سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی +اختصاصی + تخصصی 1403

سوالات استخدامی مربی پرورشی و تربیتی 1402 سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری+هنرآموز) ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات درسی آموزش پرورش 1401 نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402سوالات استخدامی آموزش و پرورش95 +96+97+98+99 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf95 نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 95 سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۲ سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی , سوالات استخدامی آموزگار استثنایی ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1404 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1405 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1406 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1407 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1408 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1409 ,سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1410 , دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش نیمه اول 1402,دانلود سوالات آموزش و پرورش 1402+دانلود رایگان سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 1402,دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,نمونه سوالات درسی آموزش و پرورش1402,نمونه سوالات آموزش و پرورش 1402,سوالات استخدامی آموزش و پرورش1402,دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf1402,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402,سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402, سوالات استخدامی آموزش و پرورش,دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی,کانال سوالات استخدامی آموزش و پرورش,نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش رشته علوم تربیتی,سوالات تخصصی زیست شناسی استخدامی اموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش,دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش رشته فیزیک,دانلود رایگان جزوه استخدامی آموزش و پرورش+pdf,دانلود کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات دکتر سیف,دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش. آزمون فراگیر 1402, دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (1402, دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه 1402, کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمون های استخدامی با پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالهای 1402۸۴ و ۸۷ و ۸۹و 90+91+92+93+94+95+96+97+98+99+1402+1402+1402+1403+1404+1405+,دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه با فرمت pdf , سوالات استخدامی آموزش و پرورش بعنوان کاملترین بسته آزمون 1402آموزش و پرورش , سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1402تمام رشته های استخدامی آموزش و پرورش 1402 , سوالات استخدامی آموزش و پرورش ( دانلود اصل

رساله دکتری شامل موارد زیر باشد : 

فصل اول – کلیات تحقیق :)شامل مقدمه، طرح موضوع، بیان مسیله، ضرور انجام تحقییق، اهداف پژوهش،
سؤاال و فرضیه ها، تعاریف واژه ها و مواردی از این دست
فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق: مستندا ، چارچوب ها و مبانی
فصل سوم –روش تحقیق: مواد و روش یا روش اجرای تحقیق.
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها : بیان نتایج حاصل از تحقیق.
فصل پنج – بحث ، نتیجه گیری و پیشنهادها : تفسیر جم بندی
- منابع )ابتدا فارسی و سپس غیر فارسی یا لاتین (
- پیوستها، نمودارها و مواردی از این دست
-چکیده انگلیسی

-برای شمارهگذاری موضوعها، شکلها، پیوسآها و فرمولها بصور زیر امل شود:
- هری از بخشهای هر فصل با دو شماره که با خط تیره از یکدیگر جدا شدهاند مشخص میگردد. ادد سمآ راسیآ
بیانگر شماره فصل و ادد سمآ چپ شماره ترتیب بخش موردنظر اسیآ. در صیورتیکه هیر بخیش د ارای زییربخش باشید،
شماره هر زیربخش در سمآ چپ شماره مذکور قرار میگیرد. مرتً زیربخش سوم از بخش چهارمِ فصل دوم بصور 2-4-3
شمارهگذاری میشود.
- شمارهگذاری شکلها، جدولها، نمودارها و نقشهها نیز بصور فوق میی باشید. میرتً دهمیین شیکل در فصیل سیوم
بصور )شکل 3-11 )نوشته میشود.
- پیوسآها با حروف الفبای فارسی نامگذاری میشود. و بعنوان مرال سومین جدول در پیوسآ »ب« بصیور )جیدول
ب-3 )نوشته میشود.
- برای شمارهگذاری روابط و فرمولها نیز ادد سمآ راسآ بیانگر شماره فصل و ادد سمآ چپ شماره رابطه موردنظر
اسآ. مرتً چهارمین رابطه در فصل سوم بصور )3-4 )نوشته میشود.
4 -هنگام نوشتن فهرسآ مناب به مسائل زیر توجه شود:
الف – ترتیب نوشتن مناب بر حسب حروف الفبای فارسی باشد.
ب – ابتدا مناب فارسی و سپس مناب غیر فارسی نوشته شود.
ج – ترتیب نوشتن مشخصا هر منب بصور زیر باشد:
1 .شماره و ردیف 2 .نام خانوادگی نویسنده 3 .نام کوچ نویسنده 4 .سال انتشار )برای برخی از رشتههای الوم انسانی
سال انتشار در آخر آورده میشود( 5 .انوان کتاب، مقاله، گزارش، پایاننامه یا رساله 6 .نام ناشیر، مجلیه، سیمینار ییا موسسیه
المی که مقاله در آن چاپ شده و یا نام دانشگاهی که پایاننامه در آنجا ارائه گردیده اسآ )شماره و سال مجله قیید شیود( 7 .
شماره صفحاتی که مطلب موردنظر از آن استخراج شده اسآ.
5 -در انتهای پایاننامه یا رساله الزم اسآ ختصه انگلیسی )ترجمه چکیده فارسی به زبان انگلیسی( حیداکرر در دو
صفحه قرار گیرد. ذکر انوان پایاننامه یا رساله در باالی متن و نام دانشجو بعنوان نگارنده در انتهای متن انگلیسی الزامی اسآ.
6 -اتوه بر تایپ پایاننامه یا رساله با راایآ موارد فوق، الزم اسآ نمونه فرم مربوه به ساختار بانی اطتایا
پایان نامه که در صفحا انتهایی این آئیننامه درج شده، توسط دانشجو تکمیل و با برنامه Word تایپ شود.

==================================================================

چکیده 

در دوصفحه نوشته شود . در پایان هر پاراگراف منبع داخل پرانتز نوشته شود منابع آپدیت باشد منابع از چندین منبع معتبر باشد کاملا تشریح و غنی شود 

۱- چکیده باید بدون هیچ گونه اظهارنظر و قضاوت شخصی، به زبان پژوهشگر ارائه شود.

۲- چکیده باید در یک پاراگراف بلند و با بکار بردن فعل گذشته تهیه شود.

۳- چکیده دربرگیرنده خلاصه ای از کلیه اجزای پژوهش است. چکیده شامل هدف پژوهش، روش پژوهش، یافته ها و نتیجه‌گیری می باشد و در انتهای چکیده می توان واژگان کلیدی پژوهش را نیز بیان کرد 

متن چکیده به اندازه دو صفحه باشد .

===========================================

فصل اول 

کلیات تحقیق :)شامل مقدمه، طرح موضوع، بیان مسیله، ضرور انجام تحقییق، اهداف پژوهش،
سؤاال و فرضیه ها، تعاریف واژه ها 

1˗1˗ مقدمه

در 3 صفحه نوشته شود . در پایان هر پاراگراف منبع داخل پرانتز نوشته شود منابع آپدیت باشد منابع از چندین منبع معتبر باشد کاملا تشریح و غنی شود و دارای مشخصات زیر باشد:

مخاطب می‌بایست با چارچوب و ابعاد مختلف پایان‌نامه شما آشنا شود و متوجه شود که شما می‌خواهید چه چیزی را در این تحقیق تشریح کنید و مقصد و هدف اصلی‌تان از پرداختن به این موضوع و پژوهش پیرامون آن چیست. همچنین در خصوص دلایل و انگیزه‌هایتان از انتخاب این موضوع و اهمیت آن مختصرا توضیح دهید و به تحقیقات و مطالعات دیگران بر این ایده خصوصا جدیدترین آنها اشاره کنید. پس از آن به ذکر دلایلتان برای لزوم پرداخت بیشتر به موضوع موردنظر و انجام مطالعات جدید بپردازید تا ضرورت و ارزشمندی انجام رساله شما برای مخاطب بیشتر مشخص شود.

شرح مساله یا موضوع تحقیق است که باید با بیانی واضح، روان و البته جذاب برای خواننده، نوشته شود 

طرح موضوع  :

1˗1˗ بیان مسئله

در 3 صفحه نوشته شود . در پایان هر پاراگراف منبع داخل پرانتز نوشته شود منابع آپدیت باشد منابع از چندین منبع معتبر باشد کاملا تشریح و غنی شود و دارای مشخصات زیر باشد:

موضوع و محتوا: داشتن چه نوع پیش نیازی برای مخاطب پایان نامه جهت درک کامل متن ضروری است؟
تمرکز و حیطه تخصصی: به کدام جنبه ویژه از موضوع توجه خواهید کرد؟
ارتباط و اهمیت: تحقیقات شما چگونه به تحقیقات پیشین انجام گرفته شده در این زمینه مرتبط خواهد شد؟
سوالات و اهداف: تحقیقات حاضر چه مسئله‌ای را حل خواهد کرد و این کار از چه طریقی انجام خواهد گرفت؟
نمای کلی ساختار: هر فصل از پایان نامه چگونه در راستای رسیدن به اهداف تحقیق عمل خواهد کرد؟

1.1       سؤالات اصلی تحقیق

1.1     اهمیت و  ضرورت انجام تحقیق

اهمیت نظری موضوع

در این بخش با اشاره به مقاله‌های مختلف بر اهمیت موضوع و مساله اصلی پژوهش تاکید کنید. سعی کنید از آمارهای مختلف استفاده کنید و مرتب تکرار کنید صاحب‌نظران مختلف بر اهمیت این مساله تاکید کرده اند و ادعاهای مطروحه را با منابع جدید پشتیبانی کنید.

اهمیت عملی موضوع

در این بخش بر اهمیت موضوع در صنعت مورد مطالعه تاکید کنید. در اینجا نیز ارائه آمارهای مختلف در زمینه موضوع مورد مطالعه در صنعت و حوزه تحقیقی مربوط بسیار مفید است.

ضرورت پژوهش
ضرورت تحقیق تعریف متفاوتی دارد و در قالب زمان و مکان بیان خواهد شد. موضوعات بااهمیت زیادی وجود دارد ولی ضروری نیست. این نکته را مدنظر قرار دهید که برای یک تحقیق و فرآیند انجام آن هزاران موضوع مهم و بالقوه وجود دارد ولی در میان آن‌ها موضوعات محدودی ضرورت دارند. می‌توان برای بیان ضرورت تحقیق در پروپوزال از نوشته‌ها و گفتارهای اتفراد متخصص و آکاه که موضوع مورد تحقیق شما را ضروری می‌دانند استفاده نمود. می‌توان با ارایه آمار و ارقام مختلف از رویداد‌های مربوط به تحقیق و موضوع آن و نوشتن نظر صاحب نظران در این رابطه، نشان داد که موضوع تحقیق از ضرورت خاصی برخوردار است.

1.1       اهداف تحقیق

هدف اصلی تحقیق

هدف کلی یا اصلی بطور مستقیم از خود مسئله تحقیق نشأت می گیرد. در واقع موضوع تحقیق یا پایان نامه یکی از اهداف کلی می باشد که بواسطه آن مشخص می شود این تحقیق یا پایان نامه چه چیزی را دنبال می کند و قصد تعیین آن را دارد

1.1.1    اهداف فرعی تحقیق

1.1       روش تحقیق

1.1       قلمرو تحقیق

1.1       جامعه و نمونه آماری

1.1       روش نمونه گیری

1.1       ابزارجمع آوری اطلاعات

1.1       شیوه تجزیه و تحلیل داده‌ها

1.1       مراجع استفاده کننده از نتیجه رساله

1.1       ساختار محتوایی رساله

1.1       تعریف واژگان کلیدی و مفاهیم عملیاتی تحقیق

متغیر‌های تحقیق

متغیر‌های مستقل

متغیر‌های وابسته

========================================

فهرست مطالب ‌
فهرست جداول ‌
فهرست نمودارها ‌
فهرست اشکال ‌
1 فصل اول: کلیات تحقیق
1.1 مقدمه
1.2 بیان مساله
1.3 سؤالات اصلی تحقیق
1.4 ضرورت انجام تحقیق
1.5 اهداف تحقیق
1.5.1 هدف اصلی تحقیق
1.5.2 اهداف فرعی تحقیق
1.6 روش تحقیق
1.7 قلمرو تحقیق
1.8 جامعه و نمونه آماری
1.9 روش نمونه¬گیری
1.10 ابزارجمع آوری اطلاعات
1.11 شیوه تجزیه و تحلیل داده‌ها
1.12 مراجع استفاده کننده از نتیجه رساله
1.13 ساختار محتوایی رساله
1.14 تعریف واژگان کلیدی و مفاهیم عملیاتی تحقیق

=================================================

فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق: مستندا ، چارچوب ها و مبانی

مراحل نگارش فصل دوم پایان‌نامه
در نوشتن فصل دوم پایان‌نامه به طور معمول از ترتیب زیر استفاده می‌شود:

1. مقدمه: در ابتدا باید درباره موضوع پایان‌نامه و هدفش توضیحی خلاصه در حد دو پاراگراف داده شود و سپس محتوای فصل معرفی شود؛ مثلا این‌که این فصل به چند بخش تقسیم می‌شود و شامل چه مواردی است.

2. مبانی نظری: در این قسمت، همه نظریه‌های مرتبط با موضوع پایان‌نامه به ترتیب روند تکاملی‌شان مطرح می‌شوند. برای روشن شدن مفاهیم نظری متغیرهای تحقیق باید مفاهیم اصلی مشخص و با استناد به آثار معتبر به صورت علمی تشریح شوند.

3. پیشینه تحقیق: در این بخش به همه تحقیقات ایرانی و خارجی مرتبط با موضوع پایان‌نامه پرداخته می-شود. دقت شود که اولویت با پژوهش‌های داخلی است و باید همه منابع ایرانی را با نظم و دسته‌بندی دقیق از آغاز بررسی این موضوع تا امروز مرور کنید، سپس سراغ مطالعات خارجی بروید.

4. جمع‌بندی کلی: در این قسمت جمع‌بندی کلی از داده‌ها و اطلاعات ارائه می‌شود.

5. چارچوب نظری: در این بخش متغیرهای پژوهش اعم از مستقل یا وابسته، کمی یا کیفی و… تشریح می-شود.

6. مدل مفهومی: مدل ارتباطی طرح نظری یا تئوری در این قسمت ارائه می‌شود تا دید روشن و شفافی نسبت به پیشینه پژوهش و مفاهیم آن ایجاد کند.

7. خلاصه مطالب: قسمت آخر، مختص چکیده‌ای از همه مطالب فصل است.

مراحل انتخاب مبانی نظری
این بخش از فصل دوم پایان‌نامه اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل رعایت موارد زیر ضروری است:

• بررسی نظریه‌ها

• نقد نظریه‌ها

• تعیین نوع نظریه مبنایی پژوهش

• بررسی جوانب تئوری انتخاب‌شده

• بررسی تاریخچه رویکرد مد نظر

• معرفی صاحبنظران رویکرد منتخب

• معرفی متغیرهای تحقیق از دیدگاه صاحبنظران

• ارزیابی تعاریف و مشخص کردن آن‌ها برای متغیرها

• جمع‌بندی یکپارچه مبانی نظری

مراحل نگارش پیشینه تحقیق
بررسی پیشینه تحقیق به ارزیابی، نقد، تفسیر و تجزیه و تحلیل موضوعات و نظریات کمک می‌کند و با این روش می‌توان پژوهش‌های مختلف را مقایسه کرد و به نتیجه بهتر دست یافت. مراحل زیر برای این منظور موثرند:

• تعیین کلیدواژه‌ها

• جستجو در منابع

• پیدا کردن منابع و ماخذ

• گزینش منابع و ماخذ

• خلاصه کردن منابع و ماخذ

• نقد منابع و ماخذ

• تدوین مبانی تجربی تحقیق

مرور مطالعات پیشین اهمیت موضوع پایان‌نامه دانشجویان در روند تکاملی سلسله تحقیقات این حوزه و نیز به‌روز بودن داده‌های پژوهش دانشجو را نشان می‌دهد. همچنین ارجاع به پژوهش‌های دیگران بر اعتبار علمی پایان‌نامه می‌افزاید و اشراف و تسلط دانشجو بر آن موضوع تحقیقی را نشان می‌دهد.

سایت‌های مفید برای نگارش فصل دوم پایان‌نامه
برای نوشتن فصل دوم پایان‌نامه رجوع به سایت‌های معتبر و مفید نیازی الزامی است و ما اینجا چند سایت معروف را معرفی می‌کنیم.

 گوگل اسکالر (google scholar): بهترین سایت جستجوی منابع علمی دنیاست که استفاده از آن ساده است و به دلیل فیلترهای جستجوی دقیق دستیابی به اطلاعاتش به سرعت امکان‌پذیر است.

 علم نت: این سایت را می‌توان گوگل اسکالر ایرانی نامید، زیرا هم جامع است و هم با انواع فیلترهای جستجو دسترسی به همه موضوعات منابع علمی ایرانی را امکان‌پذیر می‌کند.

 ایرانداک: پایگاه گنج ایرانداک نیز یکی از معتبرترین وبسایت‌های جستجوی مقالات علمی و بسیار جامع است که روش کار در آن بسیار ساده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با ایرانداک و نحوه جستجو در آن، مطلب چرا باید در ایرانداک به جستجوی مقاله بپردازیم؟ را در همین سایت مطالعه کنید.

چند نکته مهم در نگارش فصل دوم پایان‌نامه
• مطالب را با دقت فیش‌نویسی و جمع‌آوری کنید.

• از زبان نگارشی و قلم خودتان برای خلاصه‌نویسی اطلاعات جمع‌آوری‌شده استفاده کنید و خلاقیت داشته باشید.

• از جداول و نمودارها برای بیان اطلاعات بهره ببرید.

• به انسجام متن، تیترها و ارجاعات دقت کنید تا نظم و توالی مطالب حفظ شود و احیانا به دلیل بهم-ریختگی و اشتباه محتوایی، شائبه کپی بودن متن در اذهان ایجاد نشود.

• رعایت آیین نگارش صحیح و ویرایش فنی و محتوایی مطالب را فراموش نکنید.


2 فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق 


2.1 مقدمه
2.2 ادبیات نظری پژوهش
2.2.1 متغیر مستقل
2.2.1.1 تعریف متغیر مستقل
2.2.1.2 اهمیت متغیر مستقل
2.2.1.3 نیرو‌های محیطی اثرگذار بر متغیر مستقل
2.2.1.4 انگیزه¬های ورود به مقوله متغیر مستقل
2.2.1.5 منشأ شکل¬گیری متغیر مستقل
2.2.1.6 برخی دیدگاه‌ها پیرامون انگیزه‌های تحقق متغیر مستقل
2.2.1.6.1 تئوری هزینه معاملات
2.2.1.6.2 دیدگاه مبتنی بر منابع
2.2.1.6.3 نظریه شایستگی محور
2.2.1.6.4 دیدگاه نهادی
2.2.1.6.5 دیدگاه دنوو
2.2.1.7 مزایا و معیاب متغیر مستقل
2.2.1.7.1 مزایای متغیر مستقل
2.2.1.7.2 معایب متغیر مستقل
2.2.1.8 مراحل ایجاد یک متغیر مستقل
2.2.1.9 عوامل موثر بر موفقیت یک سازمان در متغیر مستقل
2.2.1.10 سرمایه اجتماعی و متغیر مستقل
2.2.1.11 شاخصهای ارزیابی موفقیت شراکت استراتژیک
2.2.1.12 انواع متغیر مستقل
2.2.1.12.1 
2.2.1.12.2 
2.2.1.12.3 
2.2.2 ارزیابی عملکرد متغیر مستقل
2.2.2.1 فرایند ارزیابی متغیر مستقل
2.2.2.1.1 دلیل ایجاد رابطه
2.2.2.1.2 نوع رابطه
2.2.2.1.3 اهداف استراتژیک
2.2.2.1.4 طراحی سیستم کنترل مدیریت
2.2.2.1.5 انتخاب معیارهای ارزیابی
2.2.2.2 پیاده‌سازی برنامه ارزیابی
2.2.2.2.1 تناوب ارزیابی
2.2.2.2.2 ارتباطات و بازخورد
2.2.2.2.3 بازنگری
2.2.2.2.4 ارتباط و پیوند با سیستم متغیر وابسته یابی و پاداش
2.2.3 نظریه خلق و تخصیص متغیر وابسته
2.2.3.1 فرایند خلق و تخصیص متغیر وابسته در سازمان
2.2.3.2 درگاه متغیر وابسته
2.2.3.3 منطق خلق متغیر وابسته در دیدگاه ریچارد نورمن
2.2.3.4 تصمیم‌گیری ونقش آن در خلق متغیر وابسته
2.2.3.5 خلق متغیر وابسته در متغیر مستقل
2.2.4 تاثیر متغیرهای مداخله¬گر
2.2.4.1 شدت رابطه بین شرکاء
2.2.4.2 فرهنگ شرکاء
2.2.4.3 سن و قدمت شرکاء
2.2.4.4 اندازه و ابعاد شرکاء
2.2.4.5 پرتفوی شرکاء
2.2.5 عملکرد سازمانی
2.2.6 عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی
2.2.6.1 معیارهای عملیاتی و استراتژیک سازمانی
2.2.6.2 اهداف و معیارهای سنجش روش ارزیابی متوازن
2.2.7 مزایای بکارگیری روش کارت امتیازی متوازن
2.2.8 متغیر مستقل در سازمان
2.3 پیشینه تحقیق
2.3.1 نقد و بررسی ادبیات پژوهش
2.3.2 واکاوی پژوهش¬های صورت گرفته در ایران
2.3.3 واکاوی ادبیات پژوهش در جهان
2.4 جمع بندی مطالب فصل دوم
2.5 مدل مفهومی تحقیق

==============================================================================

فصل سوم –روش تحقیق: مواد و روش یا روش اجرای تحقیق.

فصل سوم پایان نامه شامل چه بخش هایی می شود؟
مقدمه
همانند تمامی فصول پایان نامه، فصل سوم (روش تحقیق) نیز با یک مقدمه آغاز می­ شود که در آن محقق به طرحی کلی و معرفی محتوای فصل می ­پردازد.

نوع پژوهش
پژوهش­ ها یا بنیادی هستند یا کاربردی که نوع آن­ها بر اساس هدف تحقیق مشخص می­ شوند.

تحقیق بنیادی
این نوع تحقیق به کشف ماهیت اشیا، پدیده­ ها و روابط بین متغیرها، اصول، قوانین و ساخت یا آزمایش تئوری ­ها و نظریه ­ها می ­پردازد. هدف اصلی این نوع پژوهش این است که روابط بین پدیده ­ها، آزمون نظریه­ ها بیان شده و به دانش موجود در این زمینه خاص چیزی اضافه شود.

پژوهش بنیادی خود به دو دسته نظری و تجربی تقسیم می­ شود. در پژوهش بنیادی نظری از روش ­های استدلال عقلانی و قیاسی استفاده می­ شود و این پژوهش اغلب بر پایه مطالعات کتابخانه ­ای انجام می­ گیرد. پژوهش بنیادی تجربی بر اساس روش ­های میدانی انجام م ی­شود و از روش­های استدلال استقرایی در آن استفاده می ­شود.

تحقیق کاربردی
این نوع پژوهش به منظور بهبود رفتارها، روش­ ها، ابزارها، وسایل، تولیدات، ساختارها و الگوهای مورد استفاده جوامع انسانی انجام می­ گیرد. این پژوهش از نتایج تحقیقات بنیادی کمک می ­گیرد و هدف آن توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است.

جامعه مورد مطالعه
در این بخش، محقق باید جامعه ­ای که در این تحقیق مورد مطالعه بوده است یا به عبارت دیگر، جامعه ­ای که قصد دارد پرسشنامه­ های خود را در آن توزیع کرده و اطلاعات خود را از آن­ها جمع آوری کند، معرفی نماید.

بهتر است برای اینکه نتیجه بهتری از این تحقیق بگیرید به سراغ جوامع بزرگ­تر بروید. مثلا تحقیقی که به روی ۳۰ نفر انجام گرفته باشد خیلی ارزش مطالعه ندارد. ضمن اینکه محقق باید ابتدا بداند امکان توزیع پرسشنامه در جامعه مورد نظرش وجود دارد یا خیر تا در غیر اینصورت به مشکل بر نخورد.

نمونه مورد مطالعه
معمولا، به دلیل گسترده بودن حجم جامعه آماری امکان مراجعه و مطالعه کلیه افراد موجود در آن جامعه وجود ندارد. در این صورت، محقق ناگزیر است تحقیق خود را به روی بخشی از جامعه آماری انجام دهد و نتیجه نهایی این بررسی را به تمام جامعه آماری تعمیم دهد. مراجعه به بخشی از جامعه آماری جهت شناسایی همه آن­ ها را «روش نمونه گیری» می­ گویند.


اما این کار زمانی امکان پذیر است که این گروه نمونه از جامعه آماری، کلیه صفات و ویژگی ­های آن جامعه را دارا باشند که بتوان آن­ ها را بعنوان نماینده کل جامعه در نظر گرفت و محقق بتواند با مطالعه آن بخش، درباره کل جامعه آماری قضاوت کند.

بنابراین نمونه آماری باید دو ویژگی داشته باشد:

۱- روایی نمونه آماری – همانطور که گفته شد نمونه آماری باید با کل جامعه آماری همگون باشد و ویژگی­ ها و صفات کلی آنها را دارا باشد تا بتوان از آن بعنوان بخشی از جامعه آماری استفاده کرد.

۲- تناسب حجم نمونه آماری – حجم جامعه آماری نمونه باید متناسب با حجم کل جامعه آماری باشد که بتوان آن ها را بعنوان نماینده کل جامعه شناخت و نتایج مطالعه را بر اساس آن ها سنجید. بنابراین با توجه به اینکه جمعیت کل جامعه آماری چقدر است می­ توانید تصمیم بگیرید از چه تعداد نفراتی بعنوان جامعه نمونه استفاده کنید که بتوان نظرات آن­ها را به بقیه تعمیم داد.

معرفی ابزار جمع آوری داده ها
یکی از اصلی­ ترین بخش­ های هر کار تحقیقاتی، جمع آوری اطلاعات مورد نیاز آن است. به همین دلیل است که این بخش از فصل سوم پایان نامه از اهمیت ویژه ­ای برخوردار است. برای مطالعه در زمینه ­های مختلف، ابزار متفاوتی نیز وجود دارد.

به طور کلی از ۳ ابزار مشاهده، مصاحبه و پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده می­ شود که معمولا پرسشنامه پرکاربردترین روش برای جمع آوری اطلاعات است. هر چند در پژوهش های کیفی معمولا از مصاحبه و مشاهده برای جمع آوری اطلاعات استفاده می­ شود.

پایایی ابزار اندازه گیری

ابزار گردآوری داده­ ها زمانی قابل اعتماد هستند که دو ویژگی مهم پایایی و روایی را داشته باشند.

تعریف پایایی : پایایی به همسانی ابزار در اندازه گیری داده­ ها گفته می­ شود. یعنی ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی خواهند داشت.

تعریف روایی یا اعتبار: روایی یک ابزار اندازه گیری به میزان توانایی ابزار در اندازه گیری ویژگی که ابزار برای اندازه گیری آن ساخته شده است گفته می ­شود. به طور کل باید مشخص شود آیا از روش یا ابزار اندازه گیری صحیحی برای هدف مورد نظر استفاده شده است و این روش تا چه حد برای هدف مورد نظر کارایی داشته است؟

معرفی آزمون­ های مورد استفاده
در این بخش، محقق با توجه به نوع تحقیق خود آزمون­ های مورد استفاده در فصل ۴ جهت تحلیل داده ­ها را معرفی می­ کند. معمولا عرف این است که در پژوهش ­های کمی، ابتدا محقق با بهره گیری از آزمون کولموگروف-اسمیرنف، نرمال بودن یا نبودن داده­ ها را مشخص کند و بر اساس آن ، در صورت نرمال بودن داده­ ها از آمار پارامتریک و در صورت نرمال نبودن داده ­ها از آمار ناپارامتریک استفاده کند.

حتما بخوانید: نحوه نوشتن فصل چهارم پایان نامه – روش­ های تحلیل داده ­ها

تحلیل داده ­ها
برخی تصور می­ کنند تنها روش تجزیه و تحلیل داده­ ها، روش آماری است در صورتی که تجزیه و تحلیل داده­ ها به طرق مختلفی صورت می ­گیرد و روش آماری فقط یکی از روش ­های تجزیه و تحلیل داده ­هاست که اغلب برای تحقیقات و تحلیل داده ­هایی به کار می­ رود که جنبه آماری داشته باشند.

به طور کلی تجزیه و تحلیل داده ها به دو قسمت تقسیم می ­شود:

تجزیه و تحلیل کمی
تحلیل کمی در شرایطی کاربرد دارد که مفاهیم از طریق معرف­ه ای کمی اندازه گیری شده باشند. تکنیک­ های آماری ابزار تحلیل کمی هستند. این روش تحلیل یکی از روش­ های استدلال تجربی در باب فرضیات علمی است که استدلالی آماری را نشان می ­دهد. این استدلال، شواهد تجربی را برای ابطال یا قبول راه حل نظری مسئله در اختیار ما قرار می­ دهد.

تحلیل کمی بی نیاز از تحلیل کیفی نیست. محقق باید به منظور تکمیل تحلیل خود تحلیل کمی را با تحلیل کیفی همراه کند. تحلیل کیفی، بار معنایی تحلیل کمی را روشن می­کند.

تجزیه تحلیل کمی را به دو دسته ی تحلیل توصیفی و تحلیل تبیینی طبقه بندی می­کنند.

تجزیه و تحلیل کیفی
معمولا در مواردی که تمرکز به روی صفت­های فردی است، هیچ یک از روش­های تحلیل کمی به کار نخواهد آمد بنابراین از تحلیل کیفی استفاده می­شود. در تحلیل کیفی، داده­های گردآوری شده نیز از نوع داده­های کیفی هستند. پیش نیاز هر تحلیل کیفی این است که قبل از شروع تکلیف یا مساله مورد بررسی، دارای برخی ویژگی­ها باشد که مهم­ترین آن­ها اینست که محقق از پیش داوری­ها، دیدگاه­ها یا مفروضاتی که ممکن است در تجزیه و تحلیل داده­ها تداخل ایجاد کند آگاه باشد تا بتواند آن­ها را کاهش دهد. این ویژگی به محقق کمک می­کند دیدگاههای شخصی خود را کمتر دخالت داده و یک پدیده را همانطور که هست مورد بررسی قرار دهد.

تحلیل کیفی در سه قسمت قابل انجام است : توصیف، تبیین و تفسیر.

معرفی نرم افزارهای مورد استفاده جهت تحلیل داده ­ها
معمولا برای تحلیل درست و دقیق داده ­ها از نرم افزارهای مختلفی از جمله اکسل یا spss یا لیزرل یا minitab کمک گرفته می­ شود که محقق می­ بایست به معرفی آن بپردازد و بگوید چطور از این نرم افزار برای تحلیل داده ­ها استفاده کرده است.

به طور کلی فصل سوم پایان نامه، فصل پرکاری به نظر می ­رسد که محقق باید زمان و دقت زیادی صرف آن کند چرا که این بخش نشان می ­دهد خود محقق برای رسیدن به اهداف مورد نظرش در این پژوهش چه کارهایی انجام داده و چه تلاشی کرده است.

هر آنچه در دو فصل قبلی به آن اشاره کردید اغلب مطالبی بود که از درون منابع دیگر استخراج کرده اید اما در این فصل خودتان دست به کار شده اید و به روی موضوع مورد نظرتان تحقیق کرده اید بنابراین باید این تحقیق ارزش مطالعه داشته باشد و نتایج آن نیز جدید بوده و کاربرد داشته باشد.


3 فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3.1 مقدمه
3.2 سازمان فصل
3.3 نوع و روش تحقیق
3.4 لایه‌های تحقیق
3.5 فرآیند تحقیق
3.6 نتایج حاصل از روش دلفی
3.6.1 نحوه و مراحل تشکیل کارگروه دلفی
3.6.2 نتایج دور اول روش دلفی
3.6.3 معیار انتخاب متغیرها در دور اول روش دلفی
3.6.4 نتایج دور دوم روش دلفی
3.6.5 مقایسه نتایج مربوط به مرحله اول و دوم روش دلفی
3.7 فرضیه‌های تحقیق
3.8 قلمرو تحقیق
3.9 جامعه و نمونه آماری
3.9.1 نحوه محاسبه تعداد نمونه
3.10 ابزار جمع آوری اطلاعات
3.11 پرسشنامه پژوهش
3.11.1 بخش‌های مختلف پرسشنامه
3.11.2 روایی پرسشنامه تحقیق
3.11.3 پایایی پرسشنامه تحقیق
3.12 روش‌های جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
3.12.1 ضریب همبستگی اسپیرمن
3.12.2 آزمون معنی‌داری بتا در رگرسیون خطی
3.12.3 تحلیل واریانس یک عامله
3.12.3.1 مدل معادلات ساختاری
3.12.3.2 تعریف مدل معادلات ساختاری
3.12.3.3 تجزیه و تحلیل چند متغیره
3.12.3.4 مراحل مدل معادلات ساختاری
3.12.4 تحلیل عاملی تائیدی
3.12.5 تحلیل مسیر
3.13 جمع بندی مطالب فصل سوم

==========================================================================================

فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها : بیان نتایج حاصل از تحقیق

فصل چهارم پایان نامه به تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده اختصاص دارد. در این فصل، داده‌های خام جمع‌آوری شده از پرسشنامه‌ها، مصاحبه‌ها، آزمایش‌ها یا سایر روش‌های تحقیق، مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند. هدف اصلی این فصل، ارائه نتایج تحقیق و تطبیق آن‌ها با فرضیات و اهداف تحقیق است.

در این فصل باید به صورت دقیق و شفاف به بیان روش‌های آماری مورد استفاده پرداخته و نتایج به دست آمده از تحلیل را تفسیر کرد.

اهمیت انتخاب روش‌ تحلیل داده‌ها در انجام فصل چهار پایان نامه
یکی از عوامل کلیدی در موفقیت فصل چهارم، انتخاب صحیح روش‌های تحلیل داده‌ها است. این انتخاب باید بر اساس نوع داده‌ها، نوع تحقیق، و اهداف پژوهش انجام شود. دو نوع اصلی تحلیل داده‌ها عبارتند از:

تحلیل کمی: در این نوع تحلیل، داده‌های عددی مورد بررسی قرار می‌گیرند. آزمون‌های آماری مختلفی مانند آزمون t، آنالیز واریانس (ANOVA)، تحلیل رگرسیون و مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) برای تحلیل کمی به کار می‌روند.

تحلیل کیفی: برای داده‌های غیرعددی مانند مصاحبه‌ها و مشاهدات به کار می‌رود. روش‌های تحلیل محتوای کیفی و تحلیل تماتیک (تم‌یابی) برای این نوع داده‌ها استفاده می‌شوند.مقدمه و تنظیم چارچوب انجام فصل چهار پایان نامه
قبل از شروع تحلیل داده‌ها، مهم است که مقدمه‌ای برای فصل چهارم نوشته و چارچوب آن تنظیم شود. این بخش باید شامل موارد زیر باشد:

تعریف اهداف و سوالات تحقیق: باید به‌طور خلاصه اهداف و سوالات تحقیق که قرار است در این فصل پاسخ داده شوند، بیان شود.
توضیح روش‌های جمع‌آوری داده‌ها: شرح مختصری از روش‌های جمع‌آوری داده‌ها (مانند پرسشنامه، مصاحبه، آزمایش، و غیره) و توجیه انتخاب آن‌ها.
آماده‌سازی داده‌ها
این مرحله شامل بررسی داده‌های خام و اطمینان از درستی آن‌هاست. باید داده‌های ناقص یا نادرست حذف یا تصحیح شوند. در مواردی، لازم است داده‌ها نرمال‌سازی شوند تا برای تحلیل آماری آماده شوند.

بررسی کیفیت داده‌ها: بررسی و تصحیح داده‌های ناقص، اشتباهات ورودی و ناهنجاری‌ها.

تمیز کردن داده‌ها: حذف داده‌های تکراری، اصلاح مقادیر گمشده و تبدیل داده‌ها به فرمت مناسب.

نرمال‌سازی و مقیاس‌بندی داده‌ها: در صورت نیاز، داده‌ها را نرمال‌سازی یا مقیاس‌بندی کنید تا تحلیل دقیق‌تری انجام شود.

انتخاب نرم‌افزار مناسب برای تحلیل
یکی از مراحل مهم در انجام تحلیل فصل چهارم پایان نامه، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای تحلیل داده‌ها است. بسته به نوع داده‌ها و پیچیدگی تحلیل مورد نیاز، نرم‌افزارهای متعددی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند


4 فصل چهارم: تحلیل یافته¬ها
4.1 مقدمه
4.2 سازمان فصل
4.3 تحلیل و توصیف داده‌های جمعیت شناختی
4.3.1 بررسی جنسیت و وضعیت پاسخ دهندگان
4.3.2 بررسی تحصیلی پاسخ دهندگان
4.3.3 بررسی رده سنی پاسخ دهندگان
4.4 تحلیل و توصیف متغیر‌های مدل پژوهش
4.5 تحلیل عاملی اکتشافی
4.6 آزمون تابع توزیع فراوانی داده¬ها
4.7 نتایج تحلیل عاملی تاییدی
4.7.1 تحلیل عاملی تاییدی سازه متغیر مستقل
4.7.1.1 مدل تخمین سازه متغیر مستقل
4.7.1.2 مدل تخمین استاندارد سازه متغیر مستقل
4.7.1.3 مدل اعداد معنی‌‌داری سازه متغیر مستقل
4.7.1.4 میانگین شاخص‌ها و عامل¬ها در سازه متغیر مستقل
4.7.2 تحلیل عاملی تاییدی سازه¬های درونزا
4.7.2.1 مدل تخمین سازه¬های درونزا
4.7.2.2 مدل تخمین استاندارد سازه¬های درونزا
4.7.2.3 مدل اعداد معنی‌‌داری سازه¬های درونزا
4.7.2.4 میانگین شاخص‌ها و عامل¬ها در سازه¬های درونزا
4.8 آنالیز تحلیل مسیر مدل تحقیق
4.8.1.1 مدل تخمین تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله¬گر
4.8.1.2 مدل تخمین استاندارد تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله¬گر
4.9 تاثیر متغیر‌های مداخله¬گر
4.10 ارزیابی تاثیر متغیر‌های مداخله¬گر
4.11 تفسیر و تعبیر مدل نهایی
4.12 نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس چند متغیره
4.13 جمع بندی مطالب فصل چهارم

===========================================================================

فصل پنج – بحث ، نتیجه گیری و پیشنهادها : تفسیر جم بندی
- منابع )ابتدا فارسی و سپس غیر فارسی یا لاتین (
- پیوستها، نمودارها و مواردی از این دست

به طور کلی هدف از نگارش فصل پنج، چهار چیز است:

ارائه تفسیر خود از نتایج
بازگشت به بیان مساله و هدف اصلی تحقیق به منظور ارائه بازتاب و سابقه
منسجم ساختن و کنار هم قرار دادن تمام فصل­ های قبلی و بحث درباره نقاط قوت و ضعف آن­ها.
ارائه توصیه ­هایی برای انجام پژوهش ­های بیشتر

لازم به ذکر است در این بخش نیاز به استناد نیست. مطالب بیان شده همگی به زبان پژوهشگر و ساخته و پرداخته تحلیل ذهنی اوست.

اصلی ­ترین کلید موفقیت در این فصل سازماندهی است. برای ارائه این بخش سعی کنید از دید خوانندگانتان فکر کنید. در فصل چهار پایان نامه شما نتایجی را ارائه کردید و حالا در فصل پنج باید معنای این نتایج را بگویید.


5 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5.1 مقدمه
5.2 سازمان فصل
5.3 خلاصه پژوهش
5.4 نتایج مربوط به فرضیات تحقیق
5.4.1 بررسی نتایج حاصل از فرضیات تحقیق
5.4.2 فرضیات مربوط به الگوی متغیر مستقل
5.4.3 فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله¬گر
5.4.4 فرضیات مربوط به عملکرد سازمانی
5.5 مقایسه نتایج فرضیات با پیشینه پژوهش
5.5.1 مقایسه نتایج فرضیات مربوط به متغیر مستقل با پیشینه پژوهش
5.5.2 مقایسه نتایج فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله¬گر با پیشینه پژوهش
5.5.3 مقایسه نتایج فرضیات مربوط به عملکرد سازمان با پیشینه پژوهش
5.6 پیشنهادات تحقیق
5.6.1 پیشنهادات مرتبط با فرضیات تحقیق
5.6.1.1 پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به متغیر مستقل
5.6.1.2 پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به متغیرهای مداخله¬گر
5.7 پیشنهادات کاربردی
5.8 پیشنهادهایی برای پژوهش‌‌های آینده
5.9 محدودیت‌‌های پژوهش
6 منابع و ماخذ
6.1 منابع فارسی
6.2 منابع خارجی
7 پیوست¬ها
7.1 پیوست(1): پرسشنامه دلفی
7.2 پیوست(2): پرسشنامه نهایی
7.3 پیوست (2): تحلیل آماری


فهرست جداول
جدول ‏2 1: مفهوم سازی شراکت و فرایند‌ها
جدول ‏2 2: شراکتها و تملیک‌های انجام شده طی سال‌های 2000-1990
جدول ‏2 3: انگیزههای سازمانها برای ورود به متغیر مستقل
جدول ‏2 4: دیدگاههای کلیدی انگیزه‌های شکل¬گیری شراکت
جدول ‏2 5: اهداف شرکتها از ورود به شراکت
جدول ‏2 6: مدل و تئوری مرتبط با متغیر مستقل واجزای آن
جدول ‏2 7: نکات ارزیابی هدف استراتژیک در شکل‌گیری رابطه
جدول ‏2 8: نکاتی پیرامون نوع رابطه در شراکت¬های استراتژیک
جدول ‏2 9: انتخاب معیارهای ارزیابی براساس فعالیت‌های کنترلی مدیریت
جدول ‏2 10: الگوهای رایج در خصوص متغیر مستقل در سازمان
جدول ‏2 11: عوامل کلیدی موفقیت در متغیر مستقل در حوزه بانک- بیمه
جدول ‏2 12: اهم مزایای ایجاد شده در قالب متغیر مستقل سازمان
جدول ‏2 13: تحقیقات تجربی کلیدی در مورد اثر متغیر مستقل بر عملکرد
جدول ‏3 1: طیف نمونه مورد مطالعه در روش دلفی
جدول ‏3 2: یافته‌های آماری مربوط به معیارهای مورد مطالعه در روش دلفی (دور اول)
جدول ‏3 3: مولفه¬های پیشنهادی مدل در روش دلفی (دور اول)
جدول ‏3 4: یافته‌های آماری مربوط به معیارهای مورد مطالعه در روش دلفی (دور دوم)
جدول‏3 5: نتایج حاصل از آزمون تی برای مقایسه میانگینهای دو نمونه مستقل
جدول ‏3 6: ارتباط میان سوالات، مولفه‌ها و متغیرهای تحقیق
جدول ‏3 7: آمارههای آزمون کرونباخ
جدول ‏3 8: نتایج مربوط به روش تصنیف (دو نیمه کردن)
جدول ‏4 1: وضعیت جنسیت و تأهل نمونه پژوهش
جدول ‏4 2: تاثیر جنسیت بر سطح متغیر مستقل و عملکرد سازمانی
جدول ‏4 3: تاثیر سطح تحصیلات بر سطح متغیر مستقل و عملکرد سازمانی
جدول ‏4 4: ماتریس چرخش یافته عاملی متغیرها
جدول ‏4 5: نتایج مربوط به آزمون کولموگروف - اسمیرنوف
جدول ‏4 6: شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی – متغیرهای برونزا
جدول ‏4 7-تحلیل کوواریانس بین ابعاد متغیر مستقل
جدول ‏4 8- برآورد میانگین و بار عاملی شاخص‌ها و سنجه¬ها
جدول ‏4 9: شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی تاییدی – متغیرهای درونزا
جدول ‏4 10- برآورد میانگین و بار عاملی شاخص‌ها و سنجه¬ها
جدول ‏4 11: همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته
جدول ‏4 12: ضرایب همبستگی مربوط به متغیرهای مداخله¬گر
جدول‏4 13: نتایج حاصل از آزمون تی برای ارزیابی اثر متغیرهای مداخله¬گر
جدول ‏4 13: شاخص‌های برازش مدل نهایی تحقیق
جدول ‏4 14: نتایج مربوط به تستهای چند متغیره
جدول ‏4 15: نتایج مربوط به تست‌های اثرات میان متغیرها
جدول ‏4 16: خلاصه نتایج مربوط به فرضیات تحقیق
جدول ‏5 1: خلاصه نتایج مربوط به فرضیات تحقیق
فهرست نمودارها
نمودار ‏2 1: انگیزه‌های ورود به متغیر مستقل
نمودار ‏2 2: چارچوب مفهومی تئوری هزینه معاملات ویلیامسون
نمودار ‏2 3: اشتراک دیدگاه مبتنی بر منابع و هزینه معاملات
نمودار ‏2 4: مدل چرخه تشکیل شراکت استرات‍ژیک وعوامل موثر بر آن
نمودار ‏2 5: عوامل موثر بر موفقیت یک سازمان در متغیر مستقل
نمودار ‏2 6: طبقه¬بندی شراکت¬های استراتژیک
نمودار ‏2 7: فرآیندهای اصلی متغیر مستقل
نمودار ‏2 8: توسعه برنامه ارزیابی شراکت
نمودار ‏2 9: نمای کلی از سیر تکاملی اندازه¬گیری عملکرد
نمودار ‏2 10: پیشرانه¬های مطرح در خصوص متغیر مستقل در سازمان
نمودار ‏2 11: فراوانی متغیر مستقل در سازمان به تفکیک مناطق جغرافیایی
نمودار ‏2 12: چرخه عمر الگوی متغیر مستقل
نمودار ‏2 13: مدل مفهومی تحقیق
نمودار ‏3 1: لایه‌های تحقیق
نمودار ‏3 2: مراحل انجام تحقیق
نمودار ‏4 1: مراحل تجزیه و تحلیل داده‌ها
نمودار‏4 2-توزیع تحصیلی پاسخ¬دهندگان
نمودار ‏4 3-توزیع سنی پاسخ¬دهندگان
نمودار ‏5 1: الگوی نهایی تحقیق
فهرست اشکال
شکل ‏4 1: مدل تخمین سازه متغیر مستقل
شکل ‏4 2: مدل تخمین استاندارد سازه متغیر مستقل
شکل ‏4 3: مدل اعداد معنیداری سازه متغیر مستقل
شکل ‏4 4: مدل تخمین سازه¬های درونزا
شکل ‏4 5: مدل تخمین استاندارد سازه¬های درونزا
شکل ‏4 6: مدل اعداد معنیداری سازه¬های درونزا
شکل ‏4 7: مدل تخمین تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله¬گر
شکل ‏4 8: مدل تخمین استاندارد تحقیق بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخله¬گر
شکل ‏4 9: مدل تخمین مولفه¬های تحقیق با ورود متغیرهای مداخله‌گر– مدل نهایی
شکل ‏4 10: مدل تخمین استاندارد مولفه¬های تحقیق با ورود متغیرهای مداخله‌گر
شکل ‏4 11: مدل ضرایب معنی¬داری مولفه¬های تحقیق با ورود متغیرهای مداخله‌گر– مدل نهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۱۰/۲۸
سوالات استخدامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی