سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۲

استانبولی



نمونه سوال آزمون تومر دانشگاه آنکارا ( ۲۰۱۱)

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای ترکیه را دارند حتما باید در آزون تومر و یا tys  شرکت کنند و نمره قابل قبولی را کسب کنند.
دسته: منابع نوشتاری ترکی استانبولی برچسب: آزمون تومر دانشگاه آنکارا, آموزش ترکی استاد رضا عباسی, آموزش ترکی استانبولی, آموزش زبان ترکی استانبولی, ادامه تحصیل در ترکیه, دانشگاه آنکارا ترکیه نمونه سوال, نمونه آزمون دانشگاه ترکیه, نمونه سوال آزمون تومر دانشگاه آنکارا ( 2011), نمونه سوال تومر و tys, نمونه سوال دانشگاه آنکارا

آزمون تومر چیست ؟

تمام افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای ترکیه را دارند حتما باید در آزمون تومر و یا tys  شرکت کنند و نمره قابل قبولی را کسب کنند. داشتن مدرک تومر برای ورود به دانشگاههای ترکیه علاوه بر اینکه برای تمام افراد و دانشجوها ضروری بوده بلکه این مدرک برای کاریابی در ترکیه هم میتواند تاثیرگذار باشد.

فواید مدرک آزمون تومر در ایران

در ایران هم برای استخدام شدن در شرکتهای ترک داشتن این مدرکها برای شما نسبت به سایر رقبا امتیاز مثبت محاسبه شده و میتواند در زندگی شما تاثیرگذار باشد.

اما متاسفانه به دلیل اینکه نمونه سوالات زیادی از این آزمون در دسترس افراد نیست ، زبان آموزان برای نحوه آمادگی برای این آزمون دچار مشکل میشوند. در این بخش برای شما نمونه سوالی از آزمون تومر دانشگاه آنکارا را آماده کرده ایم که شما میتوانید با تهیه این فایل با چگونگی سوالات در این آزمون آشنا شده و مطالعات خود برای آزمون تومر را هدفمند ادامه دهید.

در صورت استقبال شما عزیزان باز هم از این دست منابع را برای تهیه و استفاده شما قرار خواهیم داد.

با امید اینکه این منابع ترکی استانبولی مورد استفاده شما واقع شده و بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف تحصیلی و کاری شما عزیزان قدمی را برداشته باشیم.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آزمون تعیین سطح زبان خارجی یا همان YDS آزمونی است که دانشگاههای ترکیه قبولی در آنرا شرط ورود به مقطع فوق لیسانس و دکترا قرار داده اند. علاقمندان به تحصیل در ترکیه باید از این آزمون که معادل آیلتس و تافل به شمار میرود، نمره قبولی را کسب کنند تا بتوانند در مقاطع فوق لیسانس و دکترا پذیرش بگیرند.

علاوه بر آزمون کتبی YDS، در آنکارا آزمون کامپیوتری YDS با نام E-YDS هم طی سال چندین بار برگزار میشود. در پست زیر میتوانید سوالات سال 2015 این آزمون را دانلود کنید.

آزمون YDS

در این پست میتوانید سوالات آزمون زبان خارجی E-YDS که سال 2015 سال جاری برگزار شده است، بصورت رایگان دانلود کنید. گفتنی است این نمونه سوالات، همراه با کلید جوابهای صحیح است.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نمونه سوالات آزمون ترکی TYS همراه با پاسخنامه

آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی TYS، که به صورت آزمون بین‌المللی برای بررسی سطح زبانی زبان‌آموزان خارجی برگزار می‌شود، برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و جالب اینجاست که نخستین آزمون آن نیز برای زبان‌آموزان ایرانی در مرکز یونس امره در تهران صورت گرفت.
در سال ۲۰۱۳، این آزمون در ۱۰ مرکز فرهنگی ترکیه در سراسر جهان برگزار شد. این آزمون در سال سه‌بار برگزار می‌شود و هزینه آن ۱۰۰ دلار برای ایرانیان و برای برخی کشورها ۸۰ دلار است. این آزمون فعلا به صورت کتبی برگزار می‌شود و برگزارکنندگان تصمیم دارند تا طی سال‌های آتی به صورت اینترنتی، همانند تومر، نیز آزمون برگزار کنند.
آزمون ته‌یه‌سه، شامل خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن است و در دو بخش برگزار می‌شود: خواندن، نوشتن و گوش دادن در یک بخش و صحبت کردن که شامل صحبت آزاد و مکالمه است در بخش دوم برگزار می‌شود.
آزمون در کل سه ساعت طول می‌کشد که فقط ۱۵ دقیقه آن به بخش دوم اختصاص دارد و بقیه زمان به نوشتن، خواندن و گوش دادن اختصاص یافته است.
در این آزمون برای قبول شدن باید در تمامی موارد امتحانی، حداقل نصف سوالات درست پاسخ داده شده باشند. یعنی در نوشتن باید نصف نمره کامل، در نوشتن نصف نمره کامل و …کسب شود تا زبان‌آموز بتواند نمره قبولی در کل آزمون را بدست بیاورد.
بنابراین اگر کسی در سه بخش از این آزمون نمره قبولی را کسب کند ولی در یک بخش کمتر از حد نصاب نمره بیاورد، خود به خود حذف می‌شود.
در پایان آزمون به افرادی که از صد نمره، بین ۵۵ تا ۷۰ کسب کنند برگه «ب دو»؛ به نمره ۷۱ تا ۸۸، برگه «ج یک» و برای ۸۹ تا ۱۰۰ برگه «ج دو» اعطا می‌شود و مدت اعتبار آن‌ها فقط دو سال است.

سوالات TYS

در این بخش برای اولین بار در ایران میتوانید نمونه سوالات جدید این آزمون همراه با پاسخنامه و فایلهای صوتی را دانلود کنید.



-
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی