگو
مهدی 2 سال قبل

4

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.


134 پاسخ
ادمین
آخرین مطالب

    تحقیق درباره چرا باید پیشرفت موشکی خود را ادامه دهیم
    حالت نیرو در هم زدن چای شبیه حالت نیرو در چه کاری است
    دانلود اهنگ کرماشانی چویلد شیتم کرد ای شاره گشتی زانی
    برای لبهایی که هیچی نمیگی واسه چشمایی که خوابیده بودن
    رسول خدا تبعید کدام یک از اصحاب خود را خبر داده بودند
    دانلود فیلم ایرانی شنای پروانه با لینک مستقیم و حجم کم
    دانلود آهنگ تو که از اولشم جای من یکی دیگه توی قلبت بود
    دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی
    دانلود آهنگ ما علاقمون بهم خیلی شدیده از محسن ابراهیم زاده
    سوالات درس نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی آمادگی دفاعی نهم
    در یک شبانه روز عقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار چند بار با هم زاویه نیم صفحه می سازند

مطالب تصادفی

    دانلود اهنگ فک کنم اخراشه دیگه کارم تمومه
    سامانه درس افزار دانشگاه شهید چمران اهواز
    دانلود اهنگ علی یاسینی دستاشو میگیری تو اوج ارامش
    وام برای بازنشستگان تامین اجتماعی
    دانلود اهنگ این مرد منه خوشتیپ و جذاب
    فیلم استخر سارا و نیکا فرقانی اصل
    دانلود اهنگ هرچی تباتی دلبرا حالم خرابه دلبرا
    بالاترین مدل گوشی سامسونگ
    تبریک کریسمس ۲۰۲۱ به انگلیسی
    دانلود زیرنویس انیمه attack on titan
    یخچال فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل پاناروما
    دانلود آهنگ حمید هیراد تو را دیدمت بعد عمری سلام
    خلاصه بازی رئال و بارسا با گزارش عباس قانع
    مفتی شجاع الحق معاون شورای علمای پاکستان
    تو یادت نمیاد باید یاد تو داد
    شاخه های علوم تجربی را نام ببرید هفتم
    سوالات درس اول مطالعات هشتم با جواب
    انشا درباره بنی ادم اعضای یکدیگرند که درآفرینش زیک گوهرند
    سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
    دانلود آهنگ من همونم که برات میمیرم با تو جون میگیرم
    عدد شاخص کل در پایان جلسه معاملاتی چهارشنبه 29 مرداد ماه در چه محدودهای خواهد بود؟

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.
برای ارسال نظر کلیک کنید

closeWoo Slider

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۹
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی