سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل
۲۰ اسفند ۰۳ ، ۱۳:۵۵

شماره گذاری

1                   فصل اول: کلیات تحقیق     4

1-1.              مقدمه              4

1-2.              بیان مساله   6

1-3.              سؤالات اصلی تحقیق.. 9

1-4.              ضرورت انجام تحقیق.. 10

1-5.              اهداف تحقیق   13

1-5-1.          هدف اصلی تحقیق.. 13

1-5-2.          اهداف فرعی تحقیق..14

1-3 .            سوالات تحقیق 14

1-3-1 .         سوال اصلی تحقیق 14

1-3-2 .         سوالات فرعی تحقیق  14

1-4         فرضیه های تحقیق   15

1-4-1      فرضیه اصلی           15

1-4-2    فرضیه های فرعی       15

1-5        متغیر های تحقیق      16

1-5-1     متغیر  مستقل         16

1-5-2      متغیر وابسته        16

1-5-3      متغییر مداخله گر  16

1-6   تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها   18

1-6-1  برندسازی منابع انسانی   18

1-6-1-1 تعریف مفهومی برندسازی منابع انسانی 18

1-1-6-2  تعریف عملیاتی برندسازی منابع انسانی 18

1-6-2       ارزش‌های سازمانی    18

1-6-2-1   تعریف مفهومی ارزش های سازمانی  18

1-2-6-2 تعریف عملیاتی ارزش های سازمانی  18

1-7.               روش تحقیق   18

1-8.              قلمرو تحقیق   19

1-9.              جامعه و نمونه آماری.. 19

1-10 .              روش نمونه­گیری.. 20

1-11.            ابزارجمع آوری اطلاعات.. 20

1-12.            شیوه تجزیه و تحلیل داده‌ها 20

1-13.            مراجع استفاده کننده از نتیجه رساله. 21

1-14.            ساختار محتوایی رساله. 21

2                   فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق

2-1.              مقدمه              23

2-2.              ادبیات نظری پژوهش... 24

2-2-1.          برندسازی منابع انسانی 24

2-2-1-1.      تعریف برندسازی منابع انسانی.. 25

2-2-1-2.      اهمیت برندسازی منابع انسانی 27

2-2-1-3.      عوامل محیطی موثر بر برندسازی منابع انسانی 28

2-2-1-4.      انگیزه­های ورود به برندسازی منابع انسانی 29

1)     2-2-1-5.                منشأ شکل­گیری برندسازی منابع انسانی 30

2-2-1-6.      دیدگاه‌ها نظری پیرامون برندسازی منابع انسانی 31

2-2-16-1 .      نظریه ارزش ویژه برند منابع انسانی.. 31

2-2-1-6-2.  دیدگاه مبتنی بر منابع انسانی.. 32

2-2-1-6-3.  نظریه قابلیت‌های کلیدی در سازمان 32

2-2-1-6-4.  دیدگاه مدیریت ارزش‌آفرینی در سازمان. 33

2-2-1-6-5.  دیدگاه برندسازی درون‌سازمانی.. 35

2-2-1-7.      مزایا و معیاب برندسازی منابع انسانی 35

2-2-1-7-1.  مزایای برندسازی منابع انسانی در ارتقای عملکرد سازمانی 35

2-2-1-7-2.  چالش ها و معایب  برندسازی منابع انسانی 36

2-2-1-8.      مراحل ایجاد برند منابع انسانی در سازمان 37

2-2-1-9.      عوامل کلیدی موفقیت  برندسازی منابع انسانی 37

2-2-1-10.    نقش سرمایه اجتماعی در برندسازی منابع انسانی 38

2-2-1-11.    شاخص‌های ارزیابی موفقیت برندسازی منابع انسانی.. 39

2-2-1-12.    انواع استراتژی های برندسازی منابع انسانی 40

2-2-1-12-1 استراتژی‌های یادگیری و توسعه کارکنان. 41

2-2-1-12-2 استراتژی‌های ارتباطات سازمانی.. 42

2-2-1-12-3 استراتژی‌های تلفیقی در مدیریت برند منابع انسانی.. 43

2-2-2.          ارزیابی عملکرد  برندسازی منابع انسانی 44

2-2-2-1.      فرایند ارزیابی  برندسازی منابع انسانی 45

2-2-2-1-1.  تحلیل تأثیر برند منابع انسانی بر جذب و حفظ کارکنان. 47

2-2-2-1-2.  ارزیابی اثربخشی ارتباطات برند داخلی.. 47

2-2-2-1-3.  شاخص‌های کلیدی عملکرد برند منابع انسانی.. 48

2-2-2-1-4.  سیستم‌های کنترل مدیریتی در برندسازی منابع انسانی.. 49

2-2-2-1-5.  انتخاب معیارهای ارزیابی برند منابع انسانی.. 50

2-2-2.          پیاده‌سازی برنامه ارزیابی برندسازی منابع انسانی.. 51

2-2-2-2-1.  تناوب ارزیابی استراتژی‌های برند منابع انسانی.. 52

2-2-2-2-2.  نقش ارتباطات و بازخورد در ارتقای برند داخلی.. 53

2-2-2-2-3.  بازنگری استراتژی‌های برندینگ منابع انسانی.. 54

2-2-2-2-4.  ارتباط برند منابع انسانی با سیستم‌های ارزیابی عملکرد و پاداش‌دهی.. 54

2-2-3.          نظریه ارزش‌آفرینی و استراتژی‌های مدیریت کارکنان. 55

2-2-3-1.      فرآیند ارزش‌آفرینی در مدیریت برند منابع انسانی.. 56

2-2-3-2.      نقش منابع انسانی در ایجاد ارزش سازمانی.. 57

2-2-3-3.      منطق توسعه منابع انسانی  در دیدگاه ریچارد نورمن.. 58

2-2-3-4.      تأثیر تصمیم‌گیری استراتژیک بر توسعه منابع انسانی 59

2-2-3-5.      نقش آموزش و یادگیری در برند منابع انسانی 59

2-2-4.          تأثیر متغیرهای مداخله‌گر بر برندسازی منابع انسانی.. 61

2-2-4-1.      افزایش انسجام فرهنگی سازمانی.. 61

2-2-4-2.      ارتباط بین ارزش‌های سازمانی و برند داخلی.. 62

2-2-4-3.      تأثیر ارزش‌های سازمانی بر انگیزه کارکنان. 62

2-2-4-4.      تأثیر فرهنگ سازمانی بر تصویر برند منابع انسانی.. 62

2-2-4-5.      مشارکت کارکنان در توسعه برند سازمانی.. 63

2-2-5.          عملکرد سازمانی و شاخص‌های ارزیابی.. 63

2-2-6.          عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی.. 64

2-2-6-1.      معیارهای استراتژیک و عملیاتی سازمانی.. 64

2-2-6-2.      مدل ارزیابی متوازن در سنجش عملکرد سازمانی.. 65

2-2-7.          مزایای به‌کارگیری مدل کارت امتیازی متوازن در ارزیابی برند منابع انسانی.. 66

2-2-8.          برندسازی منابع انسانی در سازمان ثبت احوال 67

2-3.              پیشینه تحقیق.. 68

2-3-1.          نقد و بررسی ادبیات پژوهش... 68

2-3-2.          واکاوی پژوهش­های صورت گرفته در ایران. 71

2-3-3.          واکاوی ادبیات پژوهش در جهان. 76

2-4.              جمع بندی مطالب فصل دوم. 81

2-5.              مدل مفهومی تحقیق.. 85

3.                  فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1.              مقدمه              87

3-2.              سازمان فصل   87

3-3.              نوع و روش تحقیق.. 87

3-4.              لایه‌های تحقیق.. 89

3-5.              فرآیند تحقیق.. 89

3-6.              نتایج حاصل از روش دلفی.. 92

3-6-1.          نحوه و مراحل تشکیل کارگروه دلفی.. 92

3-6-2.          نتایج دور اول روش دلفی.. 94

3-6-3.          معیار انتخاب متغیرها در دور اول روش دلفی.. 97

3-6-4.          نتایج دور دوم روش دلفی.. 97

3-6-5.          مقایسه نتایج مربوط به مرحله اول و دوم روش دلفی.. 100

3-7.              فرضیه‌های تحقیق.. 101

3-8.              قلمرو تحقیق   103

3-9.              جامعه و نمونه آماری.. 103

3-9-1.          نحوه محاسبه تعداد نمونه. 104

3-10.            ابزار جمع آوری اطلاعات.. 105

3-11.            پرسشنامه پژوهش... 105

3-11-1.        بخش‌های مختلف پرسشنامه. 105

3-11-2.        روایی پرسشنامه تحقیق.. 116

3-11-3.        پایایی پرسشنامه تحقیق.. 117

3-12.            روش‌های جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 120

3-12-1.        ضریب همبستگی اسپیرمن.. 120

3-12-2.        آزمون معنی‌داری بتا در رگرسیون خطی.. 120

3-12-3.        تحلیل واریانس یک عامله. 121

3-12-3-1.    مدل معادلات ساختاری.. 121

3-12-3-2.    تعریف مدل معادلات ساختاری.. 122

3-12-3-3.    تجزیه و تحلیل چند متغیره 122

3-12-3-4.    مراحل مدل معادلات ساختاری.. 122

3-12-4.        تحلیل عاملی تائیدی.. 126

3-12-5.        تحلیل مسیر  126

3-13.            جمع بندی مطالب فصل سوم.......................…………………………………………. 127

 

4.                  فصل چهارم: تحلیل یافته­ها

4-1.              مقدمه              129

4-2.              سازمان فصل   129

4-3.              تحلیل و توصیف داده‌های جمعیت شناختی.. 130

4-3-1.          بررسی جنسیت و وضعیت پاسخ دهندگان. 131

4-3-2.          بررسی تحصیلی پاسخ دهندگان. 131

4-3-3.          بررسی رده سنی پاسخ دهندگان. 132

4-4.              تحلیل و توصیف متغیر‌های مدل پژوهش... 133

4-5.              تحلیل عاملی اکتشافی.. 135

4-6.              آزمون تابع توزیع فراوانی داده­ها 139

4-7.              نتایج تحلیل عاملی تاییدی.. 142

4-7-1.          تحلیل عاملی تاییدی سازه  برندسازی منابع انسانی 142

4-7-1-1.      مدل تخمین سازه  برندسازی منابع انسانی 142

4-7-1-2.      مدل تخمین استاندارد سازه  برندسازی منابع انسانی 144

4-7-1-3.      مدل اعداد معنی‌‌داری سازه  برندسازی منابع انسانی 145

4-7-1-4.      میانگین شاخص‌ها و عامل­ها در سازه  برندسازی منابع انسانی 148

4-7-2.          تحلیل عاملی تاییدی سازه­های درونزا 148

4-7-2-1.      مدل تخمین سازه­های درونزا 148

4-7-2-2.      مدل تخمین استاندارد سازه­های درونزا 150

4-7-2-3.      مدل اعداد معنی‌‌داری سازه­های درونزا 151

4-7-2-4.      میانگین شاخص‌ها و عامل­ها در سازه­های درونزا 153

4-8.              آنالیز تحلیل مسیر مدل تحقیق.. 154

4-8-1-1.      مدل تخمین تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله­گر. 155

4-8-1-2.      مدل تخمین استاندارد تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله­گر. 155

4-9.              تاثیر متغیر‌های مداخله­گر. 156

4-10.            ارزیابی تاثیر متغیر‌های مداخله­گر. 163

4-11.            تفسیر و تعبیر مدل نهایی.. 165

4-12.            نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس چند متغیره 167

4-13.            جمع بندی مطالب فصل چهارم. 170

5.                  فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1.              مقدمه              175

5-2.              سازمان فصل   175

5-3.              خلاصه پژوهش... 176

5-4.              نتایج مربوط به فرضیات تحقیق.. 176

5-4-1.          بررسی نتایج حاصل از فرضیات تحقیق.. 178

5-4-2.          فرضیات مربوط به الگوی  برندسازی منابع انسانی 180

5-4-3.          فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله­گر. 180

5-4-4.          فرضیات مربوط به عملکرد سازمانی.. 181

5-5.              مقایسه نتایج فرضیات با پیشینه پژوهش... 181

5-5-1.          مقایسه نتایج فرضیات مربوط به  برندسازی منابع انسانی  با پیشینه پژوهش... 181

5-5-2.          مقایسه نتایج فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله­گر با پیشینه پژوهش... 182

5-5-3.          مقایسه نتایج فرضیات مربوط به عملکرد سازمان با پیشینه پژوهش... 184

5-6.              پیشنهادات تحقیق.. 185

5-6-1.          پیشنهادات مرتبط با فرضیات تحقیق.. 185

5-6-1-1.      پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به  برندسازی منابع انسانی 185

5-6-1-2.      پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله­گر. 189

5-7.              پیشنهادات کاربردی.. 191

5-8.              پیشنهادهایی برای پژوهش‌‌های آینده 194

5-9.              محدودیت‌‌های پژوهش... 196

6.                  منابع و ماخذ

6-1.              منابع فارسی   199

6-2.              منابع خارجی   202

7.                  پیوست­ها 

7-1.              پیوست(1): پرسشنامه دلفی.. 209

7-2.              پیوست(2): پرسشنامه نهایی.. 214

7-3.              پیوست (2): تحلیل آماری.. 224

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                           صفحه

جدول ‏2.1: اهم مزایای برندسازی منابع انسانی در سازمان ثبت احوال  68

جدول ‏3.1: طیف نمونه مورد مطالعه در روش دلفی. 93

جدول ‏3.2: یافته‌های آماری مربوط به معیارهای مورد مطالعه در روش دلفی (دور اول) 94

جدول ‏3.3: مولفه­های پیشنهادی مدل در روش دلفی (دور اول) 96

جدول ‏3.4: یافته‌های آماری مربوط به معیارهای مورد مطالعه در روش دلفی (دور دوم) 97

جدول‏3.5: نتایج حاصل از آزمون تی برای مقایسه میانگین‌های دو نمونه مستقل. 100

جدول ‏3.6: ارتباط میان سوالات، مولفه‌ها و متغیرهای تحقیق. 106

جدول ‏3.7: آماره‌های آزمون کرونباخ. 118

جدول ‏3.8: نتایج مربوط به روش تصنیف (دو نیمه کردن) 119

جدول ‏4.1: وضعیت جنسیت و تأهل نمونه پژوهش... 131

جدول ‏4.2: تاثیر جنسیت بر سطح  برندسازی منابع انسانی  و عملکرد سازمانی. 134

جدول ‏4.3: تاثیر سطح تحصیلات بر سطح  برندسازی منابع انسانی  و عملکرد سازمانی. 134

جدول ‏4.4: ماتریس چرخش یافته عاملی متغیرها 136

جدول ‏4.5: نتایج مربوط به آزمون کولموگروف . اسمیرنوف.. 140

جدول ‏4.6: شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی – متغیرهای برونزا 146

جدول ‏4.7.تحلیل کوواریانس بین ابعاد  برندسازی منابع انسانی 147

جدول ‏4.8. برآورد میانگین و بار عاملی شاخص‌ها و سنجه­ها 148

جدول ‏4.9: شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی – متغیرهای درونزا 152

جدول ‏4.10. برآورد میانگین و بار عاملی شاخص‌ها و سنجه­ها 153

جدول ‏4.11: همبستگی میان متغیر‌های مستقل و وابسته. 158

جدول ‏4.12: ضرایب همبستگی مربوط به متغیر‌های مداخله­گر 160

جدول‏4.13: نتایج حاصل از آزمون تی برای ارزیابی اثر متغیرهای مداخله­گر 164

جدول ‏4.13: شاخص‌های برازش مدل نهایی تحقیق. 166

جدول ‏4.14: نتایج مربوط به تست‌های چند متغیره 167

جدول ‏4.15: نتایج مربوط به تست‌های اثرات میان متغیرها 168

جدول ‏4.16: خلاصه نتایج مربوط به فرضیات تحقیق. 172

جدول ‏5.1: خلاصه نتایج مربوط به فرضیات تحقیق. 177

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                           صفحه

نمودار ‏2.1: انگیزه‌های ورود به برندسازی منابع انسانی 28

نمودار ‏2.2: عوامل موثر بر موفقیت یک سازمان در  برندسازی منابع انسانی. 40

نمودار ‏2.3: توسعه برنامه ارزیابی. 45

نمودار ‏2.4: اهم مزایای برندسازی منابع انسانی در سازمان ثبت احوال  68

نمودار ‏2.5: مدل مفهومی تحقیق. 85

نمودار ‏3.1: لایه‌های تحقیق. 90

نمودار ‏3.2: مراحل انجام تحقیق. 91

نمودار ‏4.1: مراحل تجزیه و تحلیل داده‌ها 130

نمودار‏4.2.توزیع تحصیلی پاسخ­دهندگان. 132

نمودار ‏4.3.توزیع سنی پاسخ­دهندگان. 133

نمودار ‏5.1: الگوی نهایی تحقیق. 179

فهرست اشکال

عنوان                                                                                                   صفحه

شکل ‏4.1: مدل تخمین سازه  برندسازی منابع انسانی 143

شکل ‏4.2: مدل تخمین استاندارد سازه  برندسازی منابع انسانی 144

شکل ‏4.3: مدل اعداد معنی‌داری سازه  برندسازی منابع انسانی 145

شکل ‏4.4: مدل تخمین سازه­های درونزا 149

شکل ‏4.5: مدل تخمین استاندارد سازه­های درونزا 150

شکل ‏4.6: مدل اعداد معنی‌داری سازه­های درونزا 151

شکل ‏4.7: مدل تخمین تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله­گر 155

شکل ‏4.8: مدل تخمین استاندارد تحقیق بدون در نظر گرفتن ارزش‌های سازمانی 162

شکل ‏4.9: مدل تخمین مولفه­های تحقیق با ورود ارزش‌های سازمانی– مدل نهایی. 162

شکل ‏4.10: مدل تخمین استاندارد مولفه­های تحقیق با ورود ارزش‌های سازمانی. 162

شکل ‏4.11: مدل ضرایب معنی­داری مولفه­های تحقیق با ورود ارزش‌های سازمانی– مدل نهایی. 163

چکیده انگلیسی  ................................................................................................................................................258

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۱۲/۲۰
سوالات استخدامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی