سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

سوالات استخدامی شرکت های مهندسی مهساب آرتا نیرو و سپهر ساعی انتظام زنجان

نمونه سوالات استخدامی شرکت های مهندسی مهساب آرتا نیرو و سپهر ساعی انتظام زنجان

عطف به درخواست های قبلی شما عزیزان نسبت به در ج آگهی استخدامی شرکتهای مهساب آرتا نیرو و سپهر ساعی انتظام  زنجان انواع و اقسام نمونه سوالات مشابه مدیریت و پرسنل سایت فایلها دات کام  failha.com  شروع به انتشار سوالاتی در مورد این شرکت معتبر گرفته تا پله ترقی باشد برای کسانی که در مسیر اشتغال گام برمیدارند .

استخدام شرکت مهندسی مهساب آرتا نیرو و سپهرساعی انتظام زنجان  – ۱۵ مهر ۹۷

شرکت مهندسی مهساب آرتا نیرو و سپهرساعی انتظام زنجان در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت قراردادهای بهره برداری و نگهبانی پست های فشار قوی، تعداد ۱۷ نفر از آقایان در رشته های شغلی اپراتور پست برق و نگهبانی، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش ، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت کارگری با شرایط به شرح ذیل، جذب می نماید.

تقویم آزمون

شروع ثبت نام

شنبه ۱۴ / ۰۷ / ۱۳۹۷

خاتمه ثبت نام

جمعه ۲۰ / ۰۷ / ۱۳۹۷

اخذ کارت ورود به جلسه

از روز دوشنبه مورخ ۲۴ / ۰۷ / ۱۳۹۷

لغایت پنجشنبه مورخ ۲۶ / ۰۷ / ۱۳۹۷

تاریخ آزمون

روز جمعه مورخ ۲۷ / ۰۷ / ۱۳۹۷

>شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه.

۳- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم. (ملاک عمل برای محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت زمان برگزای آزمون ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷ می باشد).

تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی.

۵- نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه.

۶- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.

۷- دارا بودن شرایط احراز شغل براساس آگهی

۸- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی.

۹- احراز صلاحیت های مورد نظر و تایید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.

>شرایط اختصاصی

۱- داشتن مدرک تحصیلی کارشناس برق گرایش های اعلامی در جدول پیوست شماره دو شغل اپراتوری الزامی و داشتن مدرک تحصیلی دیپلم نیز برای مشاغل نگهبانی الزامی می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل زمان برگزاری آزمون (۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷) می باشد و ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.

۲- حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر، وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه و عدم استعمال دخانیات. (برای شغل نگهبانی)

۳- نداشتن مشکل بینایی، شنوایی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد. (برای شغل نگهبانی)

۴- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون مورخ ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۹۷ به شرح ذیل:

۴-۱- حداکثر ۳۰ سال برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی برای شغل اپراتور پست فشار قوی (۲۷/ ۰۷/ ۱۳۶۷ به بعد) و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان پایان مقطع متوسطه (دیپلم) برای شغل نگهبانی (متولدین ۲۷/ ۰۷/ ۱۳۷۲).

۴-۲- مدت انجام خدمت سربازی، تا ۲۴ ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.

۴-۳- در صورت داشتن سابقه کار مرتبط، مدت سابقه (حداکثر ۸ سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به سقف سنی افزوده خواهد شد.

۴-۴- در مورد شرکت کنندگان شاهد، جانبازان، آزادگان و فرزندان آن ها در صورت ارائه مدارک به میزان ۵ سال به حداکثر سن فوق الذکر افزوده خواهد شد.

۵- به استناد مفاد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و مفاد بند (ذ) ماده ۸۷ قانون ششم توسعه، بیست و پنج در صد جذب شرکت، به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان یکس ال و بالای یک سال اسارت، اسرا و بردار شاهد تخصیص می یابد.

همچنین پنج درصد سهمیه ی جذب نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آن ها و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص می یابد.

۵-۱- کلیه افراد واجد شرایط مذکور می بایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند، انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه تعیین شده، به ترتیب نمره اکتسابی و مصاحبه انجام خواهد شد.

۵-۲- مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران (جانیازان، ایثارگران، فرزندان آن ها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های مربوطه می باشد.

۶- پس از کسر سهمیه های فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به داوطلبان آزاد اختصاص می یابد.

۷- پذیرفته شدگان دارای سابقه کار مرتبط، در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.

۸- بومی بودن در محل خدمت الزامی می باشد.

توضیح: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

۸-۱- محل تولد داوطلب یا همسر وی، محل درخواستی باشد.

۸-۲- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل درخواستی طی شده باشد.

۸-۳- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت بیمه در محل در خواستی برای استخدام را داشته باشند.

 ۸-۴- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته)، می بایست محل خدمت فعلی یا بازنشستگی با محل درخواستی برای استخدام آنان یکی باشد.

۹- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.

۱۰- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود، لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.

۱۱- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط تحت پوشش حوزه عملیاتی شرکت با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.

۱۲- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به شاتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.

 

 

جدول شماره یک: عناوین شغل و محل خدمت

ردیف

عنوان شغل

محل خدمت

تعداد

شرکت

۱

اپراتور پست های فشار قوی

شهرستان البرز (به مرکزیت الوند)- بوئین زهرا

۵

شرکت مهندسی مهساب آرتا نیرو

طارم

۵

۲

نگهبان

شهرستان قزوین

۱

شرکت سپهر ساعی انتظام زنجان

طارم

۶

 

نمونه سوالات استخدامی  شرکت های مهندسی مهساب آرتا نیرو و سپهر ساعی انتظام زنجان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۲
مهناز افشاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی